"Warto było czekać 20 lat, aby móc stary rozdział otworzyć na nowo i zacząć w nim pisać nową historię. Czekajcie na kolejne rozdziały!". Tak Hans napisał w okładce albumu 52 Dębiec 0323 wydanego rok temu na 20 lecie zespołu i albumu PŃ VI.
Nie trzeba było długo czekać, bo już niebawem trafi w Wasze ręce kolejny rozdział czyli 52 Dębiec – Wilki z Rapstreet!
14 całkiem nowy tracków 
Dodatkowo 3 bonus tracki, w tym jedna produkcja z akcji #dogrywamsięnafeat 
Tylko 3 producentów: Ślimak, Stolar i Dj Dust, którzy w połączniu z Hansem wnieśli na ten album sporą dawkę dynamiki, świeżości, hardcoru, tłustych sampli i rozbujanego funku. Jest oldschoolowo jak powinno być, po staremu, gęsto od rymów, a Hans szczeka je jak trzeba. 
- Produkt
 - Płyta CD
 - Wykonawca
 - 52 Dębiec
 - Oferta
 - Bestseller
 - Liczba Nośników
 - 1
 - Nazwa firmy
 - MyMusic Spółka Komandytowa Łupicki, Czysz
 - Adres
 - ul. Wierzbowa 31, 62-081 Wysogotowo
 - Numer telefonu
 - +48 61 101 77 56
 - Adres e-mail
 - [email protected]
 - Kraj pochodzenia
 - Polska
 
Koszt dostawy jest uzależniony od formy płatności oraz łącznej wagi zamówienia.
 Całe zamówienie jest wysyłane w jednej przesyłce i klient ponosi jeden koszt dostawy (w przypadku różnych dat premier) . 
1. Sklep pozwala na wybór następujących metod dostawy:
  
| 
 Sposób płatności  | 
 Sposób dostawy  | 
 Szacunkowy czas dostarczenia  | 
 Koszty dostawy  | 
| 
    | 
 Kurier Pocztex 48  | 
 48h od momentu nadania  | 
 13,99 zł  | 
| 
 DPD Pickup  | 
 24h od momentu nadania  | 
 9,99 zł  | 
|
| 
 Przedpłata (przelew)   | 
 ORLEN Paczka  | 
 Od 1 do 2 dni roboczych od nadania  | 
 11,99 zł  | 
| 
 Kurier DPD  | 
 24h od momentu nadania  | 
 14,99 zł  | 
|
| 
 Paczkomaty InPost  | 
 Od 1 do 2 dni roboczych od nadania  | 
 17,99 zł  | 
|
| 
 Przesyłka międzynarodowa  | 
    | 
 45,89 zł (kraje UE)  | 
|
| 
 Przy odbiorze  | 
 Kurier Pocztex 48  | 
 48h od momentu nadania  | 
 16,99 zł  | 
| 
 Kurier DPD  | 
 24h od momentu nadania  | 
 17,99 zł  | 
|
| 
 Paczkomaty InPost  | 
 Od 1 do 2 dni roboczych od nadania  | 
 19,99 zł  | 
DARMOWA DOSTAWA PRZY ZAKUPACH POWYŻEJ 250zł!
2. W przypadku wysyłek międzynarodowych, koszt dostawy ustalany jest indywidualnie z Klientem. Przesyłki są wysyłane za pośrednictwem Poczty Polskiej.
Zamówienia prosimy składać przez stronę naszego sklepu, telefonicznie lub mailowo.
Klient ma możliwość wyboru formy płatności:
 
1) Rozliczenie transakcji kartą kredytową lub e-przelewem poprzez serwis Płatności Przelewy24.
2) Poprzez system PayPal (płatność na adres email [email protected]);
 
 
3) Za pobraniem (przekazanie zamówienia do realizacji następuje natychmiast).
 
 
4) Przelewem na rachunek bankowy (realizacja zamówień jest dłuższa i odbywa się po zaksięgowaniu wpłaty).
 Numer rachunku bankowego MyMusic: ING 42 1050 1520 1000 0090 3082 6268
Kod BIC Swift: INGBPLPW (dla przelewów z kont zagranicznych);
Płatności z kont zagranicznych możliwe są tylko poprzez system PayPal lub bezpośrednio na nasz numer konta (podany powyżej).
Płatności poprzez przekazy pieniężne należy wpłacać tylko i wyłącznie bezpośrednio na konto MyMusic (podane powyżej).
 ZWROTY:
·  Towar zakupiony w naszym Sklepie można zwrócić (odstąpić od umowy kupna) w ciągu 14 dni od daty odbioru bez podania przyczyny.
 Do zachowania powyższego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy listownie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.
·  Zwrotom nie podlegają towary takie jak: etui na telefon oraz produkty wirtualne - pliki cyfrowe.
·  Przyjmujemy towary zakupione wyłącznie w naszym sklepie.
Należy koniecznie dołączyć do nich:
- dowód zakupu np. kopię/oryginał paragonu, faktury VAT lub potwierdzenia dokonania płatności lub inny przewidziany przez prawo dowód zakupu),
- uzupełniony formularz zwrotu, który pobierzesz TU.
·  Zwrotom podlegają towary oryginalnie zapakowane, nieużytkowane/nienoszone,
·  Zakupiony Towar należy zwrócić na adres:
Magazyn Centralny MyMusic 
ul. Wierzbowa 141a
62-081 Wysogotowo
·  Zwrot Towaru następuje na koszt Klienta
 
 
REKLAMACJE:
 
·  Sklep zapewnia dostawę Towaru pozbawionego wad fizycznych i prawnych. Sklep jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).
·  Reklamowany Towar należy zwrócić na adres: 
Magazyn Centralny MyMusic 
ul. Wierzbowa 141a
62-081 Wysogotowo
·  Należy koniecznie dołączyć do niego:
- dowód zakupu np. kopię/oryginał paragonu, faktury VAT lub potwierdzenia dokonania płatności lub inny przewidziany przez prawo dowód zakupu),
- uzupełniony formularz reklamacyjny, który pobierzesz TU.
·  Zwrot towaru następuje na koszt Klienta
·  Sklep ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania reklamacji.
 Odpowiedź w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres lub w inny podany przez niego sposób.
Inni klienci kupili również