Sekret Box

Sekret Box

Pakiet
Płyta CD
5903205156501
49,99 zł

SPRAWDŹ PAKIETY PRODUKTU*

*Zaoszczędź więcej wybierając produkt dostępny w pakiecie

Limitowane 500szt. "Sekret Boxu" który zawiera:
- dodatkową wersję płyty z muzyką instrumentalną,
- 8 przypinek o średnicy 3,2cm,
- booklet z sentecjami,
- limitowana opaska tkaninowa,
- wlepki.

Przedstawiamy siódmą autorską płytę Remo pt. „Sekret”. Sekret - jak tłumaczy Remik - to jego bardzo osobista wizja sensu życia.

„Napisałem 21 piosenek i zaprosiłem ponad 20 artystów, znając jednak siebie, myślę, że to nie koniec pracy twórczej przy „Sekrecie”: ostatecznie oddaję Wam 21 nowych utworów. Jak zawsze stawiam na autentyczność i szczery przekaz. To nie jest pop, to nie jest żaden gatunek muzyczny – to jest moja opowieść o tym, co według mnie ważne i istotne. Muzykę stawiam na drugim miejscu, dla mnie liczą się przede wszystkim słowa. Chciałbym ludzi nauczyć mówić, bo mają z tym problem. Chciałbym, żeby byli szczęśliwi, żeby nie błądzili, żeby życie to była ich radość, a nie trud i ciągłe cierpienie. Oczywiście nieraz będziemy musieli zmierzyć się z problemami dnia codziennego, jednak wybór bycia dobrym czy złym człowiekiem leży po naszej stronie. Ja osobiście mam więcej za uszami niż jakikolwiek mój słuchacz, jestem grzesznikiem jak każdy z nas, podnosiłem się po upadkach, wstawałem i szedłem dalej. Jednak znowu upadałem, coś było nie tak… ile można? Wtedy to zacząłem zauważać Sekret – sens życia. Dziś nie mam zamiaru już upadać, dziś chcę tylko wspinać się coraz wyżej a pomaga mi w tym moja wiara i codzienna modlitwa. Chciałem podziękować Ojcu Adamowi Szustakowi oraz Wyrwanym Z Niewoli – bo to dzięki takim ludziom jak oni powstała właśnie ta płyta”.

Lista utworów:

1. Kiedy pytasz (ft. Filip Lato & Eldo)
2. Daje co chcesz (ft. Bartek Kaszuba)
3. Nowa twarz (ft. Mateusz Ziółko & B.R.O)
4. Kiedy już (ft. Dominika Sozańska & Artur Sikorski)
5. Mów (ft. Azzja & Borixon)
6. Nie było nas (ft. Sylwia Lipka)
7. Sekret (ft. Merghani & Sylwia Przybysz)
8. To dobre jest (ft. Jula)
9. Dotyk (ft. Marco)
10. Pasja (ft. Mezo & Mayk)
11. Jeden mały gest (ft. Sylwia Przybysz & Jan Dąbrowski)
12. Tam gdzie my (ft. M.W.)
13. Tak wiele start (ft. Artur Sikorski)
14. Dziś już … (ft. Olga Przybysz)
15. Emocje (ft. Weronika Juszczak)
16. Zwyczajnie być (ft. Jeremi Sikorski)
17. Każdy z nas (ft. Marco & Heres)
18. Jesteś tu (ft. Dominika Sozańska)
19. Wiara (ft. Mayk & Haryjson Joint)
20. Daj się ponieść (ft. Sylwia Przybysz & Sylwia Lipka)
21. Noce nieprzespane (ft. Marco & Doniu)

Produkt
Pakiet
Płyta CD
Wykonawca
Remo

Koszt dostawy jest uzależniony od formy płatności oraz łącznej wagi zamówienia.
Całe zamówienie jest wysyłane w jednej przesyłce i klient ponosi jeden koszt dostawy (w przypadku różnych dat premier) . 

