*Zaoszczędź więcej wybierając produkt dostępny w pakiecie
Płyta z autografem!
Projekt „All About Me” jest osobistą i dojrzałą wypowiedzią, ukazującą przede wszystkim kompozycje autorskie Marty Król. To przełomowa, czwarta płyta w dorobku wokalistki, zaaranżowana przez wybitnego pianistę, aranżera oraz producenta Pawła Tomaszewskiego. „All About Me” jest różnorodna, staje się podróżą poprzez muzyczne stylistyki: jazz, pop, soul czy bossa novę. Nowy materiał tworzy płynną, harmonijną i przemyślaną całość, odzwierciedla swym tytułem autorski charakter, odsłaniając również kilka standardów ubiegłego stulecia napisanych przez najbliższych wokalistce kompozytorów. Partie instrumentalne wykonuje grono znamienitych czołowych muzyków jazzowych w kraju:
Paweł Tomaszewski: fortepian, rhodes piano
Paweł Dobrowolski: perkusja
Andrzej Święs: kontrabas, gitara basowa
Przemysław Hanaj: gitary
Sławomir Berny: instrumenty perkusyjne
Współtwórcami muzyki i słowa są: Łukasz Flakus, Janusz Onufrowicz oraz Paweł Tomaszewski.
- Produkt
- Płyta CD + Autograf
- Wykonawca
- Marta Król
- Oferta
- Nowość
Dostawa:
Koszt dostawy jest uzależniony od formy płatności oraz łącznej wagi zamówienia.
Całe zamówienie jest wysyłane w jednej przesyłce i klient ponosi jeden koszt dostawy (w przypadku różnych dat premier) .
- Sklep pozwala na wybór następujących metod dostawy:
Sposób płatności |
Sposób dostawy |
Szacunkowy czas dostarczenia |
Koszty dostawy |
Przedpłata (przelew) |
Przesyłka krajowa Kurier Pocztex |
48h od momentu nadania przez Pocztę Polską |
12 zł |
Kurier DPD |
24h od momentu nadania przez DPD |
13,99 zł |
|
Paczkomaty 24/7 |
Od 1 do 2 dni roboczych od nadania |
13,99 zł |
|
Przy odbiorze |
Kurier DPD (pobranie) |
24h od momentu nadania przez DPD |
16,99 zł |
Przesyłka krajowa Kurier Pocztex |
48h od momentu nadania przez Pocztę Polską |
14,49 zł |
|
Paczkomaty 24/7 |
Od 1 do 2 dni roboczych od nadania |
16,99 zł |
|
Przedpłata |
Przesyłka Piorytetowa Zagraniczna Poczta Polska |
5 do 12 dni roboczych od momentu nadania |
19,50 zł |
2) W przypadku wysyłek międzynarodowych, koszt dostawy ustalany jest indywidualnie z Klientem. Przesyłki są wysyłane za pośrednictwem Poczty Polskiej.
Zamówienia prosimy składać przez stronę naszego sklepu, telefonicznie lub mailowo.
Nie przyjmujemy zamówień złożonych w siedzibie naszej firmy.
Formy płatności:
Klient ma możliwość wyboru formy płatności:
1) Przelewem na rachunek bankowy (realizacja zamówień jest dłuższa i odbywa się po zaksięgowaniu wpłaty)
numer rachunku bankowego MyMusic: ING 42 1050 1520 1000 0090 3082 6268
Kod BIC Swift: INGBPLPW (dla przelewów z kont zagranicznych);
2) Rozliczenie transakcji kartą kredytową albo e-przelewem poprzez serwis Płatności Przelewy24 oraz iMoje - obsługę płatności elektronicznych i kartą płatniczą prowadzi: Przelewy24 oraz iMoje.
3) Poprzez system PayPal (płatność na adres email [email protected]);
4) Za pobraniem (przekazanie do realizacji następuje natychmiast)
Płatności z kont zagranicznych możliwe są tylko poprzez system PayPal lub bezpośrednio na nasz numer konta (podany powyżej).
Płatności poprzez przekazy pieniężne należy wpłacać tylko i wyłącznie bezpośrednio na konto MyMusic (podane powyżej).
Zwroty:
Każdy towar zakupiony w naszym Sklepie można zwrócić (odstąpić od umowy kupna) w ciągu 14 dni od daty odbioru bez podania przyczyny. Do zachowania powyższego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy listownie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.Ważne informacje:
- Przyjmujemy towary zakupione wyłącznie w naszym sklepie (należy koniecznie dołączyć dowód zakupu np. kopię/oryginał paragonu, faktury VAT lub potwierdzenia dokonania płatności lub inny przewidziany przez prawo dowód zakupu),
- Zwrotom podlegają towary oryginalnie zapakowane, nieużytkowane/nienoszone,
- Zakupiony Towar należy zwrócić na adres:
Magazyn Centralny
My Music
ul. Wierzbowa 141a
62-081 Przeźmierowo
- Zwrot Towaru następuje na koszt Klienta
Reklamacje:
- Sklep zapewnia dostawę Towaru pozbawionego wad fizycznych i prawnych. Sklep jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).
- Reklamowany Towar należy zwrócić na adres
Magazyn Centralny
My Music
ul. Wierzbowa 141a
62-081 Przeźmierowo
- Zwrot towaru następuje na koszt Klienta
- Sklep ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania reklamacji. Odpowiedź w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres lub w inny podany przez niego sposób.