Związane oczy mam + W moim sercu (2PACK)
Płyta CDZwiązane oczy mam
Czy można komuś "związać oczy"? Czy może my sami je sobie związujemy? - tak samo jak związujemy sobie ręce w bezradnych chwilach, kiedy to paraliżuje nas niemoc. O tym wszystkim dowiemy się z płyty Verba & Sylwia Przybysz „Związane oczy mam”.
Na albumie znalazło się 10 piosenek, które w dosłowny sposób oddają problemy ówczesnego nastolatka…. Ból, miłość, zniechęcenie, wiara, obawy, nadzieja. Taka jest płyta - pełna poplątanych emocji - czyli wszystkiego tego, co czuje dziś młody człowiek, wystawiony na głęboki ocen trudów ówczesnej cywilizacji i życia w społeczeństwie przesiąkniętym walką o lepsze jutro. Czy tak być powinno…? Czy artyści mają na to jakieś rozwiązanie…?
Lista utworów:
1. Związane oczy mam
2. Nie powiem Ci, że Cię kocham
3. Kochana Przyjaciółko
4. Wierzyłam w nas
5. Rozmyślam noc i dzień
6. Dlaczego nie ma Cię
7. To dla Ciebie pragnę źyć
8. Chce się bawić
9. Najważniejsza
10. Jest w moim życiu ktoś
W moim sercu
Tym razem mamy dla Was 11 utworów – historii, które dotyczą każdego. Emocjonalne teksty oddają przeżycia dnia codziennego. Najpiękniejsze scenariusze i utwory pisze życie i tak też było w tym przypadku. Gdzie tkwi sedno sukcesu? W niepowtarzalnym duecie. Charakterystyczny wokal Sylwii i od lat znany głos Bartka przeniesie Was w podróż życia.
Lista utworów:
1. Najcenniejsza
2. Byłeś mój
3. Nie widzisz mnie
4. Kocham Cię
5. Mamo i Tato
6. Nie ma nas
7. Przyjaciółko
8. Tylko ciebie chcę
9. W moim sercu
10. Z tobą
11. Zakochałam się
- Produkt
- Płyta CD
- Wykonawca
- Sylwia Przybysz
Verba - Etykieta
- Sold out!
Koszt dostawy jest uzależniony od formy płatności oraz łącznej wagi zamówienia.
Całe zamówienie jest wysyłane w jednej przesyłce i klient ponosi jeden koszt dostawy (w przypadku różnych dat premier) .
1. Sklep pozwala na wybór następujących metod dostawy:
Sposób płatności |
Sposób dostawy |
Szacunkowy czas dostarczenia |
Koszty dostawy |
|
Kurier Pocztex 48 |
48h od momentu nadania |
13,99 zł |
Przedpłata (przelew) |
ORLEN Paczka |
Od 1 do 2 dni roboczych od nadania |
10,99 zł |
Kurier DPD |
24h od momentu nadania |
14,99 zł |
|
Paczkomaty InPost |
Od 1 do 2 dni roboczych od nadania |
14,99 zł |
|
Przesyłka międzynarodowa |
|
45,89 zł (kraje UE) |
|
Przy odbiorze |
Kurier Pocztex 48 |
48h od momentu nadania |
16,99 zł |
Kurier DPD |
24h od momentu nadania |
17,99 zł |
|
Paczkomaty InPost |
Od 1 do 2 dni roboczych od nadania |
17,99 zł |
DARMOWA DOSTAWA PRZY ZAKUPACH POWYŻEJ 250zł!
2. W przypadku wysyłek międzynarodowych, koszt dostawy ustalany jest indywidualnie z Klientem. Przesyłki są wysyłane za pośrednictwem Poczty Polskiej.
Zamówienia prosimy składać przez stronę naszego sklepu, telefonicznie lub mailowo.
Klient ma możliwość wyboru formy płatności:
1) Rozliczenie transakcji kartą kredytową lub e-przelewem poprzez serwis Płatności Przelewy24.
2) Poprzez system PayPal (płatność na adres email kasia@my-music.pl);
3) Za pobraniem (przekazanie zamówienia do realizacji następuje natychmiast).
4) Przelewem na rachunek bankowy (realizacja zamówień jest dłuższa i odbywa się po zaksięgowaniu wpłaty).
Numer rachunku bankowego MyMusic: ING 42 1050 1520 1000 0090 3082 6268
Kod BIC Swift: INGBPLPW (dla przelewów z kont zagranicznych);
Płatności z kont zagranicznych możliwe są tylko poprzez system PayPal lub bezpośrednio na nasz numer konta (podany powyżej).
Płatności poprzez przekazy pieniężne należy wpłacać tylko i wyłącznie bezpośrednio na konto MyMusic (podane powyżej).
ZWROTY:
· Towar zakupiony w naszym Sklepie można zwrócić (odstąpić od umowy kupna) w ciągu 14 dni od daty odbioru bez podania przyczyny.
Do zachowania powyższego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy listownie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.
· Zwrotom nie podlegają towary takie jak: etui na telefon oraz produkty wirtualne - pliki cyfrowe.
· Przyjmujemy towary zakupione wyłącznie w naszym sklepie.
Należy koniecznie dołączyć do nich:
- dowód zakupu np. kopię/oryginał paragonu, faktury VAT lub potwierdzenia dokonania płatności lub inny przewidziany przez prawo dowód zakupu),
- uzupełniony formularz zwrotu, który pobierzesz TU.
· Zwrotom podlegają towary oryginalnie zapakowane, nieużytkowane/nienoszone,
· Zakupiony Towar należy zwrócić na adres:
Magazyn Centralny MyMusic
ul. Wierzbowa 141a
62-081 Wysogotowo
· Zwrot Towaru następuje na koszt Klienta
REKLAMACJE:
· Sklep zapewnia dostawę Towaru pozbawionego wad fizycznych i prawnych. Sklep jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).
· Reklamowany Towar należy zwrócić na adres:
Magazyn Centralny MyMusic
ul. Wierzbowa 141a
62-081 Wysogotowo
· Należy koniecznie dołączyć do niego:
- dowód zakupu np. kopię/oryginał paragonu, faktury VAT lub potwierdzenia dokonania płatności lub inny przewidziany przez prawo dowód zakupu),
- uzupełniony formularz reklamacyjny, który pobierzesz TU.
· Zwrot towaru następuje na koszt Klienta
· Sklep ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania reklamacji.
Odpowiedź w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres lub w inny podany przez niego sposób.