Tracklista:
1-01. Chada - Zwykły Facet
1-02. Kaczy Proceder, Nizioł - Operacja Prawda 2
1-03. Hukos, John Mojo, Cira, Kubańczyk - Dranie Tak Mają
1-04. Ero - Dla Mojej Ferajny
1-05. Major SPZ, Dawid Obserwator - Na Tych Osiedlach
1-06. Epis - Kiedy Jak Nie Dziś
1-07. Onar - Działam Po Swojemu
1-08. John Mojo, Zeus, Fresh Polakke, Don Guralesko - Niesiemy Prawdę
1-09. Dawid Obserwator, Dudek P56 - Najlepszy Towar
1-10. Kafar, Rest - Czarne Słońce
1-11. Kabe - Wracam Do Gry
1-12. Lacoca Madre - Zrywam Z Umiarem
1-13. Kacper HTA - Od Apelu Do Apelu
1-14. Bezczel - Żyć Aż Do Bólu
1-15. Chada, Cios - Gdzie Ta Ekipa
2-01. Chada, Zbuku, Hukos, Bezczel - Zwykły Facet
2-02. Epis, Kaen - WGW
2-03. Małach, Rufuz - Numer Na Farta
2-04. Dawid Obserwator, Dedis, Intruz - Raport Z Rejonu
2-05. Chada, Jarecki, DJ BRK - Na Tych Osiedlach
2-06. Epis, Ryjek - Jesteś Legendą
2-07. Filipek, Zeus - Żyć Aż Do Bólu
2-08. Cira - Cokolwiek
2-09. Młody M, Kazior - Innego Życia Nie Znam
2-10. Kartky - Jest Nas Dwóch
2-11. Guli, Homex - Zrywam Z Umiarem
2-12. Nautilus - Pod Koniec Dnia
2-13. Kaz Bałagane - Rap Najlepszej Marki
2-14. Bajorson - Rzuf (Bonus Track)
2-15. Kafar, Rest - Czarne Słońce (RMX) (Bonus Track)
2-16. Guli, Homex, Chada - Podnoszę Się Po Klęsce (Bonus Track)
- Produkt
- Płyta CD
- Wykonawca
- Chada
Koszt dostawy jest uzależniony od formy płatności oraz łącznej wagi zamówienia.
Całe zamówienie jest wysyłane w jednej przesyłce i klient ponosi jeden koszt dostawy (w przypadku różnych dat premier) .
1. Sklep pozwala na wybór następujących metod dostawy:
Sposób płatności |
Sposób dostawy |
Szacunkowy czas dostarczenia |
Koszty dostawy |
|
Kurier Pocztex 48 |
48h od momentu nadania |
13,99 zł |
Przedpłata (przelew) |
ORLEN Paczka |
Od 1 do 2 dni roboczych od nadania |
10,99 zł |
Kurier DPD |
24h od momentu nadania |
14,99 zł |
|
Paczkomaty InPost |
Od 1 do 2 dni roboczych od nadania |
14,99 zł |
|
Przesyłka międzynarodowa |
|
45,89 zł (kraje UE) |
|
Przy odbiorze |
Kurier Pocztex 48 |
48h od momentu nadania |
16,99 zł |
Kurier DPD |
24h od momentu nadania |
17,99 zł |
|
Paczkomaty InPost |
Od 1 do 2 dni roboczych od nadania |
17,99 zł |
DARMOWA DOSTAWA PRZY ZAKUPACH POWYŻEJ 250zł!
2. W przypadku wysyłek międzynarodowych, koszt dostawy ustalany jest indywidualnie z Klientem. Przesyłki są wysyłane za pośrednictwem Poczty Polskiej.
Zamówienia prosimy składać przez stronę naszego sklepu, telefonicznie lub mailowo.
Klient ma możliwość wyboru formy płatności:
1) Rozliczenie transakcji kartą kredytową lub e-przelewem poprzez serwis Płatności Przelewy24.
2) Poprzez system PayPal (płatność na adres email kasia@my-music.pl);
3) Za pobraniem (przekazanie zamówienia do realizacji następuje natychmiast).
4) Przelewem na rachunek bankowy (realizacja zamówień jest dłuższa i odbywa się po zaksięgowaniu wpłaty).
Numer rachunku bankowego MyMusic: ING 42 1050 1520 1000 0090 3082 6268
Kod BIC Swift: INGBPLPW (dla przelewów z kont zagranicznych);
Płatności z kont zagranicznych możliwe są tylko poprzez system PayPal lub bezpośrednio na nasz numer konta (podany powyżej).
Płatności poprzez przekazy pieniężne należy wpłacać tylko i wyłącznie bezpośrednio na konto MyMusic (podane powyżej).
ZWROTY:
· Towar zakupiony w naszym Sklepie można zwrócić (odstąpić od umowy kupna) w ciągu 14 dni od daty odbioru bez podania przyczyny.
Do zachowania powyższego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy listownie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.
· Zwrotom nie podlegają towary takie jak: etui na telefon oraz produkty wirtualne - pliki cyfrowe.
· Przyjmujemy towary zakupione wyłącznie w naszym sklepie.
Należy koniecznie dołączyć do nich:
- dowód zakupu np. kopię/oryginał paragonu, faktury VAT lub potwierdzenia dokonania płatności lub inny przewidziany przez prawo dowód zakupu),
- uzupełniony formularz zwrotu, który pobierzesz TU.
· Zwrotom podlegają towary oryginalnie zapakowane, nieużytkowane/nienoszone,
· Zakupiony Towar należy zwrócić na adres:
Magazyn Centralny MyMusic
ul. Wierzbowa 141a
62-081 Wysogotowo
· Zwrot Towaru następuje na koszt Klienta
REKLAMACJE:
· Sklep zapewnia dostawę Towaru pozbawionego wad fizycznych i prawnych. Sklep jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).
· Reklamowany Towar należy zwrócić na adres:
Magazyn Centralny MyMusic
ul. Wierzbowa 141a
62-081 Wysogotowo
· Należy koniecznie dołączyć do niego:
- dowód zakupu np. kopię/oryginał paragonu, faktury VAT lub potwierdzenia dokonania płatności lub inny przewidziany przez prawo dowód zakupu),
- uzupełniony formularz reklamacyjny, który pobierzesz TU.
· Zwrot towaru następuje na koszt Klienta
· Sklep ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania reklamacji.
Odpowiedź w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres lub w inny podany przez niego sposób.