Ostatnia płyta zespołu Fire Flower zatytułowana "Welcome" będzie miała swoją drugą premierę na CD 19 października 2022 we wszystkich sklepach Empik oraz kilkunastu innych.Zespół ’Fire Flower’ powstał w październiku 2008 roku w Kielcach. To kilka muzycznych osobowości, każde z nich słucha innej muzyki od Cavalera Conspiracy do Pink Floyd, ale łączy ich miłość do grania rock’a.
Album zawiera dwanaście utworów w języku angielskim
’FireFlower’ zagrali prawie 40 koncertów na przestrzeni 2010 – 2014 oraz wzięli udział w prawie 40 przeglądach i konkursach dla muzyków. W kilkunastu z nich otrzymali wyróżnienia jako finaliści a w pięciu zdobyli pierwsze miejsc.
W kolejnych pięciu konkursach wyróżniono Justynę Wotlińską, wokalistkę 'Fire Flower’.
W roku 2010 Utwór „Me-To-Be” pojawił się na płycie 'SCYZORYKOMANIA 2010′ – darmowym dodatku do 'Echa Dnia’.
Rok 2011- utwór 'Odd One Out’ ukazał się na składance 'Shadow Places Selected Tracks From the Darker Side’ nakładem Altergothic. 2012 to seria wywiadów i recenzji w magazynach muzycznych, rozgłośniach radiowych oraz telewizji, między innymi Metal Hammer, TVP Kielce.
W czerwcu 2013 oraz latem 2014 roku zespół prowadził rozmowy z agencjami muzycznymi odnośnie współpracy koncertowej. Niestety, do współpracy z żadną z nich nie doszło.
Pasmo promocyjne zamyka rok 2014 równie obfity w wydarzenia związane z promocją zespołu 'Fire Flower’.
Lata 2009 do 2014 to szeroko zakrojona promocja radiowa zespołu, jednak dopiero rok 2021 i premiera ’Fire Flower’ w audycji Marcina Skarby ’3 Winyle’ w Radio Ostrowiec zapoczątkowała kolejny etap w promocji muzyki zespołu.
Case Studio z Aleksandrowa Łódzkiego wspólnie z prowadzącym audycję ’3 Winyle’ Marcinem 'Rzywcem’ Skarbą, postanowili wspomóc grupę w działaniach promujących twórczość ’Fire Flower’.
Po przesłuchaniu materiału z płyty 'Welcome’ zdecydowano wykonać ponowny mastering by dodać trochę więcej drapieżności i unowocześnić brzmienie, zwłaszcza warstwę gitarową krążka i wydać płytę "Welcome " w wersji cyfrowej.
Ponowny mastering wykonano w Case Studio w sierpniu 2021 roku, całość została 'uszlachetniona’ lampowymi urządzeniami do masteringu.
Do sprzedaży trafia krążek CD wydany oficjalnie w 2012 roku. Jest to wersją oryginalna przed naniesieniem poprawek brzmieniowych.
Muzycy:
Justyna Wotlińska – Wokal
Jakub Bądel – Loop,Gitara
Tomasz Jasiewicz – gitara
Jacek Aniołek – bass
Piotr Mondzik – Perkusja
Oficjalna strona: https://case-studio.pl/fireflower/
CD, Digipack, ilość nośników: 1
Rok nagrania - 2012
data premiery - 28.10.2022
- Produkt
- Płyta CD
- Wykonawca
- Fire Flower
- Oferta
- Normalna
Koszt dostawy jest uzależniony od formy płatności oraz łącznej wagi zamówienia.
Całe zamówienie jest wysyłane w jednej przesyłce i klient ponosi jeden koszt dostawy (w przypadku różnych dat premier) .
