Izabela Metler (mezzosopran)
Wykształcenie:
Edukację muzyczną rozpoczęła w Państwowej Szkole Muzycznej II stopnia im. Fryderyka Chopina w Poznaniu w klasie śpiewu klasycznego. W 2009 roku z wyróżnieniem ukończyła Akademię Muzyczną im. Ignacego Jana Paderewskiego
w Poznaniu na wydziale wokalno-aktorskim w klasie śpiewu solowego. Debiutowała na 2 roku studiów partią Dziecka w operze Maurice’a Ravela „L’Enfant et les Sortileges“.
W latach 2007-2009 studiowała w Institut für Musiktheater w Karlsruhe (Niemcy).
Swoje umiejętności wokalne kształciła uczestnicząc w Mistrzowskich Kursach Wokalnych u prof. Teresy Żylis-Gary, prof. Lieve Jansen, prof. Aleksandry Luz, Juli Varady i Dietricha Fischera-Dieskaua. Ukończyła również studia germanistyczne na Uniwersytecie Adama Mickiewicza w Poznaniu.
Nagrody:
W roku 2010 zdobyła III miejsce w Międzynarodowym Konkursie Wokalnym Iuventus Canti we Vrablach (Słowacja).
W V Ogólnopolskim Konkursie Wokalnym Złote Głosy Mazowsza 2010 otrzymała specjalne wyróżnienie oraz nagrodę Związku Artystów Scen Polskich (ZASP). Jest finalistką Konkursu Duszniki Zdrój (2010).
Repertuar:
Śpiewaczka posiada w swoim repertuarze wiele pozycji liryki wokalnej, utworów oratoryjnych, mszy, arii operowych
i operetkowych z towarzyszeniem polskich i zagranicznych zespołów orkiestrowych.
W jej artystycznym dorobku ważną pozycję zajmują przedstawienia teatralne - polskie, jak i niemieckie. Śpiewaczka odnajduje się znakomicie również w łączeniu dwóch stylów: popu i śpiewu operowego, w tzw. pop-operze.
O sobie:
Przez ponad 15 lat mieszkałam w Niemczech, gdzie najpierw studiowałam, a następnie pracowałam i koncertowałam. Tam też przyszła na świat dwójka moich dzieci. Obowiązki rodzinne sprawiły, że miałam dużo mniej czasu na realizację mojej pasji – śpiewu. Wróciłam z rodziną do Polski i w 2021 roku przełomowym momentem był występ na charytatywnym koncercie „Razem dla Tymka” – chłopca chorego na SMA. Klasyczny repertuar, zachwyty widowni, aplauz i... moc inspiracji. Następne koncerty... i Publiczność sprawiła, że obok typowej klasyki sięgnęłam po bardziej lekki repertuar.
Stąd zrodził się pomysł na pop-operę. Chciałam aby w mojej interpretacji i klasycznym aranżu, znane i lubiane przez wszystkich utwory muzyki pop słuchacze odkryli na nowo i w pewnym stopniu oswoili się ze śpiewem operowym.
W sierpniu 2022 roku mój cover „The power of love”zagościł w lokalnej rozgłośni Radio Września 93,7 FM i dzięki głosom słuchaczy zdobył pierwsze miejsce na liście przebojów.
Lista utworów:
List
Powrócisz Tu
Pytasz mnie
Dancing Queen
The Winner Takes It All
The Show Must Go On
Habanera
My Way
Power Of Love
I Will Always Love You
- Produkt
- Płyta CD
- Wykonawca
- Izabela Metler
- Oferta
- Normalna
Koszt dostawy jest uzależniony od formy płatności oraz łącznej wagi zamówienia.
Całe zamówienie jest wysyłane w jednej przesyłce i klient ponosi jeden koszt dostawy (w przypadku różnych dat premier) .
