„Reedukacja” to ósmy studyjny album Peji i Dj Decksa wydany pod nazwą Peja/ Slums Attack. Płyta ukazała się 5 marca 2011 roku.
Na album składa się 18 utworów, które zostały wyprodukowane przez Dj-a Decks’a, zmiksowane przez White House, a teksty w całości zostały napisane przez Peję. Gościnnie udział w nagraniach wzięli udział: Paluch, RY 23, Kali, Gandi Ganda, Śliwa, Kubiszew. Medi Top Glon, K8, Clasho & 3Credits, Flakco, Kobra, O.S.T.R. oraz członek Gang Starr Foundation – Jeru The Damaja.
Album dotarł do 1. miejsca na liście przedsprzedaży TOP 50 sprzedaży Empiku, oraz zadebiutował na 1. miejscu listy OLiS w Polsce.
„Reedukacja” uzyskała status platynowej płyty w pięć dni od jej premiery sprzedając się w nakładzie 30 000 egzemplarzy.
Lista utworów:
1. RE – Intro
2. Dobry rok
3. Reedukacja
4. Dzieci gorszego boga
5. RAP dla kobiet
6. Rolling Stone
7. Chcesz? (Gościnnie: Paluch)
8. REHAB" (Gościnnie: Kali)
9. Głos Wielkopolski (Gościnnie: RY23, Paluch, Śliwa, Kubiszew, Kobra, Gandi Ganda, Medi Top Glon)
10. Kto ma renomę
11. HSMTO
12. Oddałbym (Gościnnie: O.S.T.R., Jeru The Damaja)
13. Nietakt (Gościnnie: K8)
14. Jeżycka klasyka
15. Dura Sex
16. Życie jest hajem
17. Subliminale (To nie prawda) (gościnnie: Flakco, Clasho & 3 Credits)
18. PS. (Phil Spector)
Bonus Track:
Piętnastak
Poznańczyk
- Produkt
- Płyta CD
- Wykonawca
- Peja/Slums Attack
- Oferta
- Normalna
Koszt dostawy jest uzależniony od formy płatności oraz łącznej wagi zamówienia.
Całe zamówienie jest wysyłane w jednej przesyłce i klient ponosi jeden koszt dostawy (w przypadku różnych dat premier) .
1. Sklep pozwala na wybór następujących metod dostawy:
Sposób płatności |
Sposób dostawy |
Szacunkowy czas dostarczenia |
Koszty dostawy |
|
Kurier Pocztex 48 |
48h od momentu nadania |
13,99 zł |
Przedpłata (przelew) |
ORLEN Paczka |
Od 1 do 2 dni roboczych od nadania |
10,99 zł |
Kurier DPD |
24h od momentu nadania |
14,99 zł |
|
Paczkomaty InPost |
Od 1 do 2 dni roboczych od nadania |
14,99 zł |
|
Przesyłka międzynarodowa |
|
45,89 zł (kraje UE) |
|
Przy odbiorze |
Kurier Pocztex 48 |
48h od momentu nadania |
16,99 zł |
Kurier DPD |
24h od momentu nadania |
17,99 zł |
|
Paczkomaty InPost |
Od 1 do 2 dni roboczych od nadania |
17,99 zł |
DARMOWA DOSTAWA PRZY ZAKUPACH POWYŻEJ 250zł!
2. W przypadku wysyłek międzynarodowych, koszt dostawy ustalany jest indywidualnie z Klientem. Przesyłki są wysyłane za pośrednictwem Poczty Polskiej.
Zamówienia prosimy składać przez stronę naszego sklepu, telefonicznie lub mailowo.
Klient ma możliwość wyboru formy płatności:
1) Rozliczenie transakcji kartą kredytową lub e-przelewem poprzez serwis Płatności Przelewy24.
2) Poprzez system PayPal (płatność na adres email kasia@my-music.pl);
3) Za pobraniem (przekazanie zamówienia do realizacji następuje natychmiast).
4) Przelewem na rachunek bankowy (realizacja zamówień jest dłuższa i odbywa się po zaksięgowaniu wpłaty).
Numer rachunku bankowego MyMusic: ING 42 1050 1520 1000 0090 3082 6268
Kod BIC Swift: INGBPLPW (dla przelewów z kont zagranicznych);
Płatności z kont zagranicznych możliwe są tylko poprzez system PayPal lub bezpośrednio na nasz numer konta (podany powyżej).
Płatności poprzez przekazy pieniężne należy wpłacać tylko i wyłącznie bezpośrednio na konto MyMusic (podane powyżej).
ZWROTY:
· Towar zakupiony w naszym Sklepie można zwrócić (odstąpić od umowy kupna) w ciągu 14 dni od daty odbioru bez podania przyczyny.
Do zachowania powyższego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy listownie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.
· Zwrotom nie podlegają towary takie jak: etui na telefon oraz produkty wirtualne - pliki cyfrowe.
· Przyjmujemy towary zakupione wyłącznie w naszym sklepie.
Należy koniecznie dołączyć do nich:
- dowód zakupu np. kopię/oryginał paragonu, faktury VAT lub potwierdzenia dokonania płatności lub inny przewidziany przez prawo dowód zakupu),
- uzupełniony formularz zwrotu, który pobierzesz TU.
· Zwrotom podlegają towary oryginalnie zapakowane, nieużytkowane/nienoszone,
· Zakupiony Towar należy zwrócić na adres:
Magazyn Centralny MyMusic
ul. Wierzbowa 141a
62-081 Wysogotowo
· Zwrot Towaru następuje na koszt Klienta
REKLAMACJE:
· Sklep zapewnia dostawę Towaru pozbawionego wad fizycznych i prawnych. Sklep jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).
· Reklamowany Towar należy zwrócić na adres:
Magazyn Centralny MyMusic
ul. Wierzbowa 141a
62-081 Wysogotowo
· Należy koniecznie dołączyć do niego:
- dowód zakupu np. kopię/oryginał paragonu, faktury VAT lub potwierdzenia dokonania płatności lub inny przewidziany przez prawo dowód zakupu),
- uzupełniony formularz reklamacyjny, który pobierzesz TU.
· Zwrot towaru następuje na koszt Klienta
· Sklep ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania reklamacji.
Odpowiedź w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres lub w inny podany przez niego sposób.