Ostatnia, druga już płyta zespołu Bottlekopf zatytułowana "The Jokes Are Over” ujrzała światło dzienne. Po ośmiu
latach przerwy zespół wydaje kolejną w dyskografii płytę CD.
Zespół Bottlekopf powstał w 2010 roku w Katowicach. Początkowy skład wyglądał następująco:
Marek „Chłosta” Szefer – Gitara/Wokal Gargamel – Perkusja Sewko – Gitara basowa
Pomysł na muzykę był prosty – żwawy, koncertowy Death’n’roll ze szwedzkim brzmieniem.
W tym okresie powstały dwa numery, które ukształtowały styl kapeli – „Absolutely Nothing” i „Our Veins Burn”.
W 2012 w miejsce Gargamela wskoczył Buła, a rolę drugiego gitarzysty przejął Piekielny (muzycy znani z
poprzedniego projektu Chłosty – „Incinerate Infection”).
W tym oto składzie został ukończony i nagrany materiał na LP „Absolutely Nothing” (wydany w 2014 przez
„Wydawnictwo Muzyczne Psycho”).W kolejnym etapie istnienia zespołu (koniec roku 2012), miały miejsce roszady w składzie.Zespół opuścił Buła – wyjazd emigracyjny. Przez krótki czas współpracowaliśmy z Łysym („Decay”).
Niestety nie umieliśmy się dogadać na gruncie muzycznym i w 2013 rozpoczęliśmy współpracę z DaveBro
(„Snake Eyes”). W takim składzie zagraliśmy szereg koncertów oraz rozpoczęliśmy szykowanie materiału
na kolejny album.Niestety w połowie 2015 odeszli Sewko i DaveBro. Zespół nie mając kompletnego składu rozpoczął
intensywne poszukiwania sekcji rytmicznej. W 2016 do szeregów zespołu przystąpili Marcin – perkusja i
Chomik – gitara basowa. Niestety niedługo po skompletowaniu składu rozstaliśmy się z drugim gitarzystą
Piekielnym i od tego czasu podjęto decyzję, że zespół będzie funkcjonował jako trio. W takiej postaci zespół zaczął grać koncerty i rozpoczął rejestrację materiału na drugi album.
W 2018 roku rozstaliśmy się z dotychczasowym basistą Chomikiem co spowodowało, że znowu
zostaliśmy bez pełnego składu. Krótki epizod w roku 2018 w charakterze gitarzysty basowego odegrał
Misiek („Consumer”), z którym zagraliśmy kilka koncertów.
Po kolejnym rozstaniu udało nam się namówić basistę Tymoteusza Hermana („Deadlines”), aby nagrał linię basową
na naszym drugim wydawnictwie, co zaowocowało dalszą współpracą w charakterze sesyjnego basisty w latach
2018-2019. Po tych wszystkich perturbacjach w składzie, dopiero w 2020 roku udało się skompletować zespół,
który prezentuje się następująco aż po dzień dzisiejszy:
Marek „Chłosta” Szefer – Gitara/Wokal
Marcin „Martino” Glanda – Perkusja
Radosław Surówka – Gitara basowa
Pod koniec roku 2021 zespołowi udało się ukończyć drugi album, który widnieje pod nazwą „The Jokes Are Over”.
Płyta ukazała się 22.02.2022 wydana także przez„Wydawnictwo Muzyczne Psycho”.
Wrzesień 2022 podpisanie umowy wydawniczej i dystrybucyjnej z Case Studio z Aleksandrowa Łódzkiego.
Oficjalna strona: https://case-studio.pl/bootlekopf/ Facebook: https://www.facebook.com/bottlekopf
Tracklista:
1. Intro
2. Justice
3. Seven And A Half
4. My Breath
5. Silent
6. Way To Decapitation
7. Molecule Of Life
8. Six Six
9. Guest
10. The Creeper
11. Brainwash
12. Dead Blues
13. Supplementary
- Produkt
- Płyta CD
- Wykonawca
- Bottlekopf
- Oferta
- Normalna
Koszt dostawy jest uzależniony od formy płatności oraz łącznej wagi zamówienia.
