HOMO SUM Preorder Pack
PakietPłyta CD + Autograf
Flow Productions
Przedsprzedaż!
Premiera: 05.03.2021r.
Wysyłka: od 03.03.2021r.
*Zaoszczędź więcej wybierając produkt dostępny w pakiecie
Preorder Pack zawiera:
-album z autografem,
-2 bonus tracki,
-smycz,
-zapalniczkę,
-zestaw wlepek
Sobota - Homo Sum, to 5 solowy album artysty. Tym razem produkcją muzyki zajął się Bladson oraz BobAir. Płyta nawiązuje w całości do zeszłorocznej afery koperkowej, przeprowadza słuchacza po szczegółach sprawy, zabiera fanów w chronologiczną podróż po wydarzeniach przed medialnym nagłośnieniem afery oraz w jej trakcie. Sobota w wielu piosenkach zwraca się bezpośrednio do drugiej strony konfliktu. Na 13 trackach wyjawia sporo nieznanych szczegółów sytuacji wraz z datami. Wersja preorderowa posiada dwa dodatkowe utwory. W jednym z nich pojawią się gościnnie: Tony Jazzu, SobiSob oraz trzech fanów, którzy wsparli artystę podczas afery, będzie to jedyny utwór z gośćmi na płycie. Całość została zrealizowana w Tony Jazzu Studio.
Tracklista:
1. INTRO
2. 6 rano II
3. Dzień sądu (Prokuratura 19.07.2019r.)
4. Jestem gangsta raperem
5. Wystawka
6. SKIT
7. Wyjaśnienia (Prokuratura 05.03.2020r.)
8. Jak nie wiadomo o co chodzi (Koperkowa 10.03.2020r.)
9. Dzień za dniem
10. Morda nie szklanka
11. Jerychońska (Rachab)
12. Martwy ciąg (Pro Bono)
13. OUTRO
- Produkt
- Pakiet
Płyta CD + Autograf - Wykonawca
- Sobota
- Oferta
- Przedsprzedaż
Dostawa:
Koszt dostawy jest uzależniony od formy płatności oraz łącznej wagi zamówienia.
Całe zamówienie jest wysyłane w jednej przesyłce i klient ponosi jeden koszt dostawy (w przypadku różnych dat premier) .
- Sklep pozwala na wybór następujących metod dostawy:
Sposób płatności |
Sposób dostawy |
Szacunkowy czas dostarczenia |
Koszty dostawy |
Przedpłata (przelew) |
Przesyłka krajowa Kurier Pocztex |
48h od momentu nadania przez Pocztę Polską |
12 zł |
Kurier DPD |
24h od momentu nadania przez DPD |
13,99 zł |
|
Paczkomaty 24/7 |
Od 1 do 2 dni roboczych od nadania |
13,99 zł |
|
Przy odbiorze |
Kurier DPD (pobranie) |
24h od momentu nadania przez DPD |
16,99 zł |
Przesyłka krajowa Kurier Pocztex |
48h od momentu nadania przez Pocztę Polską |
14,49 zł |
|
Paczkomaty 24/7 |
Od 1 do 2 dni roboczych od nadania |
16,99 zł |
|
Przedpłata |
Przesyłka Piorytetowa Zagraniczna Poczta Polska |
5 do 12 dni roboczych od momentu nadania |
19,50 zł |
2) W przypadku wysyłek międzynarodowych, koszt dostawy ustalany jest indywidualnie z Klientem. Przesyłki są wysyłane za pośrednictwem Poczty Polskiej.
Zamówienia prosimy składać przez stronę naszego sklepu, telefonicznie lub mailowo.
Nie przyjmujemy zamówień złożonych w siedzibie naszej firmy.
Formy płatności:
Klient ma możliwość wyboru formy płatności:
1) Przelewem na rachunek bankowy (realizacja zamówień jest dłuższa i odbywa się po zaksięgowaniu wpłaty)
numer rachunku bankowego MyMusic: ING 42 1050 1520 1000 0090 3082 6268
Kod BIC Swift: INGBPLPW (dla przelewów z kont zagranicznych);
2) Rozliczenie transakcji kartą kredytową albo e-przelewem poprzez serwis Płatności Przelewy24 oraz iMoje - obsługę płatności elektronicznych i kartą płatniczą prowadzi: Przelewy24 oraz iMoje.
3) Poprzez system PayPal (płatność na adres email [email protected]);
4) Za pobraniem (przekazanie do realizacji następuje natychmiast)
Płatności z kont zagranicznych możliwe są tylko poprzez system PayPal lub bezpośrednio na nasz numer konta (podany powyżej).
Płatności poprzez przekazy pieniężne należy wpłacać tylko i wyłącznie bezpośrednio na konto MyMusic (podane powyżej).
Zwroty:
Każdy towar zakupiony w naszym Sklepie można zwrócić (odstąpić od umowy kupna) w ciągu 14 dni od daty odbioru bez podania przyczyny. Do zachowania powyższego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy listownie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.Ważne informacje:
- Przyjmujemy towary zakupione wyłącznie w naszym sklepie (należy koniecznie dołączyć dowód zakupu np. kopię/oryginał paragonu, faktury VAT lub potwierdzenia dokonania płatności lub inny przewidziany przez prawo dowód zakupu),
- Zwrotom podlegają towary oryginalnie zapakowane, nieużytkowane/nienoszone,
- Zakupiony Towar należy zwrócić na adres:
Magazyn Centralny
My Music
ul. Wierzbowa 141a
62-081 Przeźmierowo
- Zwrot Towaru następuje na koszt Klienta
Reklamacje:
- Sklep zapewnia dostawę Towaru pozbawionego wad fizycznych i prawnych. Sklep jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).
- Reklamowany Towar należy zwrócić na adres
Magazyn Centralny
My Music
ul. Wierzbowa 141a
62-081 Przeźmierowo
- Zwrot towaru następuje na koszt Klienta
- Sklep ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania reklamacji. Odpowiedź w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres lub w inny podany przez niego sposób.