Przedstawiamy Wam szósty studyjny album Remo. „Przed Siebie” to swojego rodzaju kontynuacja opowieści i przekazu z poprzedniej płyty Remika „Możesz Wszystko Zacząć Jeszcze Raz”. Tym razem jednak jest dużo więcej treści po polsku. „Postanowiłem opisać wszystko to czego nie udało mi się zrobić na poprzedniej płycie, inaczej mówiąc chciałem dokończyć rozpoczęte dzieło. Dlatego powstało 9 utworów po polsku, które mają zmotywować słuchacza, dodać wiary i energii w zmaganiu się z problemami. Wszystko to opisałem w miarę przystępnym językiem, tak żeby płytę mógł posłuchać każdy i każdy ją zrozumieć. Jednak starałem się, żeby teksty nie były aż tak bardzo infantylne. Wydaje mi się, że udało się poszukać złotego środka pomiędzy muzyką alternatywną a popem. A czy to si udało ocenią słuchacze już 29.09.2017” - mówi o płycie Remik. Remo dołożył na swoim krążku również 4 produkcje klubowe, coś dla jego starych fanów, którzy pamiętaj takie przeboje jak „You Can Dance”, „My Music Song” czy „Shine On” (3R).
Lista utworów:
#PrzedSiebie
1. Przepraszam Cię (ft. Artur Sikorski)
2. Przed Siebie (ft. B.R.O & Mayk)
3. Ja Mam To (ft. Cygan)
4. W Swoją Stronę (ft. Mayk)
5. Masz W Sobie Coś (ft. Mayk)
6. Chciałbym (ft. Cygan)
7. Nawet (ft. Dominika Sozańska)
8. Rewolucja (ft. Cygan)
9. Lecisz Jak Wiatr (ft. Merghani)
10. Z tobą Być (ft. Sylwia Przybysz
Bonus Track:
11. Zaryzykuj (ft. Mr X )
12. Nie patrz w dół (Ft. Azzja)
#LovaDance
1. Sweet Nothing - (ft. Alina Renae)
2. In My Mood (ft. Jilianne Lavin)
3. Hemispheres (ft. Reanne Nash)
4. Get Mine (ft. Mickey Shiloh)
- Produkt
- Płyta CD
- Wykonawca
- Remo
- Oferta
- Normalna
Koszt dostawy jest uzależniony od formy płatności oraz łącznej wagi zamówienia.
Całe zamówienie jest wysyłane w jednej przesyłce i klient ponosi jeden koszt dostawy (w przypadku różnych dat premier) .
1. Sklep pozwala na wybór następujących metod dostawy:
Sposób płatności |
Sposób dostawy |
Szacunkowy czas dostarczenia |
Koszty dostawy |
|
Kurier Pocztex 48 |
48h od momentu nadania |
13,99 zł |
Przedpłata (przelew) |
ORLEN Paczka |
Od 1 do 2 dni roboczych od nadania |
10,99 zł |
Kurier DPD |
24h od momentu nadania |
14,99 zł |
|
Paczkomaty InPost |
Od 1 do 2 dni roboczych od nadania |
14,99 zł |
|
Przesyłka międzynarodowa |
|
45,89 zł (kraje UE) |
|
Przy odbiorze |
Kurier Pocztex 48 |
48h od momentu nadania |
16,99 zł |
Kurier DPD |
24h od momentu nadania |
17,99 zł |
|
Paczkomaty InPost |
Od 1 do 2 dni roboczych od nadania |
17,99 zł |
DARMOWA DOSTAWA PRZY ZAKUPACH POWYŻEJ 250zł!
2. W przypadku wysyłek międzynarodowych, koszt dostawy ustalany jest indywidualnie z Klientem. Przesyłki są wysyłane za pośrednictwem Poczty Polskiej.
Zamówienia prosimy składać przez stronę naszego sklepu, telefonicznie lub mailowo.
Klient ma możliwość wyboru formy płatności:
1) Rozliczenie transakcji kartą kredytową lub e-przelewem poprzez serwis Płatności Przelewy24.
2) Poprzez system PayPal (płatność na adres email kasia@my-music.pl);
3) Za pobraniem (przekazanie zamówienia do realizacji następuje natychmiast).
4) Przelewem na rachunek bankowy (realizacja zamówień jest dłuższa i odbywa się po zaksięgowaniu wpłaty).
Numer rachunku bankowego MyMusic: ING 42 1050 1520 1000 0090 3082 6268
Kod BIC Swift: INGBPLPW (dla przelewów z kont zagranicznych);
Płatności z kont zagranicznych możliwe są tylko poprzez system PayPal lub bezpośrednio na nasz numer konta (podany powyżej).
Płatności poprzez przekazy pieniężne należy wpłacać tylko i wyłącznie bezpośrednio na konto MyMusic (podane powyżej).
ZWROTY:
· Towar zakupiony w naszym Sklepie można zwrócić (odstąpić od umowy kupna) w ciągu 14 dni od daty odbioru bez podania przyczyny.
Do zachowania powyższego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy listownie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.
· Zwrotom nie podlegają towary takie jak: etui na telefon oraz produkty wirtualne - pliki cyfrowe.
· Przyjmujemy towary zakupione wyłącznie w naszym sklepie.
Należy koniecznie dołączyć do nich:
- dowód zakupu np. kopię/oryginał paragonu, faktury VAT lub potwierdzenia dokonania płatności lub inny przewidziany przez prawo dowód zakupu),
- uzupełniony formularz zwrotu, który pobierzesz TU.
· Zwrotom podlegają towary oryginalnie zapakowane, nieużytkowane/nienoszone,
· Zakupiony Towar należy zwrócić na adres:
Magazyn Centralny MyMusic
ul. Wierzbowa 141a
62-081 Wysogotowo
· Zwrot Towaru następuje na koszt Klienta
REKLAMACJE:
· Sklep zapewnia dostawę Towaru pozbawionego wad fizycznych i prawnych. Sklep jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).
· Reklamowany Towar należy zwrócić na adres:
Magazyn Centralny MyMusic
ul. Wierzbowa 141a
62-081 Wysogotowo
· Należy koniecznie dołączyć do niego:
- dowód zakupu np. kopię/oryginał paragonu, faktury VAT lub potwierdzenia dokonania płatności lub inny przewidziany przez prawo dowód zakupu),
- uzupełniony formularz reklamacyjny, który pobierzesz TU.
· Zwrot towaru następuje na koszt Klienta
· Sklep ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania reklamacji.
Odpowiedź w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres lub w inny podany przez niego sposób.