Doskonały album utalentowanego soulowego wokalisty Aloe Blacc’a „Good Things”.
Płytę promuje popularny utwór „I Need A Dollar”, będący mieszanką muzyki funk i hip – hopu, wyróżniający się unikalnym pianinem, charakterystycznym basem i trąbką. Singiel w roku 2010 stał się tematem przewodnim popularnego programu telewizji HBO - „How To Make It In America”.
Pochodzący z południowej Kalifornii Aloe Blacc rozpoczął swoją karierę muzyczną w 1995 roku. Wspólnie z producentem hiphopowym Exile (współpracującym m.in. z Mobb Deep, 50 Cent) utworzyli grupę Emanon, która skupiała się na Indie Rap. Kilka lat później, Aloe podczas europejskiego tournee z grupą Lootpack, poznał mało wówczas znanego producenta/rapera zwanego Madlib. Muzycy odnaleźli wspólną pasję do muzyki. Znajomość z Madlibem i jego bratem Oh No, zaowocowała w 2006 roku debiutanckim albumem Aloe Blacc „Shine Through”. Ten krążek ukazał różnorodność talentu muzycznego Aloe. Słuchacze przekonali się, że potrafi on rapować i śpiewać zarówno po angielsku, jak i hiszpańsku; produkuje, gra na trąbce. Ci, którzy byli na jego koncertach, przekonali się, że świetnie tańczy i potrafi porwać publiczność.
Na swoim drugim albumie „Good Things” Aloe koncentruje się na sobie. Jego głos jest mocniejszy, bardziej dojrzały, teksty przemyślane, dotykające wielokrotnie problemów społecznych. Współpracując z Truth & Soul, Aloe Blacc wyprodukował ponadczasową soul’ową płytę, której słucha się z przyjemnością od początku do końca.
Lista utworów:
1. I Need A Dollar
2. Green Lights
3. Hey Brother
4. Miss Fortune
5. Life So Hard
6. Take Me Back
7. Femme Fatale
8. Loving You Is Killing Me
9. Good Things
10. You Make Me Smile
11. If I
12. Mama Hold My Hand
13. Politician (Reprise)
- Produkt
- Płyta CD
- Wykonawca
- Aloe Blacc
Koszt dostawy jest uzależniony od formy płatności oraz łącznej wagi zamówienia.
Całe zamówienie jest wysyłane w jednej przesyłce i klient ponosi jeden koszt dostawy (w przypadku różnych dat premier) .
1. Sklep pozwala na wybór następujących metod dostawy:
Sposób płatności |
Sposób dostawy |
Szacunkowy czas dostarczenia |
Koszty dostawy |
|
Kurier Pocztex 48 |
48h od momentu nadania |
13,99 zł |
Przedpłata (przelew) |
ORLEN Paczka |
Od 1 do 2 dni roboczych od nadania |
10,99 zł |
Kurier DPD |
24h od momentu nadania |
14,99 zł |
|
Paczkomaty InPost |
Od 1 do 2 dni roboczych od nadania |
14,99 zł |
|
Przesyłka międzynarodowa |
|
45,89 zł (kraje UE) |
|
Przy odbiorze |
Kurier Pocztex 48 |
48h od momentu nadania |
16,99 zł |
Kurier DPD |
24h od momentu nadania |
17,99 zł |
|
Paczkomaty InPost |
Od 1 do 2 dni roboczych od nadania |
17,99 zł |
DARMOWA DOSTAWA PRZY ZAKUPACH POWYŻEJ 250zł!
2. W przypadku wysyłek międzynarodowych, koszt dostawy ustalany jest indywidualnie z Klientem. Przesyłki są wysyłane za pośrednictwem Poczty Polskiej.
Zamówienia prosimy składać przez stronę naszego sklepu, telefonicznie lub mailowo.
Klient ma możliwość wyboru formy płatności:
1) Rozliczenie transakcji kartą kredytową lub e-przelewem poprzez serwis Płatności Przelewy24.
2) Poprzez system PayPal (płatność na adres email kasia@my-music.pl);
3) Za pobraniem (przekazanie zamówienia do realizacji następuje natychmiast).
4) Przelewem na rachunek bankowy (realizacja zamówień jest dłuższa i odbywa się po zaksięgowaniu wpłaty).
Numer rachunku bankowego MyMusic: ING 42 1050 1520 1000 0090 3082 6268
Kod BIC Swift: INGBPLPW (dla przelewów z kont zagranicznych);
Płatności z kont zagranicznych możliwe są tylko poprzez system PayPal lub bezpośrednio na nasz numer konta (podany powyżej).
Płatności poprzez przekazy pieniężne należy wpłacać tylko i wyłącznie bezpośrednio na konto MyMusic (podane powyżej).
ZWROTY:
· Towar zakupiony w naszym Sklepie można zwrócić (odstąpić od umowy kupna) w ciągu 14 dni od daty odbioru bez podania przyczyny.
Do zachowania powyższego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy listownie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.
· Zwrotom nie podlegają towary takie jak: etui na telefon oraz produkty wirtualne - pliki cyfrowe.
· Przyjmujemy towary zakupione wyłącznie w naszym sklepie.
Należy koniecznie dołączyć do nich:
- dowód zakupu np. kopię/oryginał paragonu, faktury VAT lub potwierdzenia dokonania płatności lub inny przewidziany przez prawo dowód zakupu),
- uzupełniony formularz zwrotu, który pobierzesz TU.
· Zwrotom podlegają towary oryginalnie zapakowane, nieużytkowane/nienoszone,
· Zakupiony Towar należy zwrócić na adres:
Magazyn Centralny MyMusic
ul. Wierzbowa 141a
62-081 Wysogotowo
· Zwrot Towaru następuje na koszt Klienta
REKLAMACJE:
· Sklep zapewnia dostawę Towaru pozbawionego wad fizycznych i prawnych. Sklep jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).
· Reklamowany Towar należy zwrócić na adres:
Magazyn Centralny MyMusic
ul. Wierzbowa 141a
62-081 Wysogotowo
· Należy koniecznie dołączyć do niego:
- dowód zakupu np. kopię/oryginał paragonu, faktury VAT lub potwierdzenia dokonania płatności lub inny przewidziany przez prawo dowód zakupu),
- uzupełniony formularz reklamacyjny, który pobierzesz TU.
· Zwrot towaru następuje na koszt Klienta
· Sklep ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania reklamacji.
Odpowiedź w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres lub w inny podany przez niego sposób.