Debiutancki album Bartka Kaszuby - My
W 2 lata od dołączenia do labelu Young Stars, Bartek Kaszuba - którego trudno dzisiaj nazwać debiutantem - oddaje w Wasze ręce swoją debiutancką płytę "MY".
Na 13 kompozycji składają się numery, nad którymi Bartek pracował przez ostatnie 2 lata. Wśród nich, poza zupełnie nowymi utworami, są więc znane już fanom single, jak np. "Kolory" oraz debiutanckie "Bo nie ma cię tu". Płyta utrzymana w stylistyce kojarzonej już dobrze z młodym wokalistą raz wzrusza, innym razem zaprasza do tańca. Album otwiera porywające "Oni" - singiel, który z pewnością trafi do dziennych ramówek stacji radiowych. Chwilę potem Bartek wycisza nas bardzo osobistym wyznaniem „Całkiem inny” i znowu podrywa klubowym „Nie zasnę”. Samo tytułowe "My" to z kolei ballada, która zagrana na Stadionie Narodowym z powodzeniem rozpaliłaby 40 tysięcy latarek smartfonów.
O czym jest płyta "MY"? Sam Bartek mówi o swoim albumie tak: „Dla każdego artysty wydanie płyty jest jedną z ważniejszych chwil w życiu. To co się teraz dzieje w mojej głowie to coś niesamowitego, przysięgam. Mam nadzieję, że słuchając mojego debiutanckiego albumu, każdy odnajdzie cząstkę siebie w moich piosenkach. Bo ta płyta opisuje po prostu moje życie, które tak naprawdę nie różni się od życia przeciętnego nastolatka. Ta płyta to ja i Wy - czyli MY”.
Życzymy Bartkowi, żeby realia jego codzienności jak najdłużej nie odbiegały - jak sam mówi - od realiów życia przeciętnego nastolatka, chociaż jesteśmy przekonani, że po tej płycie jego kariera nabierze zawrotnego tempa. Sukces gwarantowany!
Lista utworów:
1. Oni
2. Tu i teraz
3. Bo nie ma Cię tu
4. To ja
5. Kolory
6. Całkiem inny
7. Nie zasnę
8. Wracam
9. Robimy co chcemy
10. W nieznane
11. My
Bonus track
12. Daję co chcesz
13. Chciałbym
- Produkt
- Płyta CD
- Wykonawca
- Bartek Kaszuba
- Oferta
- Normalna
Koszt dostawy jest uzależniony od formy płatności oraz łącznej wagi zamówienia.
Całe zamówienie jest wysyłane w jednej przesyłce i klient ponosi jeden koszt dostawy (w przypadku różnych dat premier) .
1. Sklep pozwala na wybór następujących metod dostawy:
Sposób płatności |
Sposób dostawy |
Szacunkowy czas dostarczenia |
Koszty dostawy |
|
Kurier Pocztex 48 |
48h od momentu nadania |
13,99 zł |
Przedpłata (przelew) |
ORLEN Paczka |
Od 1 do 2 dni roboczych od nadania |
10,99 zł |
Kurier DPD |
24h od momentu nadania |
14,99 zł |
|
Paczkomaty InPost |
Od 1 do 2 dni roboczych od nadania |
14,99 zł |
|
Przesyłka międzynarodowa |
|
45,89 zł (kraje UE) |
|
Przy odbiorze |
Kurier Pocztex 48 |
48h od momentu nadania |
16,99 zł |
Kurier DPD |
24h od momentu nadania |
17,99 zł |
|
Paczkomaty InPost |
Od 1 do 2 dni roboczych od nadania |
17,99 zł |
DARMOWA DOSTAWA PRZY ZAKUPACH POWYŻEJ 250zł!
2. W przypadku wysyłek międzynarodowych, koszt dostawy ustalany jest indywidualnie z Klientem. Przesyłki są wysyłane za pośrednictwem Poczty Polskiej.
Zamówienia prosimy składać przez stronę naszego sklepu, telefonicznie lub mailowo.
Klient ma możliwość wyboru formy płatności:
1) Rozliczenie transakcji kartą kredytową lub e-przelewem poprzez serwis Płatności Przelewy24.
2) Poprzez system PayPal (płatność na adres email kasia@my-music.pl);
3) Za pobraniem (przekazanie zamówienia do realizacji następuje natychmiast).
4) Przelewem na rachunek bankowy (realizacja zamówień jest dłuższa i odbywa się po zaksięgowaniu wpłaty).
Numer rachunku bankowego MyMusic: ING 42 1050 1520 1000 0090 3082 6268
Kod BIC Swift: INGBPLPW (dla przelewów z kont zagranicznych);
Płatności z kont zagranicznych możliwe są tylko poprzez system PayPal lub bezpośrednio na nasz numer konta (podany powyżej).
Płatności poprzez przekazy pieniężne należy wpłacać tylko i wyłącznie bezpośrednio na konto MyMusic (podane powyżej).
ZWROTY:
· Towar zakupiony w naszym Sklepie można zwrócić (odstąpić od umowy kupna) w ciągu 14 dni od daty odbioru bez podania przyczyny.
Do zachowania powyższego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy listownie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.
· Zwrotom nie podlegają towary takie jak: etui na telefon oraz produkty wirtualne - pliki cyfrowe.
· Przyjmujemy towary zakupione wyłącznie w naszym sklepie.
Należy koniecznie dołączyć do nich:
- dowód zakupu np. kopię/oryginał paragonu, faktury VAT lub potwierdzenia dokonania płatności lub inny przewidziany przez prawo dowód zakupu),
- uzupełniony formularz zwrotu, który pobierzesz TU.
· Zwrotom podlegają towary oryginalnie zapakowane, nieużytkowane/nienoszone,
· Zakupiony Towar należy zwrócić na adres:
Magazyn Centralny MyMusic
ul. Wierzbowa 141a
62-081 Wysogotowo
· Zwrot Towaru następuje na koszt Klienta
REKLAMACJE:
· Sklep zapewnia dostawę Towaru pozbawionego wad fizycznych i prawnych. Sklep jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).
· Reklamowany Towar należy zwrócić na adres:
Magazyn Centralny MyMusic
ul. Wierzbowa 141a
62-081 Wysogotowo
· Należy koniecznie dołączyć do niego:
- dowód zakupu np. kopię/oryginał paragonu, faktury VAT lub potwierdzenia dokonania płatności lub inny przewidziany przez prawo dowód zakupu),
- uzupełniony formularz reklamacyjny, który pobierzesz TU.
· Zwrot towaru następuje na koszt Klienta
· Sklep ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania reklamacji.
Odpowiedź w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres lub w inny podany przez niego sposób.