Koty widzą w nocy (PREORDER BASIC)
PakietPłyta CD + Autograf + bonus CD
Płyta „Aklubowy” to debiutancki album Majkiego, pełen energetycznych rytmów. To zróżnicowana mieszanka stylów, w której dominują elektronika, hip-hop i pop, a razem tworzą wyjątkowe brzmienie, które przyciąga uwagę od pierwszych sekund. Każdy utwór niesie ze sobą dawkę pozytywnej energii i wciągającego bitu. Płyta została zrealizowana z gościnnym udziałem wielu artystów, a na płycie można usłyszeć takich twórców jak: Kumi, Szumek, Cheatz, Matlane, Paxer, Antony Esca, VHS, KøDi, Mario Dracula, Lemi, Wujo.
Album zawiera przebojowe utwory, które szybko zyskały popularność - "Pasek Gucci" czy "3 Paki", a także najnowsze hity, które szturmem podbijają listy przebojów i streamingowe platformy muzyczne.
Tracklista:
1.Majki - Aklubowy (Na Na Na)(Intro)
2.Majki - Mario Bros
3.Majki - Poćp@n4
4.Majki - Ciuchy Louis
5.Majki - Wjeżdża Seta (feat. Wujo)
6.Majki - Arabki, Włoszki, Portugalki (feat. Kumi)
7.Majki - Moët
8.Majki - Kocie Oczy (feat. Matlane)
9.Majki - Pasek Gucci (La La La) (feat. Mario Dracula)
10.Majki - Pasek Gucci (La La La) (feat. Mario Dracula) (Remix)
11.Majki - 5 Liści (feat. Szumek)
12.Majki - Lecę jak ptak (feat. KøDi)
13.Majki - AMG (feat. Cheatz)
14.Majki - 3 Paki
15.Majki - BABANAGA (feat. Antony Esca)
16.Majki - Śmigło (feat. VHS)
17.Majki - Słodka Patusiara (feat. Lemi)
18.Majki - GLS (feat. KøDi)
19.Majki - Koka Koka (feat. Paxer)
20.Majki - C’La Vie
Koszt dostawy jest uzależniony od formy płatności oraz łącznej wagi zamówienia.
Całe zamówienie jest wysyłane w jednej przesyłce i klient ponosi jeden koszt dostawy (w przypadku różnych dat premier) .
1. Sklep pozwala na wybór następujących metod dostawy:
Sposób płatności |
Sposób dostawy |
Szacunkowy czas dostarczenia |
Koszty dostawy |
|
Kurier Pocztex 48 |
48h od momentu nadania |
13,99 zł |
Przedpłata (przelew) |
ORLEN Paczka |
Od 1 do 2 dni roboczych od nadania |
10,99 zł |
Kurier DPD |
24h od momentu nadania |
14,99 zł |
|
Paczkomaty InPost |
Od 1 do 2 dni roboczych od nadania |
14,99 zł |
|
Przesyłka międzynarodowa |
|
45,89 zł (kraje UE) |
|
Przy odbiorze |
Kurier Pocztex 48 |
48h od momentu nadania |
16,99 zł |
Kurier DPD |
24h od momentu nadania |
17,99 zł |
|
Paczkomaty InPost |
Od 1 do 2 dni roboczych od nadania |
17,99 zł |
DARMOWA DOSTAWA PRZY ZAKUPACH POWYŻEJ 250zł!
2. W przypadku wysyłek międzynarodowych, koszt dostawy ustalany jest indywidualnie z Klientem. Przesyłki są wysyłane za pośrednictwem Poczty Polskiej.
Zamówienia prosimy składać przez stronę naszego sklepu, telefonicznie lub mailowo.
Klient ma możliwość wyboru formy płatności:
1) Rozliczenie transakcji kartą kredytową lub e-przelewem poprzez serwis Płatności Przelewy24.
2) Poprzez system PayPal (płatność na adres email kasia@my-music.pl);
3) Za pobraniem (przekazanie zamówienia do realizacji następuje natychmiast).
4) Przelewem na rachunek bankowy (realizacja zamówień jest dłuższa i odbywa się po zaksięgowaniu wpłaty).
Numer rachunku bankowego MyMusic: ING 42 1050 1520 1000 0090 3082 6268
Kod BIC Swift: INGBPLPW (dla przelewów z kont zagranicznych);
Płatności z kont zagranicznych możliwe są tylko poprzez system PayPal lub bezpośrednio na nasz numer konta (podany powyżej).
Płatności poprzez przekazy pieniężne należy wpłacać tylko i wyłącznie bezpośrednio na konto MyMusic (podane powyżej).
ZWROTY:
· Towar zakupiony w naszym Sklepie można zwrócić (odstąpić od umowy kupna) w ciągu 14 dni od daty odbioru bez podania przyczyny.
Do zachowania powyższego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy listownie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.
· Zwrotom nie podlegają towary takie jak: etui na telefon oraz produkty wirtualne - pliki cyfrowe.
· Przyjmujemy towary zakupione wyłącznie w naszym sklepie.
Należy koniecznie dołączyć do nich:
- dowód zakupu np. kopię/oryginał paragonu, faktury VAT lub potwierdzenia dokonania płatności lub inny przewidziany przez prawo dowód zakupu),
- uzupełniony formularz zwrotu, który pobierzesz TU.
· Zwrotom podlegają towary oryginalnie zapakowane, nieużytkowane/nienoszone,
· Zakupiony Towar należy zwrócić na adres:
Magazyn Centralny MyMusic
ul. Wierzbowa 141a
62-081 Wysogotowo
· Zwrot Towaru następuje na koszt Klienta
REKLAMACJE:
· Sklep zapewnia dostawę Towaru pozbawionego wad fizycznych i prawnych. Sklep jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).
· Reklamowany Towar należy zwrócić na adres:
Magazyn Centralny MyMusic
ul. Wierzbowa 141a
62-081 Wysogotowo
· Należy koniecznie dołączyć do niego:
- dowód zakupu np. kopię/oryginał paragonu, faktury VAT lub potwierdzenia dokonania płatności lub inny przewidziany przez prawo dowód zakupu),
- uzupełniony formularz reklamacyjny, który pobierzesz TU.
· Zwrot towaru następuje na koszt Klienta
· Sklep ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania reklamacji.
Odpowiedź w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres lub w inny podany przez niego sposób.
Inni klienci kupili również