"W dobrą stronę" to debiutancki album zespołu Sen zawierający 12 autorskich utworów. Na krążku znalazły się znane z rozgłośni radiowych single "Nad ranem" oraz "Jedna". Pop-rockowe aranżacje połączone z niebanalnymi tekstami z pewnością zaspokoją wymagania każdego słuchacza. Zespół Sen- założony w maju 2014 roku przez trójkę przyjaciół: Waldka Orłowskiego ( gitara/ wcześniej Patrycja Markowska) Wojtka Sitnika ( perkusja/wcześniej Ewelina Lisowska) i Pawła
Kwaśnego ( Wokalista tekściarz). Zadebiutowali singlem „Nad ranem”, który zagościł na playlistach lokalnych oraz ogólnopolskich rozgłośni m. in. RMF Maxx, Eska. W styczniu 2015 do zespołu dołączył basista Paweł Mrocheń. Zainteresowanie ze strony dziennikarzy muzycznych zmotywowało grupę do dalszej twórczości. We wrześniu 2015 roku skład uzupełnił Marcin „Joseph” Bracichowicz. Po piętnastu latach spędzonych w zespole „Ira” postanowił wzmocnić młodą pop-rockową grupę. Sen z utworem „Jedna” gościł na antenie Dzień Dobry TVN, Pytania Na Śniadanie oraz
Teleexpresu. W roku 2016 zespół wystąpił jako support przed grupą Lemon, Dawidem Podsiadło, Urszulą, Natalią Szroeder, Rafałem Brzozowskim, Afromental, Kamilem Bednarkiem.
Na przełomie lipca/sierpnia pod okiem Adriana Owsianika oraz Marcina Limka grupa zarejestrowała materiał z debiutanckiej płyty o roboczym tytule „W dobrą stronę”, na której znalazło się 12 autorskich utworów.
Lista utworów:
1. Intro
2. Nad ranem
3. Oni
4. Drogowskazy
5. Wszystko
6. Biegnę
7. Eden
8. Blokowiska
9. Wiem
10. Z całych sił
11. Nie odchodź Bonus
12. Jedna
13. Zapomnijmy się
- Produkt
- Płyta CD
- Wykonawca
- Sen
Koszt dostawy jest uzależniony od formy płatności oraz łącznej wagi zamówienia.
Całe zamówienie jest wysyłane w jednej przesyłce i klient ponosi jeden koszt dostawy (w przypadku różnych dat premier) .
1. Sklep pozwala na wybór następujących metod dostawy:
Sposób płatności |
Sposób dostawy |
Szacunkowy czas dostarczenia |
Koszty dostawy |
|
Kurier Pocztex 48 |
48h od momentu nadania |
13,99 zł |
Przedpłata (przelew) |
ORLEN Paczka |
Od 1 do 2 dni roboczych od nadania |
10,99 zł |
Kurier DPD |
24h od momentu nadania |
14,99 zł |
|
Paczkomaty InPost |
Od 1 do 2 dni roboczych od nadania |
14,99 zł |
|
Przesyłka międzynarodowa |
|
45,89 zł (kraje UE) |
|
Przy odbiorze |
Kurier Pocztex 48 |
48h od momentu nadania |
16,99 zł |
Kurier DPD |
24h od momentu nadania |
17,99 zł |
|
Paczkomaty InPost |
Od 1 do 2 dni roboczych od nadania |
17,99 zł |
DARMOWA DOSTAWA PRZY ZAKUPACH POWYŻEJ 250zł!
2. W przypadku wysyłek międzynarodowych, koszt dostawy ustalany jest indywidualnie z Klientem. Przesyłki są wysyłane za pośrednictwem Poczty Polskiej.
Zamówienia prosimy składać przez stronę naszego sklepu, telefonicznie lub mailowo.
Klient ma możliwość wyboru formy płatności:
1) Rozliczenie transakcji kartą kredytową lub e-przelewem poprzez serwis Płatności Przelewy24.
2) Poprzez system PayPal (płatność na adres email kasia@my-music.pl);
3) Za pobraniem (przekazanie zamówienia do realizacji następuje natychmiast).
4) Przelewem na rachunek bankowy (realizacja zamówień jest dłuższa i odbywa się po zaksięgowaniu wpłaty).
Numer rachunku bankowego MyMusic: ING 42 1050 1520 1000 0090 3082 6268
Kod BIC Swift: INGBPLPW (dla przelewów z kont zagranicznych);
Płatności z kont zagranicznych możliwe są tylko poprzez system PayPal lub bezpośrednio na nasz numer konta (podany powyżej).
Płatności poprzez przekazy pieniężne należy wpłacać tylko i wyłącznie bezpośrednio na konto MyMusic (podane powyżej).
ZWROTY:
· Towar zakupiony w naszym Sklepie można zwrócić (odstąpić od umowy kupna) w ciągu 14 dni od daty odbioru bez podania przyczyny.
Do zachowania powyższego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy listownie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.
· Zwrotom nie podlegają towary takie jak: etui na telefon oraz produkty wirtualne - pliki cyfrowe.
· Przyjmujemy towary zakupione wyłącznie w naszym sklepie.
Należy koniecznie dołączyć do nich:
- dowód zakupu np. kopię/oryginał paragonu, faktury VAT lub potwierdzenia dokonania płatności lub inny przewidziany przez prawo dowód zakupu),
- uzupełniony formularz zwrotu, który pobierzesz TU.
· Zwrotom podlegają towary oryginalnie zapakowane, nieużytkowane/nienoszone,
· Zakupiony Towar należy zwrócić na adres:
Magazyn Centralny MyMusic
ul. Wierzbowa 141a
62-081 Wysogotowo
· Zwrot Towaru następuje na koszt Klienta
REKLAMACJE:
· Sklep zapewnia dostawę Towaru pozbawionego wad fizycznych i prawnych. Sklep jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).
· Reklamowany Towar należy zwrócić na adres:
Magazyn Centralny MyMusic
ul. Wierzbowa 141a
62-081 Wysogotowo
· Należy koniecznie dołączyć do niego:
- dowód zakupu np. kopię/oryginał paragonu, faktury VAT lub potwierdzenia dokonania płatności lub inny przewidziany przez prawo dowód zakupu),
- uzupełniony formularz reklamacyjny, który pobierzesz TU.
· Zwrot towaru następuje na koszt Klienta
· Sklep ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania reklamacji.
Odpowiedź w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres lub w inny podany przez niego sposób.