Zdrowo przez supermarket. Jak robić...
Zdrowo przez supermarket. Jak robić...

Zdrowo przez supermarket. Jak robić dobre zakupy?

Książka
9788394510190
44,90 zł

SPRAWDŹ PAKIETY PRODUKTU*

*Zaoszczędź więcej wybierając produkt dostępny w pakiecie

Książka - poradnik o tym, jak robić zdrowe i przemyślane zakupy. Praktyczny poradnik po wszystkich działach w supermarkecie. W przystępny sposób opisujący produkty, analizujący ich skład, rozprawiający się z mitami na temat żywności. Lektura poradnika ma pomóc nam wszystkim - konsumentom podejmować lepsze decyzje zakupowe. To jeden z pierwszych takich poradników na rynku wydawniczym.

Produkt
Książka
Wykonawca
Anna Reguła
Oferta
Nowość
Oprawa
Miękka
Format ksiązki
155 x 230 mm
Liczba Stron
344
Wydawca
Publishing Group Szymański & Bączkowski
Rok wydania
2021
Język książki
Język Polski

Dostawa:

Koszt dostawy jest uzależniony od formy płatności oraz łącznej wagi zamówienia.

Całe zamówienie jest wysyłane w jednej przesyłce i klient ponosi jeden koszt dostawy (w przypadku różnych dat premier) . 

  1. Sklep pozwala na wybór następujących metod dostawy:

Sposób płatności

Sposób dostawy

Szacunkowy czas dostarczenia

Koszty dostawy

Przedpłata (przelew)

Przesyłka krajowa Kurier Pocztex

48h od momentu nadania przez Pocztę Polską

12 zł

Kurier DPD

24h od momentu nadania przez DPD

13,99 zł

Paczkomaty 24/7

Od 1 do 2 dni roboczych od nadania

13,99 zł

Przy odbiorze

Kurier DPD (pobranie)

24h od momentu nadania przez DPD

16,99 zł

Przesyłka krajowa Kurier Pocztex

48h od momentu nadania przez Pocztę Polską

14,49 zł

Paczkomaty 24/7

Od 1 do 2 dni roboczych od nadania

16,99 zł

Przedpłata

Przesyłka Piorytetowa Zagraniczna Poczta Polska

5 do 12 dni roboczych od momentu nadania

19,50 zł

2) W przypadku wysyłek międzynarodowych, koszt dostawy ustalany jest indywidualnie z Klientem. Przesyłki są wysyłane za pośrednictwem Poczty Polskiej.

Zamówienia prosimy składać przez stronę naszego sklepu, telefonicznie lub mailowo.

Nie przyjmujemy zamówień złożonych w siedzibie naszej firmy.

Formy płatności:

Klient ma możliwość wyboru formy płatności:

1) Przelewem na rachunek bankowy (realizacja zamówień jest dłuższa i odbywa się po zaksięgowaniu wpłaty)

numer rachunku bankowego MyMusic: ING 42 1050 1520 1000 0090 3082 6268

Kod BIC SwiftINGBPLPW (dla przelewów z kont zagranicznych);

2) Rozliczenie transakcji kartą kredytową albo e-przelewem poprzez serwis Płatności Przelewy24 oraz iMoje - obsługę płatności elektronicznych i kartą płatniczą prowadzi:  Przelewy24 oraz iMoje.

3) Poprzez system PayPal (płatność na adres email [email protected]);

4) Za pobraniem (przekazanie do realizacji następuje natychmiast)

Płatności z kont zagranicznych możliwe są tylko poprzez system PayPal lub bezpośrednio na nasz numer konta (podany powyżej).

Płatności poprzez przekazy pieniężne należy wpłacać tylko i wyłącznie bezpośrednio na konto MyMusic (podane powyżej).

Zwroty:

Każdy towar zakupiony w naszym Sklepie można zwrócić (odstąpić od umowy kupna) w ciągu 14 dni od daty odbioru bez podania przyczyny. Do zachowania powyższego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy listownie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.Ważne informacje: 

  • Przyjmujemy towary zakupione wyłącznie w naszym sklepie (należy koniecznie dołączyć dowód zakupu np. kopię/oryginał paragonu, faktury VAT lub potwierdzenia dokonania płatności lub inny przewidziany przez prawo dowód zakupu),
  • Zwrotom podlegają towary oryginalnie zapakowane, nieużytkowane/nienoszone,
  • Zakupiony Towar należy zwrócić na adres:

Magazyn Centralny

My Music 

ul. Wierzbowa 141a

62-081 Przeźmierowo

  • Zwrot Towaru następuje na koszt Klienta

Reklamacje:

  • Sklep zapewnia dostawę Towaru pozbawionego wad fizycznych i prawnych. Sklep jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).
  • Reklamowany Towar należy zwrócić na adres 

Magazyn Centralny

My Music 

ul. Wierzbowa 141a

62-081 Przeźmierowo

  • Zwrot towaru następuje na koszt Klienta
  • Sklep ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania reklamacji. Odpowiedź w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres lub w inny podany przez niego sposób.

Inni klienci kupili również

Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:

Produkty dodane do listy.