B2B Stoprocent Pack (Jak nie...
B2B Stoprocent Pack (Jak nie...
B2B Stoprocent Pack (Jak nie...

B2B Stoprocent Pack (Jak nie dzisiaj+Znany i lubiany)

Pakiet
Płyta CD
5903205174369
54,99 zł
Rozmiar

SPRAWDŹ PAKIETY PRODUKTU*

*Zaoszczędź więcej wybierając produkt dostępny w pakiecie

Pakiet Stoprocent Pack zawiera albumy: Bonson - Znany i lubiany, Głowa PMM - Jak nie dzisiaj to kiedy? 


Bonson właściwie Damian Kowalski ur. 29 marca 1990 w Szczecinie. „Styl Bonsona często przeznaczony jest dla słuchaczy o mocnych nerwach. Obraz jego życia przedstawiony w jego wersach jest bardzo hardcorowy, ale ujęty w sposób refleksyjny, inteligentny, często bardzo gorzki... „ (popkiller.pl) Znany z ironicznego poczucia humoru, w StoproRap wydaje 3 płytę, a pierwszą solową. 
W swojej karierze wydał płyty m.in. z: Matkiem oraz wielokrotnie nagradzaną we wszystkich rankingach "Bonsoul" z Soulpetem.
Na swoim koncie ma milionowe wyświetlenia teledysków i zagrane koncerty w całej Polsce.Bonson o „Znany i Lubiany”:
" Płyta to zderzenie dwóch światów. Dwóch zajawek: mocno elektronicznej, newschool'owej i tej klasycznej z brudnymi bębnami i jeszcze brudniejszymi samplami.
Tekstowo typowy Bonson. Trochę techniki, melanżu i złości.” 


Pierwszy solowy album Głowy PMM "Jak nie dzisiaj, to kiedy?" jest połączeniem hardcorowych brzmień znanych fanom Polskiego Mistrzowskiego Manewru z pierwszych płyt zespołu oraz z dojrzałością i doświadczeniem wynikającymi z długoletniego stażu na scenie. Bezkompromisowość i mocne teksty przeplatają się z emocjonalnymi kompozycjami.W projekcie udzielili się tacy artyści jak Paluch, Wężu PMM, Sobota, Łona, Bonson, Rena, Cywinsky, TKZetor oraz Angelika Anozie. Zaskakująco zapowiada się utwór nagrany wspólnie z legendą polskiej sceny reggae Darkiem "Maleo" Malejonkiem.Na płycie słuchacze znajdą zarówno nowoczesne, jak i klasyczne produkcje, za które odpowiedzialni są Tom Sweden, Uraz, PSR oraz Webber skreczami zajął się natomiast DJ Flip.Głowa to artysta , który na muzycznej scenie zadebiutował w 2008 roku ze składem PMM. Od tego momentu wraz z Wężem nagrali 5 albumów. a ich krążek "Zatrzymać gniew" pojawił się w pierwszej dziesiątce notowania listy OLIS. Natomiast singiel "Pewnego razu w Szczecinie" zajął drugą pozycję.PMM wraz z Kalim nagrali utwór "Nie ma takiej chwili jak dziś", który zdobył wyróżnienie ZPAV "Platynową Płytę" i osiągnął kilku milionowe wyświetlenia. Głowę można było również usłyszeć w wielkim przeboju "Wstawaj", na którym udzielili się O.S.T.R i Grubson. 

Produkt
Pakiet
Płyta CD
Wykonawca
Bonson
Głowa PMM
5903205174369

Koszt dostawy jest uzależniony od formy płatności oraz łącznej wagi zamówienia.
Całe zamówienie jest wysyłane w jednej przesyłce i klient ponosi jeden koszt dostawy (w przypadku różnych dat premier) . 

