Vixen, znany m.in. ze współpracy z: Peją, Rahimem, Biszem czy Guralem, prezentuje nowy album pt. „To nie Vixt4pe”. – To płyta przepełniona emocjami, które towarzyszyły mi przez ostatni rok, a było ich więcej niż zwykle. Jest symbolem kolejnego etapu w życiu – nowym początkiem, gdyż w trakcie pracy nad nią urodził mi się syn – opowiada Vixen. – A więc samolot wystartował – dodaje z uśmiechem.
Wydawnictwo składa się 12 premierowych utworów, w których duży nacisk pada na zabawę słowem. Liczne bon moty i operowanie wieloznacznością daje nie tylko obraz życia osobistego artysty, ale przedstawia też jego szersze spojrzenie na świat – na pokolenie, na kraj. Większość bitów na płytę wyprodukował JRS.
" Mieliśmy możliwość wspólnej pracy prawie nad całym materiałem. Raz on przyjeżdżał do Warszawy, raz ja do Sochaczewa, skąd pochodzi JRS. Nie ma nic lepszego od obserwowania, jak numer zaczyna rozkwitać w trakcie pracy nad nim" – wspomina współpracę Vixen.
Oprócz JRS-a warstwą muzyczną płyty zajęli się Faded Dollars („Antymateria”, „Gdzie idę”) oraz Johnny Beats („Cukrowa wata”, „4 Gif me”). Wokalnie na na płycie udzielili się: Tymek („Antymateria”), Krupson („Gdzie idę”) oraz Sonia Maselik (chórki w „Zer00wkach” i „Termosie”). Krążek promują m.in. single: „PDP”, „Zbysiu”, „Cameleona”, „Escape room”, „Zer00wki”, „Antymateria” czy „Miejskie zoo”.
Lista utworów:
1. Escape room (prod. JRS)
2. Miejskie zoo (prod. JRS & Vixen, gitara: Vixen, Artur Kasza, Grrracz)
3. Zer 00 wki (prod. JRS, chórki: Sonia Maselik)
4. Cameleona (prod. JRS)
5. Biorę najlepsze (prod. JRS)
6. Antymateria gośc. Tymek (prod. Faded Dollars)
7. PDP (prod. JRS, gramofony: DJ Bulb)
8. Termos (prod. JRS, chórki: Sonia Maselik)
9. Cukrowa wata (prod. Johnny Beats)
10. Pytajnikt (prod. JRS)
11. Gdzie idę gośc. Krupson (prod. Faded Dollars)
12. 4 GIF me (prod. Johnny Beats)
Bonus track:
13. Zbysiu (prod. JRS, gramofony: DJ Bulb)
- Produkt
- Płyta CD
- Wykonawca
- Vixen
Koszt dostawy jest uzależniony od formy płatności oraz łącznej wagi zamówienia.
Całe zamówienie jest wysyłane w jednej przesyłce i klient ponosi jeden koszt dostawy (w przypadku różnych dat premier) .
1. Sklep pozwala na wybór następujących metod dostawy:
Sposób płatności |
Sposób dostawy |
Szacunkowy czas dostarczenia |
Koszty dostawy |
|
Kurier Pocztex 48 |
48h od momentu nadania |
13,99 zł |
Przedpłata (przelew) |
ORLEN Paczka |
Od 1 do 2 dni roboczych od nadania |
10,99 zł |
Kurier DPD |
24h od momentu nadania |
14,99 zł |
|
Paczkomaty InPost |
Od 1 do 2 dni roboczych od nadania |
14,99 zł |
|
Przesyłka międzynarodowa |
|
45,89 zł (kraje UE) |
|
Przy odbiorze |
Kurier Pocztex 48 |
48h od momentu nadania |
16,99 zł |
Kurier DPD |
24h od momentu nadania |
17,99 zł |
|
Paczkomaty InPost |
Od 1 do 2 dni roboczych od nadania |
17,99 zł |
DARMOWA DOSTAWA PRZY ZAKUPACH POWYŻEJ 250zł!
2. W przypadku wysyłek międzynarodowych, koszt dostawy ustalany jest indywidualnie z Klientem. Przesyłki są wysyłane za pośrednictwem Poczty Polskiej.
Zamówienia prosimy składać przez stronę naszego sklepu, telefonicznie lub mailowo.
Klient ma możliwość wyboru formy płatności:
1) Rozliczenie transakcji kartą kredytową lub e-przelewem poprzez serwis Płatności Przelewy24.
2) Poprzez system PayPal (płatność na adres email kasia@my-music.pl);
3) Za pobraniem (przekazanie zamówienia do realizacji następuje natychmiast).
4) Przelewem na rachunek bankowy (realizacja zamówień jest dłuższa i odbywa się po zaksięgowaniu wpłaty).
Numer rachunku bankowego MyMusic: ING 42 1050 1520 1000 0090 3082 6268
Kod BIC Swift: INGBPLPW (dla przelewów z kont zagranicznych);
Płatności z kont zagranicznych możliwe są tylko poprzez system PayPal lub bezpośrednio na nasz numer konta (podany powyżej).
Płatności poprzez przekazy pieniężne należy wpłacać tylko i wyłącznie bezpośrednio na konto MyMusic (podane powyżej).
ZWROTY:
· Towar zakupiony w naszym Sklepie można zwrócić (odstąpić od umowy kupna) w ciągu 14 dni od daty odbioru bez podania przyczyny.
Do zachowania powyższego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy listownie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.
· Zwrotom nie podlegają towary takie jak: etui na telefon oraz produkty wirtualne - pliki cyfrowe.
· Przyjmujemy towary zakupione wyłącznie w naszym sklepie.
Należy koniecznie dołączyć do nich:
- dowód zakupu np. kopię/oryginał paragonu, faktury VAT lub potwierdzenia dokonania płatności lub inny przewidziany przez prawo dowód zakupu),
- uzupełniony formularz zwrotu, który pobierzesz TU.
· Zwrotom podlegają towary oryginalnie zapakowane, nieużytkowane/nienoszone,
· Zakupiony Towar należy zwrócić na adres:
Magazyn Centralny MyMusic
ul. Wierzbowa 141a
62-081 Wysogotowo
· Zwrot Towaru następuje na koszt Klienta
REKLAMACJE:
· Sklep zapewnia dostawę Towaru pozbawionego wad fizycznych i prawnych. Sklep jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).
· Reklamowany Towar należy zwrócić na adres:
Magazyn Centralny MyMusic
ul. Wierzbowa 141a
62-081 Wysogotowo
· Należy koniecznie dołączyć do niego:
- dowód zakupu np. kopię/oryginał paragonu, faktury VAT lub potwierdzenia dokonania płatności lub inny przewidziany przez prawo dowód zakupu),
- uzupełniony formularz reklamacyjny, który pobierzesz TU.
· Zwrot towaru następuje na koszt Klienta
· Sklep ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania reklamacji.
Odpowiedź w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres lub w inny podany przez niego sposób.