1. Sklep pozwala na wybór następujących metod dostawy:
 
 

 

Sposób płatności

Sposób dostawy

Szacunkowy czas dostarczenia

Koszty dostawy

 

Kurier Pocztex 48

48h od momentu nadania

13,99 zł

Przedpłata (przelew) 






ORLEN Paczka

Od 1 do 2 dni roboczych od nadania

10,99 zł

Kurier DPD

24h od momentu nadania

14,99 zł

Paczkomaty InPost

Od 1 do 2 dni roboczych od nadania

14,99 zł

Przesyłka międzynarodowa

 

45,89 zł (kraje UE)
59,99 zł (kraje europejskie poza UE)

Przy odbiorze

Kurier Pocztex 48

48h od momentu nadania

16,99 zł

Kurier DPD

24h od momentu nadania

17,99 zł

Paczkomaty InPost

Od 1 do 2 dni roboczych od nadania

17,99 zł

DARMOWA DOSTAWA PRZY ZAKUPACH POWYŻEJ 250zł!

 

2. W przypadku wysyłek międzynarodowych, koszt dostawy ustalany jest indywidualnie z Klientem. Przesyłki są wysyłane za pośrednictwem Poczty Polskiej.

Zamówienia prosimy składać przez stronę naszego sklepu, telefonicznie lub mailowo.

Klient ma możliwość wyboru formy płatności:
 

1) Rozliczenie transakcji kartą kredytową lub e-przelewem poprzez serwis Płatności Przelewy24.

 

2) Poprzez system PayPal (płatność na adres email kasia@my-music.pl);

3) Za pobraniem (przekazanie zamówienia do realizacji następuje natychmiast).

4) Przelewem na rachunek bankowy (realizacja zamówień jest dłuższa i odbywa się po zaksięgowaniu wpłaty).
Numer rachunku bankowego MyMusic: ING 42 1050 1520 1000 0090 3082 6268

Kod BIC SwiftINGBPLPW (dla przelewów z kont zagranicznych);

 

Płatności z kont zagranicznych możliwe są tylko poprzez system PayPal lub bezpośrednio na nasz numer konta (podany powyżej).

Płatności poprzez przekazy pieniężne należy wpłacać tylko i wyłącznie bezpośrednio na konto MyMusic (podane powyżej).

 

 ZWROTY:

·  Towar zakupiony w naszym Sklepie można zwrócić (odstąpić od umowy kupna) w ciągu 14 dni od daty odbioru bez podania przyczyny.
Do zachowania powyższego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy listownie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.

·  Zwrotom nie podlegają towary takie jak: etui na telefon oraz produkty wirtualne - pliki cyfrowe.

·  Przyjmujemy towary zakupione wyłącznie w naszym sklepie.

Należy koniecznie dołączyć do nich:

- dowód zakupu np. kopię/oryginał paragonu, faktury VAT lub potwierdzenia dokonania płatności lub inny przewidziany przez prawo dowód zakupu),

- uzupełniony formularz zwrotu, który pobierzesz TU.

·  Zwrotom podlegają towary oryginalnie zapakowane, nieużytkowane/nienoszone,

·  Zakupiony Towar należy zwrócić na adres:

Magazyn Centralny MyMusic 

ul. Wierzbowa 141a

62-081 Wysogotowo

·  Zwrot Towaru następuje na koszt Klienta

 

 

REKLAMACJE:

 

·  Sklep zapewnia dostawę Towaru pozbawionego wad fizycznych i prawnych. Sklep jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).

·  Reklamowany Towar należy zwrócić na adres: 

Magazyn Centralny MyMusic 

ul. Wierzbowa 141a

62-081 Wysogotowo

 

·  Należy koniecznie dołączyć do niego:

- dowód zakupu np. kopię/oryginał paragonu, faktury VAT lub potwierdzenia dokonania płatności lub inny przewidziany przez prawo dowód zakupu),

 

- uzupełniony formularz reklamacyjny, który pobierzesz TU.

·  Zwrot towaru następuje na koszt Klienta

·  Sklep ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania reklamacji.
Odpowiedź w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres lub w inny podany przez niego sposób.

Produkty dodane do listy.