1. Sklep pozwala na wybór następujących metod dostawy:
 

Sposób płatności

Sposób dostawy

Szacunkowy czas dostarczenia

Koszty dostawy

 

Paczka w RUCHu

Od 3 do 5 dni roboczych od nadania

9,99 zł

Przedpłata (przelew)

 

 

 

Przesyłka krajowa Kurier Pocztex 48

48h od momentu nadania przez Pocztę Polską

11,99 zł

Kurier DPD

24h od momentu nadania przez DPD

13,99 zł

Paczkomaty InPost

Od 1 do 2 dni roboczych od nadania

13,99 zł

Przesyłka międzynarodowa

 

45,89 zł (kraje UE)
59,99 zł (kraje europejskie poza UE)

Przy odbiorze

Przesyłka krajowa Kurier Pocztex 48

48h od momentu nadania przez Pocztę Polską

14,49 zł

Kurier DPD (pobranie)

24h od momentu nadania przez DPD

16,99 zł

Paczkomaty InPost

Od 1 do 2 dni roboczych od nadania

16,99 zł

 

DARMOWA DOSTAWA PRZY ZAKUPACH POWYŻEJ 250zł!

 

2. W przypadku wysyłek międzynarodowych, koszt dostawy ustalany jest indywidualnie z Klientem. Przesyłki są wysyłane za pośrednictwem Poczty Polskiej.

Zamówienia prosimy składać przez stronę naszego sklepu, telefonicznie lub mailowo.

Klient ma możliwość wyboru formy płatności:
 

1) Rozliczenie transakcji kartą kredytową lub e-przelewem poprzez serwis Płatności Przelewy24.

 

2) Poprzez system PayPal (płatność na adres email [email protected]);

3) Za pobraniem (przekazanie zamówienia do realizacji następuje natychmiast).

4) Przelewem na rachunek bankowy (realizacja zamówień jest dłuższa i odbywa się po zaksięgowaniu wpłaty).
Numer rachunku bankowego MyMusic: ING 42 1050 1520 1000 0090 3082 6268

Kod BIC SwiftINGBPLPW (dla przelewów z kont zagranicznych);

 

Płatności z kont zagranicznych możliwe są tylko poprzez system PayPal lub bezpośrednio na nasz numer konta (podany powyżej).

Płatności poprzez przekazy pieniężne należy wpłacać tylko i wyłącznie bezpośrednio na konto MyMusic (podane powyżej).

 

 ZWROTY:

·  Towar zakupiony w naszym Sklepie można zwrócić (odstąpić od umowy kupna) w ciągu 14 dni od daty odbioru bez podania przyczyny.
Do zachowania powyższego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy listownie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.

·  Zwrotom nie podlegają towary takie jak: etui na telefon oraz produkty wirtualne - pliki cyfrowe.

·  Przyjmujemy towary zakupione wyłącznie w naszym sklepie.

Należy koniecznie dołączyć do nich:

- dowód zakupu np. kopię/oryginał paragonu, faktury VAT lub potwierdzenia dokonania płatności lub inny przewidziany przez prawo dowód zakupu),

- uzupełniony formularz zwrotu, który pobierzesz TU.

·  Zwrotom podlegają towary oryginalnie zapakowane, nieużytkowane/nienoszone,

·  Zakupiony Towar należy zwrócić na adres:

Magazyn Centralny MyMusic 

ul. Wierzbowa 141a

62-081 Wysogotowo

·  Zwrot Towaru następuje na koszt Klienta

 

 

REKLAMACJE:

 

·  Sklep zapewnia dostawę Towaru pozbawionego wad fizycznych i prawnych. Sklep jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).

·  Reklamowany Towar należy zwrócić na adres: 

Magazyn Centralny MyMusic 

ul. Wierzbowa 141a

62-081 Wysogotowo

 

·  Należy koniecznie dołączyć do niego:

- dowód zakupu np. kopię/oryginał paragonu, faktury VAT lub potwierdzenia dokonania płatności lub inny przewidziany przez prawo dowód zakupu),

 

- uzupełniony formularz reklamacyjny, który pobierzesz TU.

·  Zwrot towaru następuje na koszt Klienta

·  Sklep ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania reklamacji.
Odpowiedź w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres lub w inny podany przez niego sposób.

Produkty dodane do listy.