*Zaoszczędź więcej wybierając produkt dostępny w pakiecie
Ostatni rozdział muzycznej trylogii autorstwa Vienia i Pelego – raperów wywodzących się z Molesty Ewenement. Na „Autentyk III” gościnnie pojawiają się Gutek, Mercedresu, Eis, WWO. Płyta zawiera dwanaście kompozycji, w tym nowe wersje znanych już wszystkim fanom utworów z poprzednich płyt – „Jedno z takich miejsc”, „Iść swoją drogą”, „Tak od siedmiu lat”, „To dla moich ludzi”. Nie są to zwykłe remiksy jakie często pojawiają się na hiphopowych płytach, lecz całkowicie nowe wersje – nagrane z udziałem „żywego” zespołu.
Lista utworów:
1. To mój hardkor
2. Miejski Gruff Skit
3. Miejski Gruff
4. To Dla Moich Ludzi Rmx ft. Mercedresu, Gutek
5. Czasem Szukając...
6. Jedno Z Takich Miejsc...
7. Chcę Żyć
8. Nasza Klasa
9. Iść Swoją Drogą
10. Tak Od 7 Lat
11. Straciłeś Wątek ft. WWO
12. Chcę Żyć 2 ft. Eis
- Produkt
- Płyta CD
- Wykonawca
- Vienio
Dostawa:
Koszt dostawy jest uzależniony od formy płatności oraz łącznej wagi zamówienia.
Całe zamówienie jest wysyłane w jednej przesyłce i klient ponosi jeden koszt dostawy (w przypadku różnych dat premier) .
- Sklep pozwala na wybór następujących metod dostawy:
Sposób płatności |
Sposób dostawy |
Szacunkowy czas dostarczenia |
Koszty dostawy |
Przedpłata (przelew) |
Przesyłka krajowa Kurier Pocztex |
48h od momentu nadania przez Pocztę Polską |
12 zł |
Kurier DPD |
24h od momentu nadania przez DPD |
13,99 zł |
|
Paczkomaty 24/7 |
Od 1 do 2 dni roboczych od nadania |
13,99 zł |
|
Przy odbiorze |
Kurier DPD (pobranie) |
24h od momentu nadania przez DPD |
16,99 zł |
Przesyłka krajowa Kurier Pocztex |
48h od momentu nadania przez Pocztę Polską |
14,49 zł |
|
Paczkomaty 24/7 |
Od 1 do 2 dni roboczych od nadania |
16,99 zł |
|
Przedpłata |
Przesyłka Piorytetowa Zagraniczna Poczta Polska |
5 do 12 dni roboczych od momentu nadania |
19,50 zł |
2) W przypadku wysyłek międzynarodowych, koszt dostawy ustalany jest indywidualnie z Klientem. Przesyłki są wysyłane za pośrednictwem Poczty Polskiej.
Zamówienia prosimy składać przez stronę naszego sklepu, telefonicznie lub mailowo.
Nie przyjmujemy zamówień złożonych w siedzibie naszej firmy.
Formy płatności:
Klient ma możliwość wyboru formy płatności:
1) Przelewem na rachunek bankowy (realizacja zamówień jest dłuższa i odbywa się po zaksięgowaniu wpłaty)
numer rachunku bankowego MyMusic: ING 42 1050 1520 1000 0090 3082 6268
Kod BIC Swift: INGBPLPW (dla przelewów z kont zagranicznych);
2) Rozliczenie transakcji kartą kredytową albo e-przelewem poprzez serwis Płatności Przelewy24 oraz iMoje - obsługę płatności elektronicznych i kartą płatniczą prowadzi: Przelewy24 oraz iMoje.
3) Poprzez system PayPal (płatność na adres email [email protected]);
4) Za pobraniem (przekazanie do realizacji następuje natychmiast)
Płatności z kont zagranicznych możliwe są tylko poprzez system PayPal lub bezpośrednio na nasz numer konta (podany powyżej).
Płatności poprzez przekazy pieniężne należy wpłacać tylko i wyłącznie bezpośrednio na konto MyMusic (podane powyżej).
Zwroty:
Każdy towar zakupiony w naszym Sklepie można zwrócić (odstąpić od umowy kupna) w ciągu 14 dni od daty odbioru bez podania przyczyny. Do zachowania powyższego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy listownie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.Ważne informacje:
- Przyjmujemy towary zakupione wyłącznie w naszym sklepie (należy koniecznie dołączyć dowód zakupu np. kopię/oryginał paragonu, faktury VAT lub potwierdzenia dokonania płatności lub inny przewidziany przez prawo dowód zakupu),
- Zwrotom podlegają towary oryginalnie zapakowane, nieużytkowane/nienoszone,
- Zakupiony Towar należy zwrócić na adres:
Magazyn Centralny
My Music
ul. Wierzbowa 141a
62-081 Przeźmierowo
- Zwrot Towaru następuje na koszt Klienta
Reklamacje:
- Sklep zapewnia dostawę Towaru pozbawionego wad fizycznych i prawnych. Sklep jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).
- Reklamowany Towar należy zwrócić na adres
Magazyn Centralny
My Music
ul. Wierzbowa 141a
62-081 Przeźmierowo
- Zwrot towaru następuje na koszt Klienta
- Sklep ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania reklamacji. Odpowiedź w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres lub w inny podany przez niego sposób.