Pierwszy solowy album Głowy PMM "Jak nie dzisiaj, to kiedy?" jest połączeniem hardcorowych brzmień znanych fanom Polskiego Mistrzowskiego Manewru z pierwszych płyt zespołu oraz z dojrzałością i doświadczeniem wynikającymi z długoletniego stażu na scenie. Bezkompromisowość i mocne teksty przeplatają się z emocjonalnymi kompozycjami.
W projekcie udzielili się tacy artyści jak Paluch, Wężu PMM, Sobota, Łona, Bonson, Rena, Cywinsky, TKZetor oraz Angelika Anozie. Zaskakująco zapowiada się utwór nagrany wspólnie z legendą polskiej sceny reggae Darkiem "Maleo" Malejonkiem.
Na płycie słuchacze znajdą zarówno nowoczesne, jak i klasyczne produkcje, za które odpowiedzialni są Tom Sweden, Uraz, PSR oraz Webber skreczami zajął się natomiast DJ Flip.
Głowa to artysta , który na muzycznej scenie zadebiutował w 2008 roku ze składem PMM. Od tego momentu wraz z Wężem nagrali 5 albumów. a ich krążek "Zatrzymać gniew" pojawił się w pierwszej dziesiątce notowania listy OLIS. Natomiast singiel "Pewnego razu w Szczecinie" zajął drugą pozycję.
PMM wraz z Kalim nagrali utwór "Nie ma takiej chwili jak dziś", który zdobył wyróżnienie ZPAV "Platynową Płytę" i osiągnął kilku milionowe wyświetlenia. Głowę można było również usłyszeć w wielkim przeboju "Wstawaj", na którym udzielili się O.S.T.R i Grubson.
Lista utworów:
1. Intro
2. Mocniej od nich
3. Cisza wokale w refrenie Wężu PMM
4. Trzeba gośc. Paluch, Wężu PMM
5. Gdybym gośc. Sobota, Roma
6. Jak nie dzisiaj to kiedy
7. Dobrze, konkretnie, ostro 2 gośc. Wężu PMM
8. Spróbuj pokochać mnie gośc. Maleo
9. Celebrujemy gośc. Łona, Bonson
10. O mnie gośc. Cywinsky
11. Wtedy wchodzimy my
12. W ogniu
13. Mówimy im odbij gośc. Rena, TKZetor
14. Jeden moment
15. Wygrany gośc. Cywinsky
16. Outro (Pojawiam się) gośc. Angelika Anozie
- Produkt
- Płyta CD
- Wykonawca
- Głowa PMM
Koszt dostawy jest uzależniony od formy płatności oraz łącznej wagi zamówienia.
Całe zamówienie jest wysyłane w jednej przesyłce i klient ponosi jeden koszt dostawy (w przypadku różnych dat premier) .
1. Sklep pozwala na wybór następujących metod dostawy:
Sposób płatności |
Sposób dostawy |
Szacunkowy czas dostarczenia |
Koszty dostawy |
|
Kurier Pocztex 48 |
48h od momentu nadania |
13,99 zł |
Przedpłata (przelew) |
ORLEN Paczka |
Od 1 do 2 dni roboczych od nadania |
10,99 zł |
Kurier DPD |
24h od momentu nadania |
14,99 zł |
|
Paczkomaty InPost |
Od 1 do 2 dni roboczych od nadania |
14,99 zł |
|
Przesyłka międzynarodowa |
|
45,89 zł (kraje UE) |
|
Przy odbiorze |
Kurier Pocztex 48 |
48h od momentu nadania |
16,99 zł |
Kurier DPD |
24h od momentu nadania |
17,99 zł |
|
Paczkomaty InPost |
Od 1 do 2 dni roboczych od nadania |
17,99 zł |
DARMOWA DOSTAWA PRZY ZAKUPACH POWYŻEJ 250zł!
2. W przypadku wysyłek międzynarodowych, koszt dostawy ustalany jest indywidualnie z Klientem. Przesyłki są wysyłane za pośrednictwem Poczty Polskiej.
Zamówienia prosimy składać przez stronę naszego sklepu, telefonicznie lub mailowo.
Klient ma możliwość wyboru formy płatności:
1) Rozliczenie transakcji kartą kredytową lub e-przelewem poprzez serwis Płatności Przelewy24.
2) Poprzez system PayPal (płatność na adres email kasia@my-music.pl);
3) Za pobraniem (przekazanie zamówienia do realizacji następuje natychmiast).
4) Przelewem na rachunek bankowy (realizacja zamówień jest dłuższa i odbywa się po zaksięgowaniu wpłaty).
Numer rachunku bankowego MyMusic: ING 42 1050 1520 1000 0090 3082 6268
Kod BIC Swift: INGBPLPW (dla przelewów z kont zagranicznych);
Płatności z kont zagranicznych możliwe są tylko poprzez system PayPal lub bezpośrednio na nasz numer konta (podany powyżej).
Płatności poprzez przekazy pieniężne należy wpłacać tylko i wyłącznie bezpośrednio na konto MyMusic (podane powyżej).
ZWROTY:
· Towar zakupiony w naszym Sklepie można zwrócić (odstąpić od umowy kupna) w ciągu 14 dni od daty odbioru bez podania przyczyny.
Do zachowania powyższego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy listownie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.
· Zwrotom nie podlegają towary takie jak: etui na telefon oraz produkty wirtualne - pliki cyfrowe.
· Przyjmujemy towary zakupione wyłącznie w naszym sklepie.
Należy koniecznie dołączyć do nich:
- dowód zakupu np. kopię/oryginał paragonu, faktury VAT lub potwierdzenia dokonania płatności lub inny przewidziany przez prawo dowód zakupu),
- uzupełniony formularz zwrotu, który pobierzesz TU.
· Zwrotom podlegają towary oryginalnie zapakowane, nieużytkowane/nienoszone,
· Zakupiony Towar należy zwrócić na adres:
Magazyn Centralny MyMusic
ul. Wierzbowa 141a
62-081 Wysogotowo
· Zwrot Towaru następuje na koszt Klienta
REKLAMACJE:
· Sklep zapewnia dostawę Towaru pozbawionego wad fizycznych i prawnych. Sklep jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).
· Reklamowany Towar należy zwrócić na adres:
Magazyn Centralny MyMusic
ul. Wierzbowa 141a
62-081 Wysogotowo
· Należy koniecznie dołączyć do niego:
- dowód zakupu np. kopię/oryginał paragonu, faktury VAT lub potwierdzenia dokonania płatności lub inny przewidziany przez prawo dowód zakupu),
- uzupełniony formularz reklamacyjny, który pobierzesz TU.
· Zwrot towaru następuje na koszt Klienta
· Sklep ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania reklamacji.
Odpowiedź w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres lub w inny podany przez niego sposób.