Korzenie Hip-hopu Autent 3

Korzenie Hip-hopu Autent 3

Płyta CD
5099923200722
24,99 zł
Brutto

SPRAWDŹ PAKIETY PRODUKTU*

*Zaoszczędź więcej wybierając produkt dostępny w pakiecie

Ostatni rozdział muzycznej trylogii autorstwa Vienia i Pelego – raperów wywodzących się z Molesty Ewenement. Na „Autentyk III” gościnnie pojawiają się Gutek, Mercedresu, Eis, WWO. Płyta zawiera dwanaście kompozycji, w tym nowe wersje znanych już wszystkim fanom utworów z poprzednich płyt – „Jedno z takich miejsc”, „Iść swoją drogą”, „Tak od siedmiu lat”, „To dla moich ludzi”. Nie są to zwykłe remiksy jakie często pojawiają się na hiphopowych płytach, lecz całkowicie nowe wersje – nagrane z udziałem „żywego” zespołu.

Lista utworów:

1. To mój hardkor
2. Miejski Gruff Skit
3. Miejski Gruff
4. To Dla Moich Ludzi Rmx ft. Mercedresu, Gutek
5. Czasem Szukając...
6. Jedno Z Takich Miejsc...
7. Chcę Żyć
8. Nasza Klasa
9. Iść Swoją Drogą
10. Tak Od 7 Lat
11. Straciłeś Wątek ft. WWO
12. Chcę Żyć 2 ft. Eis

Produkt
Płyta CD
Wykonawca
Vienio

Dostawa:

Koszt dostawy jest uzależniony od formy płatności oraz łącznej wagi zamówienia.

Całe zamówienie jest wysyłane w jednej przesyłce i klient ponosi jeden koszt dostawy (w przypadku różnych dat premier) . 

  1. Sklep pozwala na wybór następujących metod dostawy:

Sposób płatności

Sposób dostawy

Szacunkowy czas dostarczenia

Koszty dostawy

Przedpłata (przelew)

Przesyłka krajowa Kurier Pocztex

48h od momentu nadania przez Pocztę Polską

12 zł

Kurier DPD

24h od momentu nadania przez DPD

13,99 zł

Paczkomaty 24/7

Od 1 do 2 dni roboczych od nadania

13,99 zł

Przy odbiorze

Kurier DPD (pobranie)

24h od momentu nadania przez DPD

16,99 zł

Przesyłka krajowa Kurier Pocztex

48h od momentu nadania przez Pocztę Polską

14,49 zł

Paczkomaty 24/7

Od 1 do 2 dni roboczych od nadania

16,99 zł

Przedpłata

Przesyłka Piorytetowa Zagraniczna Poczta Polska

5 do 12 dni roboczych od momentu nadania

19,50 zł

2) W przypadku wysyłek międzynarodowych, koszt dostawy ustalany jest indywidualnie z Klientem. Przesyłki są wysyłane za pośrednictwem Poczty Polskiej.

Zamówienia prosimy składać przez stronę naszego sklepu, telefonicznie lub mailowo.

Nie przyjmujemy zamówień złożonych w siedzibie naszej firmy.

Formy płatności:

Klient ma możliwość wyboru formy płatności:

1) Przelewem na rachunek bankowy (realizacja zamówień jest dłuższa i odbywa się po zaksięgowaniu wpłaty)

numer rachunku bankowego MyMusic: ING 42 1050 1520 1000 0090 3082 6268

Kod BIC SwiftINGBPLPW (dla przelewów z kont zagranicznych);

2) Rozliczenie transakcji kartą kredytową albo e-przelewem poprzez serwis Płatności Przelewy24 oraz iMoje - obsługę płatności elektronicznych i kartą płatniczą prowadzi:  Przelewy24 oraz iMoje.

3) Poprzez system PayPal (płatność na adres email [email protected]);

4) Za pobraniem (przekazanie do realizacji następuje natychmiast)

Płatności z kont zagranicznych możliwe są tylko poprzez system PayPal lub bezpośrednio na nasz numer konta (podany powyżej).

Płatności poprzez przekazy pieniężne należy wpłacać tylko i wyłącznie bezpośrednio na konto MyMusic (podane powyżej).

Zwroty:

Każdy towar zakupiony w naszym Sklepie można zwrócić (odstąpić od umowy kupna) w ciągu 14 dni od daty odbioru bez podania przyczyny. Do zachowania powyższego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy listownie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.Ważne informacje: 

  • Przyjmujemy towary zakupione wyłącznie w naszym sklepie (należy koniecznie dołączyć dowód zakupu np. kopię/oryginał paragonu, faktury VAT lub potwierdzenia dokonania płatności lub inny przewidziany przez prawo dowód zakupu),
  • Zwrotom podlegają towary oryginalnie zapakowane, nieużytkowane/nienoszone,
  • Zakupiony Towar należy zwrócić na adres:

Magazyn Centralny

My Music 

ul. Wierzbowa 141a

62-081 Przeźmierowo

  • Zwrot Towaru następuje na koszt Klienta

Reklamacje:

  • Sklep zapewnia dostawę Towaru pozbawionego wad fizycznych i prawnych. Sklep jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).
  • Reklamowany Towar należy zwrócić na adres 

Magazyn Centralny

My Music 

ul. Wierzbowa 141a

62-081 Przeźmierowo

  • Zwrot towaru następuje na koszt Klienta
  • Sklep ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania reklamacji. Odpowiedź w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres lub w inny podany przez niego sposób.
Produkty dodane do listy.