Siemanko tu ozuu. Wiem, że czekaliście na te czapki ponad 2 lata.
Mówiłem, że ogarniemy? No to proszę:
Specyfikacja produktu: Regulacja rozmiaru za pomocą mechanizmu „click & snap”
Materiał zewnętrzny: 100% poliester
Zasady użytkowania:
Nie prasować
Pranie ręczne, maksymalna temperatura 40°C
Nie wybielać
Nie czyścić chemicznie
Nie suszyć w suszarce bębnowej
- Wykonawca
- ozuu
- Nazwa firmy
- MyMusic Spółka Komandytowa Łupicki, Czysz
- Adres
- ul. Wierzbowa 31, 62-081 Wysogotowo
- Numer telefonu
- +48 61 101 77 56
- Adres e-mail
- [email protected]
- Kraj pochodzenia
- Polska
Koszt dostawy jest uzależniony od formy płatności oraz łącznej wagi zamówienia.
 Całe zamówienie jest wysyłane w jednej przesyłce i klient ponosi jeden koszt dostawy (w przypadku różnych dat premier) . 
1. Sklep pozwala na wybór następujących metod dostawy:
  
| Sposób płatności | Sposób dostawy | Szacunkowy czas dostarczenia | Koszty dostawy | 
|   | Kurier Pocztex 48 | 48h od momentu nadania | 13,99 zł | 
| DPD Pickup | 24h od momentu nadania | 9,99 zł | |
| Przedpłata (przelew)  | ORLEN Paczka | Od 1 do 2 dni roboczych od nadania | 11,99 zł | 
| Kurier DPD | 24h od momentu nadania | 14,99 zł | |
| Paczkomaty InPost | Od 1 do 2 dni roboczych od nadania | 17,99 zł | |
| Przesyłka międzynarodowa |   | 45,89 zł (kraje UE) | |
| Przy odbiorze | Kurier Pocztex 48 | 48h od momentu nadania | 16,99 zł | 
| Kurier DPD | 24h od momentu nadania | 17,99 zł | |
| Paczkomaty InPost | Od 1 do 2 dni roboczych od nadania | 19,99 zł | 
DARMOWA DOSTAWA PRZY ZAKUPACH POWYŻEJ 250zł!
2. W przypadku wysyłek międzynarodowych, koszt dostawy ustalany jest indywidualnie z Klientem. Przesyłki są wysyłane za pośrednictwem Poczty Polskiej.
Zamówienia prosimy składać przez stronę naszego sklepu, telefonicznie lub mailowo.
Klient ma możliwość wyboru formy płatności:
 
1) Rozliczenie transakcji kartą kredytową lub e-przelewem poprzez serwis Płatności Przelewy24.
2) Poprzez system PayPal (płatność na adres email [email protected]);
 
 
3) Za pobraniem (przekazanie zamówienia do realizacji następuje natychmiast).
 
 
4) Przelewem na rachunek bankowy (realizacja zamówień jest dłuższa i odbywa się po zaksięgowaniu wpłaty).
 Numer rachunku bankowego MyMusic: ING 42 1050 1520 1000 0090 3082 6268
Kod BIC Swift: INGBPLPW (dla przelewów z kont zagranicznych);
Płatności z kont zagranicznych możliwe są tylko poprzez system PayPal lub bezpośrednio na nasz numer konta (podany powyżej).
Płatności poprzez przekazy pieniężne należy wpłacać tylko i wyłącznie bezpośrednio na konto MyMusic (podane powyżej).
 ZWROTY:
·  Towar zakupiony w naszym Sklepie można zwrócić (odstąpić od umowy kupna) w ciągu 14 dni od daty odbioru bez podania przyczyny.
 Do zachowania powyższego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy listownie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.
·  Zwrotom nie podlegają towary takie jak: etui na telefon oraz produkty wirtualne - pliki cyfrowe.
·  Przyjmujemy towary zakupione wyłącznie w naszym sklepie.
Należy koniecznie dołączyć do nich:
- dowód zakupu np. kopię/oryginał paragonu, faktury VAT lub potwierdzenia dokonania płatności lub inny przewidziany przez prawo dowód zakupu),
- uzupełniony formularz zwrotu, który pobierzesz TU.
·  Zwrotom podlegają towary oryginalnie zapakowane, nieużytkowane/nienoszone,
·  Zakupiony Towar należy zwrócić na adres:
Magazyn Centralny MyMusic 
ul. Wierzbowa 141a
62-081 Wysogotowo
·  Zwrot Towaru następuje na koszt Klienta
 
 
REKLAMACJE:
 
·  Sklep zapewnia dostawę Towaru pozbawionego wad fizycznych i prawnych. Sklep jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).
·  Reklamowany Towar należy zwrócić na adres: 
Magazyn Centralny MyMusic 
ul. Wierzbowa 141a
62-081 Wysogotowo
·  Należy koniecznie dołączyć do niego:
- dowód zakupu np. kopię/oryginał paragonu, faktury VAT lub potwierdzenia dokonania płatności lub inny przewidziany przez prawo dowód zakupu),
- uzupełniony formularz reklamacyjny, który pobierzesz TU.
·  Zwrot towaru następuje na koszt Klienta
·  Sklep ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania reklamacji.
 Odpowiedź w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres lub w inny podany przez niego sposób.
 
                        