Soma 0,5 mg

Soma 0,5 mg

Płyta CD
MyMusicShop
5902898170337
Produkt chwilowo niedostępny
39,99 zł
SPRAWDŹ PAKIETY PRODUKTU*

*Zaoszczędź więcej wybierając produkt dostępny w pakiecie

Po dziś dzień zaledwie kilka muzycznych kolaboracji zapisało się na kartach historii polskiej muzyki dużymi literami. Nie jest tajemnicą, że zderzenie dwóch różnych umysłów, perspektyw i wrażliwości artystycznej potrafi zaowocować produkcjami, które z czasem zostają uznane zasłużonym mianem klasyków. Może być także przysłowiowym strzałem w kolano. Z tym wyzwaniem postanowiło się zmierzyć dwóch najpopularniejszych obecnie raperów młodego pokolenia.

Prezentujemy jeden z najbardziej niespodziewanych i od dzisiaj również najbardziej oczekiwanych albumów tego roku, tj. wspólny materiał Quebonafide oraz Taco Hemingway’a. „Soma 0,5mg” to wypadkowa zderzenia dwóch wyjątkowych postaci.



Lista utworów:



1. Intro

2. Metallica 808

3. Art-B

4. Ekodiesel

5. Wiem

6. Kryptowaluty

7. PIN

8. 8 Kobiet

9. Tamagotchi

10. Noz

11. Visa

12. Mleko i miód

13. Giro d'Italia

14. Sectumsempra

15. Soma

Produkt
Płyta CD
Wykonawca
taconafide
Etykieta
Sold out!

Koszt dostawy jest uzależniony od formy płatności oraz łącznej wagi zamówienia.
Całe zamówienie jest wysyłane w jednej przesyłce i klient ponosi jeden koszt dostawy (w przypadku różnych dat premier) . 

1. Sklep pozwala na wybór następujących metod dostawy:
 
 

 

Sposób płatności

Sposób dostawy

Szacunkowy czas dostarczenia

Koszty dostawy

 

Kurier Pocztex 48

48h od momentu nadania

13,99 zł

Przedpłata (przelew) 






ORLEN Paczka

Od 1 do 2 dni roboczych od nadania

10,99 zł

Kurier DPD

24h od momentu nadania

14,99 zł

Paczkomaty InPost

Od 1 do 2 dni roboczych od nadania

14,99 zł

Przesyłka międzynarodowa

 

45,89 zł (kraje UE)
59,99 zł (kraje europejskie poza UE)

Przy odbiorze

Kurier Pocztex 48

48h od momentu nadania

16,99 zł

Kurier DPD

24h od momentu nadania

17,99 zł

Paczkomaty InPost

Od 1 do 2 dni roboczych od nadania

17,99 zł

DARMOWA DOSTAWA PRZY ZAKUPACH POWYŻEJ 250zł!

 

2. W przypadku wysyłek międzynarodowych, koszt dostawy ustalany jest indywidualnie z Klientem. Przesyłki są wysyłane za pośrednictwem Poczty Polskiej.

Zamówienia prosimy składać przez stronę naszego sklepu, telefonicznie lub mailowo.

Klient ma możliwość wyboru formy płatności:
 

1) Rozliczenie transakcji kartą kredytową lub e-przelewem poprzez serwis Płatności Przelewy24.

 

2) Poprzez system PayPal (płatność na adres email kasia@my-music.pl);

3) Za pobraniem (przekazanie zamówienia do realizacji następuje natychmiast).

4) Przelewem na rachunek bankowy (realizacja zamówień jest dłuższa i odbywa się po zaksięgowaniu wpłaty).
Numer rachunku bankowego MyMusic: ING 42 1050 1520 1000 0090 3082 6268

Kod BIC SwiftINGBPLPW (dla przelewów z kont zagranicznych);

 

Płatności z kont zagranicznych możliwe są tylko poprzez system PayPal lub bezpośrednio na nasz numer konta (podany powyżej).

Płatności poprzez przekazy pieniężne należy wpłacać tylko i wyłącznie bezpośrednio na konto MyMusic (podane powyżej).

 

 ZWROTY:

·  Towar zakupiony w naszym Sklepie można zwrócić (odstąpić od umowy kupna) w ciągu 14 dni od daty odbioru bez podania przyczyny.
Do zachowania powyższego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy listownie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.

·  Zwrotom nie podlegają towary takie jak: etui na telefon oraz produkty wirtualne - pliki cyfrowe.

·  Przyjmujemy towary zakupione wyłącznie w naszym sklepie.

Należy koniecznie dołączyć do nich:

- dowód zakupu np. kopię/oryginał paragonu, faktury VAT lub potwierdzenia dokonania płatności lub inny przewidziany przez prawo dowód zakupu),

- uzupełniony formularz zwrotu, który pobierzesz TU.

·  Zwrotom podlegają towary oryginalnie zapakowane, nieużytkowane/nienoszone,

·  Zakupiony Towar należy zwrócić na adres:

Magazyn Centralny MyMusic 

ul. Wierzbowa 141a

62-081 Wysogotowo

·  Zwrot Towaru następuje na koszt Klienta

 

 

REKLAMACJE:

 

·  Sklep zapewnia dostawę Towaru pozbawionego wad fizycznych i prawnych. Sklep jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).

·  Reklamowany Towar należy zwrócić na adres: 

Magazyn Centralny MyMusic 

ul. Wierzbowa 141a

62-081 Wysogotowo

 

·  Należy koniecznie dołączyć do niego:

- dowód zakupu np. kopię/oryginał paragonu, faktury VAT lub potwierdzenia dokonania płatności lub inny przewidziany przez prawo dowód zakupu),

 

- uzupełniony formularz reklamacyjny, który pobierzesz TU.

·  Zwrot towaru następuje na koszt Klienta

·  Sklep ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania reklamacji.
Odpowiedź w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres lub w inny podany przez niego sposób.

Produkty dodane do listy.