1. Sklep pozwala na wybór następujących metod dostawy:
Sposób płatności |
Sposób dostawy |
Szacunkowy czas dostarczenia |
Koszty dostawy |
|
Kurier Pocztex 48 |
48h od momentu nadania |
13,99 zł |
Przedpłata (przelew) |
ORLEN Paczka |
Od 1 do 2 dni roboczych od nadania |
10,99 zł |
Kurier DPD |
24h od momentu nadania |
14,99 zł |
|
Paczkomaty InPost |
Od 1 do 2 dni roboczych od nadania |
14,99 zł |
|
Przesyłka międzynarodowa |
|
45,89 zł (kraje UE) |
|
Przy odbiorze |
Kurier Pocztex 48 |
48h od momentu nadania |
16,99 zł |
Kurier DPD |
24h od momentu nadania |
17,99 zł |
|
Paczkomaty InPost |
Od 1 do 2 dni roboczych od nadania |
17,99 zł |
DARMOWA DOSTAWA PRZY ZAKUPACH POWYŻEJ 250zł!
2. W przypadku wysyłek międzynarodowych, koszt dostawy ustalany jest indywidualnie z Klientem. Przesyłki są wysyłane za pośrednictwem Poczty Polskiej.
Zamówienia prosimy składać przez stronę naszego sklepu, telefonicznie lub mailowo.
Klient ma możliwość wyboru formy płatności:
1) Rozliczenie transakcji kartą kredytową lub e-przelewem poprzez serwis Płatności Przelewy24.
2) Poprzez system PayPal (płatność na adres email kasia@my-music.pl);
3) Za pobraniem (przekazanie zamówienia do realizacji następuje natychmiast).
4) Przelewem na rachunek bankowy (realizacja zamówień jest dłuższa i odbywa się po zaksięgowaniu wpłaty).
Numer rachunku bankowego MyMusic: ING 42 1050 1520 1000 0090 3082 6268
Kod BIC Swift: INGBPLPW (dla przelewów z kont zagranicznych);
Płatności z kont zagranicznych możliwe są tylko poprzez system PayPal lub bezpośrednio na nasz numer konta (podany powyżej).
Płatności poprzez przekazy pieniężne należy wpłacać tylko i wyłącznie bezpośrednio na konto MyMusic (podane powyżej).
ZWROTY:
· Towar zakupiony w naszym Sklepie można zwrócić (odstąpić od umowy kupna) w ciągu 14 dni od daty odbioru bez podania przyczyny.
Do zachowania powyższego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy listownie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.
· Zwrotom nie podlegają towary takie jak: etui na telefon oraz produkty wirtualne - pliki cyfrowe.
· Przyjmujemy towary zakupione wyłącznie w naszym sklepie.
Należy koniecznie dołączyć do nich:
- dowód zakupu np. kopię/oryginał paragonu, faktury VAT lub potwierdzenia dokonania płatności lub inny przewidziany przez prawo dowód zakupu),
- uzupełniony formularz zwrotu, który pobierzesz TU.
· Zwrotom podlegają towary oryginalnie zapakowane, nieużytkowane/nienoszone,
· Zakupiony Towar należy zwrócić na adres:
Magazyn Centralny MyMusic
ul. Wierzbowa 141a
62-081 Wysogotowo
· Zwrot Towaru następuje na koszt Klienta
REKLAMACJE:
· Sklep zapewnia dostawę Towaru pozbawionego wad fizycznych i prawnych. Sklep jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).
· Reklamowany Towar należy zwrócić na adres:
Magazyn Centralny MyMusic
ul. Wierzbowa 141a
62-081 Wysogotowo
· Należy koniecznie dołączyć do niego:
- dowód zakupu np. kopię/oryginał paragonu, faktury VAT lub potwierdzenia dokonania płatności lub inny przewidziany przez prawo dowód zakupu),
- uzupełniony formularz reklamacyjny, który pobierzesz TU.
· Zwrot towaru następuje na koszt Klienta
· Sklep ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania reklamacji.
Odpowiedź w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres lub w inny podany przez niego sposób.