Całe zamówienie jest wysyłane w jednej przesyłce i klient ponosi jeden koszt dostawy (w przypadku różnych dat premier) .
1. Sklep pozwala na wybór następujących metod dostawy:
Sposób płatności |
Sposób dostawy |
Szacunkowy czas dostarczenia |
Koszty dostawy |
|
Kurier Pocztex 48 |
48h od momentu nadania |
13,99 zł |
Przedpłata (przelew) |
ORLEN Paczka |
Od 1 do 2 dni roboczych od nadania |
10,99 zł |
Kurier DPD |
24h od momentu nadania |
14,99 zł |
|
Paczkomaty InPost |
Od 1 do 2 dni roboczych od nadania |
14,99 zł |
|
Przesyłka międzynarodowa |
|
45,89 zł (kraje UE) |
|
Przy odbiorze |
Kurier Pocztex 48 |
48h od momentu nadania |
16,99 zł |
Kurier DPD |
24h od momentu nadania |
17,99 zł |
|
Paczkomaty InPost |
Od 1 do 2 dni roboczych od nadania |
17,99 zł |
DARMOWA DOSTAWA PRZY ZAKUPACH POWYŻEJ 250zł!
2. W przypadku wysyłek międzynarodowych, koszt dostawy ustalany jest indywidualnie z Klientem. Przesyłki są wysyłane za pośrednictwem Poczty Polskiej.
Zamówienia prosimy składać przez stronę naszego sklepu, telefonicznie lub mailowo.
Klient ma możliwość wyboru formy płatności:
1) Rozliczenie transakcji kartą kredytową lub e-przelewem poprzez serwis Płatności Przelewy24.
2) Poprzez system PayPal (płatność na adres email kasia@my-music.pl);
3) Za pobraniem (przekazanie zamówienia do realizacji następuje natychmiast).
4) Przelewem na rachunek bankowy (realizacja zamówień jest dłuższa i odbywa się po zaksięgowaniu wpłaty).
Numer rachunku bankowego MyMusic: ING 42 1050 1520 1000 0090 3082 6268
Kod BIC Swift: INGBPLPW (dla przelewów z kont zagranicznych);
Płatności z kont zagranicznych możliwe są tylko poprzez system PayPal lub bezpośrednio na nasz numer konta (podany powyżej).
Płatności poprzez przekazy pieniężne należy wpłacać tylko i wyłącznie bezpośrednio na konto MyMusic (podane powyżej).
ZWROTY:
· Towar zakupiony w naszym Sklepie można zwrócić (odstąpić od umowy kupna) w ciągu 14 dni od daty odbioru bez podania przyczyny.
Do zachowania powyższego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy listownie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.
· Zwrotom nie podlegają towary takie jak: etui na telefon oraz produkty wirtualne - pliki cyfrowe.
· Przyjmujemy towary zakupione wyłącznie w naszym sklepie.
Należy koniecznie dołączyć do nich:
- dowód zakupu np. kopię/oryginał paragonu, faktury VAT lub potwierdzenia dokonania płatności lub inny przewidziany przez prawo dowód zakupu),
- uzupełniony formularz zwrotu, który pobierzesz TU.
· Zwrotom podlegają towary oryginalnie zapakowane, nieużytkowane/nienoszone,
· Zakupiony Towar należy zwrócić na adres:
Magazyn Centralny MyMusic
ul. Wierzbowa 141a
62-081 Wysogotowo
· Zwrot Towaru następuje na koszt Klienta
REKLAMACJE:
· Sklep zapewnia dostawę Towaru pozbawionego wad fizycznych i prawnych. Sklep jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).
· Reklamowany Towar należy zwrócić na adres:
Magazyn Centralny MyMusic
ul. Wierzbowa 141a
62-081 Wysogotowo
· Należy koniecznie dołączyć do niego:
- dowód zakupu np. kopię/oryginał paragonu, faktury VAT lub potwierdzenia dokonania płatności lub inny przewidziany przez prawo dowód zakupu),
- uzupełniony formularz reklamacyjny, który pobierzesz TU.
· Zwrot towaru następuje na koszt Klienta
· Sklep ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania reklamacji.
Odpowiedź w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres lub w inny podany przez niego sposób.