Pakiet Max Flo Pack (Synekury+Vixtoria) zawiera: Bejf - SYNEKURY, Vixen - Vixtoria
Pakiet Max Flo Pack (Synekury+Vixtoria) zawiera: Bejf - SYNEKURY, Vixen - Vixtoria
„Vixtoria” Za mikrofonem stawał już wspólnie z Biszem, Buką, Kubą Knapem, Młodym M i Rychem Peją. W roli producenta poza solowymi płytami dał się poznać m.in. na krążkach: Rahima, Peji, donGURALesko czy na składance „Młodych Wilków Popkillera”. Tym razem prezentuje się nie tylko jako raper i beatmaker w jednym, ale także jako wokalista, w dodatku dotykający niejednoznacznych gatunków muzycznych. Do współpracy zaprosił Zeusa, Oxona i Mery Spolsky. „Vixtoria” to 14. z kolei i zdecydowanie najbardziej zróżnicowany album Vixena.Wydawnictwo zawiera 12 premierowych utworów. Część z nich utrzymana jest w klimacie stricte hip-hopowym. Część bliska jest natomiast gatunkom, takim jak: rock, rock'n'roll, dubstep, future bass, a nawet piosenka aktorska.
"Chciałem się pobawić i zajrzeć tam, gdzie dotychczas nie było okazji albo gdzie nie miałem odwagi zaglądać. Najbardziej zależy mi na robieniu muzyki. Niekoniecznie musi to być rap – tłumaczy Vixen. – „Vixtoria” to muzyka, jaką miałem ochotę zrobić w określonych chwilach. Choć może to brzmieć banalnie, ten album składa się z fragmentów mojego życia" – dodaje. Wspólnym mianownikiem twórczości artysty jest z pewnością spory ładunek emocjonalny.
„Synekury” Bejf to już trzeci – po K2 i Kleszczu – tzw. rekrut hip-hopu, którego twórczość MaxFloRec zdecydowało się pokazać na oficjalnym rynku fonograficznym. Jego „Synekura” jest, jak mówi sam artysta, „buntem rapera wychodzącego z podziemia”.
"Przedstawiam drogę, która doprowadziła mnie do miejsca, w którym aktualnie się znajduję. Przyglądając się sobie samemu, próbuję dostrzegać emocje, które towarzyszą mi w tej cały czas trwającej podróży – opisuje swój legalny debiut Bejf. – Album odzwierciedla wszystkie kwestie, które w danym okresie mają na mnie największy wpływ. Zależy mi na tym, żeby słuchacz „poczuł” to, co tkwi w głębi mnie."
- Produkt
- Pakiet
Płyta CD - Wykonawca
- Bejf
Koszt dostawy jest uzależniony od formy płatności oraz łącznej wagi zamówienia.
Całe zamówienie jest wysyłane w jednej przesyłce i klient ponosi jeden koszt dostawy (w przypadku różnych dat premier) .
1. Sklep pozwala na wybór następujących metod dostawy:
Sposób płatności |
Sposób dostawy |
Szacunkowy czas dostarczenia |
Koszty dostawy |
|
Kurier Pocztex 48 |
48h od momentu nadania |
13,99 zł |
Przedpłata (przelew) |
ORLEN Paczka |
Od 1 do 2 dni roboczych od nadania |
10,99 zł |
Kurier DPD |
24h od momentu nadania |
14,99 zł |
|
Paczkomaty InPost |
Od 1 do 2 dni roboczych od nadania |
14,99 zł |
|
Przesyłka międzynarodowa |
|
45,89 zł (kraje UE) |
|
Przy odbiorze |
Kurier Pocztex 48 |
48h od momentu nadania |
16,99 zł |
Kurier DPD |
24h od momentu nadania |
17,99 zł |
|
Paczkomaty InPost |
Od 1 do 2 dni roboczych od nadania |
17,99 zł |
DARMOWA DOSTAWA PRZY ZAKUPACH POWYŻEJ 250zł!
2. W przypadku wysyłek międzynarodowych, koszt dostawy ustalany jest indywidualnie z Klientem. Przesyłki są wysyłane za pośrednictwem Poczty Polskiej.
Zamówienia prosimy składać przez stronę naszego sklepu, telefonicznie lub mailowo.
Klient ma możliwość wyboru formy płatności:
1) Rozliczenie transakcji kartą kredytową lub e-przelewem poprzez serwis Płatności Przelewy24.
2) Poprzez system PayPal (płatność na adres email kasia@my-music.pl);
3) Za pobraniem (przekazanie zamówienia do realizacji następuje natychmiast).
4) Przelewem na rachunek bankowy (realizacja zamówień jest dłuższa i odbywa się po zaksięgowaniu wpłaty).
Numer rachunku bankowego MyMusic: ING 42 1050 1520 1000 0090 3082 6268
Kod BIC Swift: INGBPLPW (dla przelewów z kont zagranicznych);
Płatności z kont zagranicznych możliwe są tylko poprzez system PayPal lub bezpośrednio na nasz numer konta (podany powyżej).
Płatności poprzez przekazy pieniężne należy wpłacać tylko i wyłącznie bezpośrednio na konto MyMusic (podane powyżej).
ZWROTY:
· Towar zakupiony w naszym Sklepie można zwrócić (odstąpić od umowy kupna) w ciągu 14 dni od daty odbioru bez podania przyczyny.
Do zachowania powyższego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy listownie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.
· Zwrotom nie podlegają towary takie jak: etui na telefon oraz produkty wirtualne - pliki cyfrowe.
· Przyjmujemy towary zakupione wyłącznie w naszym sklepie.
Należy koniecznie dołączyć do nich:
- dowód zakupu np. kopię/oryginał paragonu, faktury VAT lub potwierdzenia dokonania płatności lub inny przewidziany przez prawo dowód zakupu),
- uzupełniony formularz zwrotu, który pobierzesz TU.
· Zwrotom podlegają towary oryginalnie zapakowane, nieużytkowane/nienoszone,
· Zakupiony Towar należy zwrócić na adres:
Magazyn Centralny MyMusic
ul. Wierzbowa 141a
62-081 Wysogotowo
· Zwrot Towaru następuje na koszt Klienta
REKLAMACJE:
· Sklep zapewnia dostawę Towaru pozbawionego wad fizycznych i prawnych. Sklep jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).
· Reklamowany Towar należy zwrócić na adres:
Magazyn Centralny MyMusic
ul. Wierzbowa 141a
62-081 Wysogotowo
· Należy koniecznie dołączyć do niego:
- dowód zakupu np. kopię/oryginał paragonu, faktury VAT lub potwierdzenia dokonania płatności lub inny przewidziany przez prawo dowód zakupu),
- uzupełniony formularz reklamacyjny, który pobierzesz TU.
· Zwrot towaru następuje na koszt Klienta
· Sklep ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania reklamacji.
Odpowiedź w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres lub w inny podany przez niego sposób.