"INNA" długo wyczekiwany, debiutancki album Weroniki Juszczak.
Płyta została utrzymana w klimatach popu i jest odzwierciedleniem zmian, jakie zaszły w życiu młodej artystki. Wszystkie wzloty, upadki, trudne jaki i radosne chwile miały wpływ na to, co usłyszymy na krążku. Kilkanaście różnorodnych, starannie dopracowanych kompozycji sprawi, że niejedna osoba znajdzie tu coś dla siebie, zatrzyma na dłużej przy ulubionej piosence, która być może będzie też odzwierciedleniem osobistych przeżyć.
"INNA - wielu ludzi właśnie tak mnie postrzega. Mam 19 lat, spełniam swoje marzenia, realizując się przy tym zawodowo, przez co w oczach rówieśników jestem właśnie INNA. Jestem prawie taką samą dziewczyną jaką byłam, nim rozpoczęłam moją zawodową przygodę z muzyką. Prawie, ponieważ znalazłam się w świecie, który mocno związany jest z showbiznesem. Z małej, 17 letniej dziewczyny, chodzącej do liceum, nie myślącej jeszcze nawet o maturze, musiałam stać się zaradną, obowiązkową i silną osobą, która każdego dnia musi uważać na wszystko co robi, musi dbać o swoich fanów i stawiać czoła wszystkim, którzy kładą jej kłody pod nogi. Te 1,5 roku sprawiło, że bardzo wydoroślałam, mocno zmieniłam swój pogląd na życie. Każda piosenka która zawarta jest na płycie, to tak naprawdę zbiór moich doświadczeń jakie niosę ze sobą. Półtora roku ciężkiej pracy, koncertów, życia na walizkach przyczyniło się do tego, co właśnie otrzymujecie. INNA, a jednak nadal ta sama." - Weronika Juszczak
Lista utworów:
1. Od nowa
2. Nie zmienię się
3. Inna
4. Szczęście
5. Odwaga
6. Przy tobie
7. Podaj dłoń
8. Powiedz, że chcesz
9. Zero
10. Kolejny sen
11. Wiem
12. Możesz zatrzymać nas
- Produkt
- Płyta CD + Autograf
- Wykonawca
- Weronika Juszczak
Koszt dostawy jest uzależniony od formy płatności oraz łącznej wagi zamówienia.
Całe zamówienie jest wysyłane w jednej przesyłce i klient ponosi jeden koszt dostawy (w przypadku różnych dat premier) .
1. Sklep pozwala na wybór następujących metod dostawy:
Sposób płatności |
Sposób dostawy |
Szacunkowy czas dostarczenia |
Koszty dostawy |
|
Kurier Pocztex 48 |
48h od momentu nadania |
13,99 zł |
Przedpłata (przelew) |
ORLEN Paczka |
Od 1 do 2 dni roboczych od nadania |
10,99 zł |
Kurier DPD |
24h od momentu nadania |
14,99 zł |
|
Paczkomaty InPost |
Od 1 do 2 dni roboczych od nadania |
14,99 zł |
|
Przesyłka międzynarodowa |
|
45,89 zł (kraje UE) |
|
Przy odbiorze |
Kurier Pocztex 48 |
48h od momentu nadania |
16,99 zł |
Kurier DPD |
24h od momentu nadania |
17,99 zł |
|
Paczkomaty InPost |
Od 1 do 2 dni roboczych od nadania |
17,99 zł |
DARMOWA DOSTAWA PRZY ZAKUPACH POWYŻEJ 250zł!
2. W przypadku wysyłek międzynarodowych, koszt dostawy ustalany jest indywidualnie z Klientem. Przesyłki są wysyłane za pośrednictwem Poczty Polskiej.
Zamówienia prosimy składać przez stronę naszego sklepu, telefonicznie lub mailowo.
Klient ma możliwość wyboru formy płatności:
1) Rozliczenie transakcji kartą kredytową lub e-przelewem poprzez serwis Płatności Przelewy24.
2) Poprzez system PayPal (płatność na adres email kasia@my-music.pl);
3) Za pobraniem (przekazanie zamówienia do realizacji następuje natychmiast).
4) Przelewem na rachunek bankowy (realizacja zamówień jest dłuższa i odbywa się po zaksięgowaniu wpłaty).
Numer rachunku bankowego MyMusic: ING 42 1050 1520 1000 0090 3082 6268
Kod BIC Swift: INGBPLPW (dla przelewów z kont zagranicznych);
Płatności z kont zagranicznych możliwe są tylko poprzez system PayPal lub bezpośrednio na nasz numer konta (podany powyżej).
Płatności poprzez przekazy pieniężne należy wpłacać tylko i wyłącznie bezpośrednio na konto MyMusic (podane powyżej).
ZWROTY:
· Towar zakupiony w naszym Sklepie można zwrócić (odstąpić od umowy kupna) w ciągu 14 dni od daty odbioru bez podania przyczyny.
Do zachowania powyższego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy listownie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.
· Zwrotom nie podlegają towary takie jak: etui na telefon oraz produkty wirtualne - pliki cyfrowe.
· Przyjmujemy towary zakupione wyłącznie w naszym sklepie.
Należy koniecznie dołączyć do nich:
- dowód zakupu np. kopię/oryginał paragonu, faktury VAT lub potwierdzenia dokonania płatności lub inny przewidziany przez prawo dowód zakupu),
- uzupełniony formularz zwrotu, który pobierzesz TU.
· Zwrotom podlegają towary oryginalnie zapakowane, nieużytkowane/nienoszone,
· Zakupiony Towar należy zwrócić na adres:
Magazyn Centralny MyMusic
ul. Wierzbowa 141a
62-081 Wysogotowo
· Zwrot Towaru następuje na koszt Klienta
REKLAMACJE:
· Sklep zapewnia dostawę Towaru pozbawionego wad fizycznych i prawnych. Sklep jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).
· Reklamowany Towar należy zwrócić na adres:
Magazyn Centralny MyMusic
ul. Wierzbowa 141a
62-081 Wysogotowo
· Należy koniecznie dołączyć do niego:
- dowód zakupu np. kopię/oryginał paragonu, faktury VAT lub potwierdzenia dokonania płatności lub inny przewidziany przez prawo dowód zakupu),
- uzupełniony formularz reklamacyjny, który pobierzesz TU.
· Zwrot towaru następuje na koszt Klienta
· Sklep ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania reklamacji.
Odpowiedź w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres lub w inny podany przez niego sposób.