“GDZIE JEST EIS?” TO NAJWIĘKSZA NIESPODZIANKA 2003 ROKU W POLSKIM HIP HOPIE
„Gdzie jest Eis?” to pierwszy i jedyny solowy album rapera o pseudonimie Eis. Ukazał się 2 sierpnia 2003 nakładem wytwórni T1-Teraz w dystrybucji Pomaton EMI. Producencko album został wsparty, m.in. przez: Noona, O.S.T.R. oraz Praktika, a gościnnie mogliśmy na nim usłyszeć Pezeta, Ten Typ Mesa i Małolata. Pochodzący z albumu kawałek „Teraz albo nigdy” znalazł się na liście 120 najważniejszych polskich utworów hip-hopowych stworzonej przez serwis T-Mobile Music. W latach późniejszych Eis wystąpił gościnnie nawspólnych projektach Małolata i Ajrona, Vienia i Pelsona oraz solowej płycie Włodiego. Planowana, druga solowa płyta nigdy nie ujrzała światła dziennego, a Eis zakończył działalność artystyczną w 2005 roku. Po tym czasie mogliśmy go usłyszeć jedynie w gościnnej zwrotce Dr. Melfi duetu PRO8L3M z 2016 roku. Od debiutu Eisa minęło 17 lat. Z perspektywy czasu widzimy, że swoim solowym albumem wyprzedził większość polskiego hip-hopowego środowiska, a follow up-y do jego twórczości to stały element w kawałkach wielu polskich Raperów. Zarówno ze strony przedstawicieli sceny hip-hopowej, jak i słuchaczy, regularnie powraca pytanie: „Gdzie jest Eis?”.
Opis:
Pierwsze winylowe wydanie klasyka „Gdzie jest Eis?”. Album na potrzeby edycji winylowej został ponownie zmasterowany przez NOON'a. Zawiera dodatkowy utwór „Astra”, który nie ukazał się na pierwotnym wydaniu.
Tracklista:
STRONA A
ZMIENIĆ GRĘ
NAJLEPSZE DNI INTRO
NAJLEPSZE DNI
BOX I KOKS
STRONA B
POLSKI SEN
5 SEKUND feat. MAŁOLAT
TERAZ ALBO NIGDY
STRONA C
W SZPONACH MELANŻU feat. TEN TYP MES, PEZET
KAPITALIZM
CZASEM
STRONA D
RAP - SUKINSYN
07.02.83
ASTRA
- Produkt
- Płyta vinylowa
- Wykonawca
- EIS
Koszt dostawy jest uzależniony od formy płatności oraz łącznej wagi zamówienia.
Całe zamówienie jest wysyłane w jednej przesyłce i klient ponosi jeden koszt dostawy (w przypadku różnych dat premier) .
1. Sklep pozwala na wybór następujących metod dostawy:
Sposób płatności |
Sposób dostawy |
Szacunkowy czas dostarczenia |
Koszty dostawy |
|
Kurier Pocztex 48 |
48h od momentu nadania |
13,99 zł |
Przedpłata (przelew) |
ORLEN Paczka |
Od 1 do 2 dni roboczych od nadania |
10,99 zł |
Kurier DPD |
24h od momentu nadania |
14,99 zł |
|
Paczkomaty InPost |
Od 1 do 2 dni roboczych od nadania |
14,99 zł |
|
Przesyłka międzynarodowa |
|
45,89 zł (kraje UE) |
|
Przy odbiorze |
Kurier Pocztex 48 |
48h od momentu nadania |
16,99 zł |
Kurier DPD |
24h od momentu nadania |
17,99 zł |
|
Paczkomaty InPost |
Od 1 do 2 dni roboczych od nadania |
17,99 zł |
DARMOWA DOSTAWA PRZY ZAKUPACH POWYŻEJ 250zł!
2. W przypadku wysyłek międzynarodowych, koszt dostawy ustalany jest indywidualnie z Klientem. Przesyłki są wysyłane za pośrednictwem Poczty Polskiej.
Zamówienia prosimy składać przez stronę naszego sklepu, telefonicznie lub mailowo.
Klient ma możliwość wyboru formy płatności:
1) Rozliczenie transakcji kartą kredytową lub e-przelewem poprzez serwis Płatności Przelewy24.
2) Poprzez system PayPal (płatność na adres email kasia@my-music.pl);
3) Za pobraniem (przekazanie zamówienia do realizacji następuje natychmiast).
4) Przelewem na rachunek bankowy (realizacja zamówień jest dłuższa i odbywa się po zaksięgowaniu wpłaty).
Numer rachunku bankowego MyMusic: ING 42 1050 1520 1000 0090 3082 6268
Kod BIC Swift: INGBPLPW (dla przelewów z kont zagranicznych);
Płatności z kont zagranicznych możliwe są tylko poprzez system PayPal lub bezpośrednio na nasz numer konta (podany powyżej).
Płatności poprzez przekazy pieniężne należy wpłacać tylko i wyłącznie bezpośrednio na konto MyMusic (podane powyżej).
ZWROTY:
· Towar zakupiony w naszym Sklepie można zwrócić (odstąpić od umowy kupna) w ciągu 14 dni od daty odbioru bez podania przyczyny.
Do zachowania powyższego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy listownie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.
· Zwrotom nie podlegają towary takie jak: etui na telefon oraz produkty wirtualne - pliki cyfrowe.
· Przyjmujemy towary zakupione wyłącznie w naszym sklepie.
Należy koniecznie dołączyć do nich:
- dowód zakupu np. kopię/oryginał paragonu, faktury VAT lub potwierdzenia dokonania płatności lub inny przewidziany przez prawo dowód zakupu),
- uzupełniony formularz zwrotu, który pobierzesz TU.
· Zwrotom podlegają towary oryginalnie zapakowane, nieużytkowane/nienoszone,
· Zakupiony Towar należy zwrócić na adres:
Magazyn Centralny MyMusic
ul. Wierzbowa 141a
62-081 Wysogotowo
· Zwrot Towaru następuje na koszt Klienta
REKLAMACJE:
· Sklep zapewnia dostawę Towaru pozbawionego wad fizycznych i prawnych. Sklep jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).
· Reklamowany Towar należy zwrócić na adres:
Magazyn Centralny MyMusic
ul. Wierzbowa 141a
62-081 Wysogotowo
· Należy koniecznie dołączyć do niego:
- dowód zakupu np. kopię/oryginał paragonu, faktury VAT lub potwierdzenia dokonania płatności lub inny przewidziany przez prawo dowód zakupu),
- uzupełniony formularz reklamacyjny, który pobierzesz TU.
· Zwrot towaru następuje na koszt Klienta
· Sklep ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania reklamacji.
Odpowiedź w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres lub w inny podany przez niego sposób.