1. Sklep pozwala na wybór następujących metod dostawy:
Sposób płatności |
Sposób dostawy |
Szacunkowy czas dostarczenia |
Koszty dostawy |
|
Kurier Pocztex 48 |
48h od momentu nadania |
13,99 zł |
Przedpłata (przelew) |
ORLEN Paczka |
Od 1 do 2 dni roboczych od nadania |
10,99 zł |
Kurier DPD |
24h od momentu nadania |
14,99 zł |
|
Paczkomaty InPost |
Od 1 do 2 dni roboczych od nadania |
14,99 zł |
|
Przesyłka międzynarodowa |
|
45,89 zł (kraje UE) |
|
Przy odbiorze |
Kurier Pocztex 48 |
48h od momentu nadania |
16,99 zł |
Kurier DPD |
24h od momentu nadania |
17,99 zł |
|
Paczkomaty InPost |
Od 1 do 2 dni roboczych od nadania |
17,99 zł |
DARMOWA DOSTAWA PRZY ZAKUPACH POWYŻEJ 250zł!
2. W przypadku wysyłek międzynarodowych, koszt dostawy ustalany jest indywidualnie z Klientem. Przesyłki są wysyłane za pośrednictwem Poczty Polskiej.
Zamówienia prosimy składać przez stronę naszego sklepu, telefonicznie lub mailowo.
Klient ma możliwość wyboru formy płatności:
1) Rozliczenie transakcji kartą kredytową lub e-przelewem poprzez serwis Płatności Przelewy24.
2) Poprzez system PayPal (płatność na adres email kasia@my-music.pl);
3) Za pobraniem (przekazanie zamówienia do realizacji następuje natychmiast).
4) Przelewem na rachunek bankowy (realizacja zamówień jest dłuższa i odbywa się po zaksięgowaniu wpłaty).
Numer rachunku bankowego MyMusic: ING 42 1050 1520 1000 0090 3082 6268
Kod BIC Swift: INGBPLPW (dla przelewów z kont zagranicznych);
Płatności z kont zagranicznych możliwe są tylko poprzez system PayPal lub bezpośrednio na nasz numer konta (podany powyżej).
Płatności poprzez przekazy pieniężne należy wpłacać tylko i wyłącznie bezpośrednio na konto MyMusic (podane powyżej).
ZWROTY:
· Towar zakupiony w naszym Sklepie można zwrócić (odstąpić od umowy kupna) w ciągu 14 dni od daty odbioru bez podania przyczyny.
Do zachowania powyższego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy listownie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.
· Zwrotom nie podlegają towary takie jak: etui na telefon oraz produkty wirtualne - pliki cyfrowe.
· Przyjmujemy towary zakupione wyłącznie w naszym sklepie.
Należy koniecznie dołączyć do nich:
- dowód zakupu np. kopię/oryginał paragonu, faktury VAT lub potwierdzenia dokonania płatności lub inny przewidziany przez prawo dowód zakupu),
- uzupełniony formularz zwrotu, który pobierzesz TU.
· Zwrotom podlegają towary oryginalnie zapakowane, nieużytkowane/nienoszone,
· Zakupiony Towar należy zwrócić na adres:
Magazyn Centralny MyMusic
ul. Wierzbowa 141a
62-081 Wysogotowo
· Zwrot Towaru następuje na koszt Klienta
REKLAMACJE:
· Sklep zapewnia dostawę Towaru pozbawionego wad fizycznych i prawnych. Sklep jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).
· Reklamowany Towar należy zwrócić na adres:
Magazyn Centralny MyMusic
ul. Wierzbowa 141a
62-081 Wysogotowo
· Należy koniecznie dołączyć do niego:
- dowód zakupu np. kopię/oryginał paragonu, faktury VAT lub potwierdzenia dokonania płatności lub inny przewidziany przez prawo dowód zakupu),
- uzupełniony formularz reklamacyjny, który pobierzesz TU.
· Zwrot towaru następuje na koszt Klienta
· Sklep ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania reklamacji.
Odpowiedź w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres lub w inny podany przez niego sposób.