Jesienne Scenerie + Kartki Twojego Pamiętnika (2PACK)
Płyta CDJesienne Scenerie
Płyta inspirowana jest jesiennym klimatem i wszechobecnym uczuciem, że coś się kończy, które ogarnia większość osób podczas tej pory roku. Jest melancholijnie, są wspomnienia i rozważania na temat tego, co było. Choć wszyscy wiemy, że trzeba iść przed siebie, to nieraz najpiękniejsze co mamy, to wspomnienia. Lubię jesienią wracać myślami do dawnych spraw i wiem, że Wy też lubicie. Dlatego ta płyta jest dla Was – Bartek o nowej płycie.
Lista utworów:
1. Intro
2. Pozbieram się
3. Mała
4. Bronię się
5. Gdy nie ma tu Cię
6. Na TikToku
7. Nie ma przy mnie Cię
8. Pomyliłam się
9. Tamten czas
10. Mówiłeś
11. Tylko Ciebie tak najmocniej pragnę
12. Bo Ty jesteś
13. Outro
Kartki Twojego Pamiętnika
20 kwietnia 2018 r. ukazała się płyta zatytułowana „Kartki Twojego Pamiętnika”, która powstała we współpracy Bartłomieja Kielara z Przemysławem Malitą.
Zespół pozostaje wierny swoim ideałom i tematyce, z którą jest związany od wielu lat. To niepokorna i romantyczna opowieść z nutą nostalgii, która jest bardzo charakterystyczna dla tej twórczości. Każdy z nas zadaje sobie to jedno ważne pytanie, czy nadal wierzyć ślepo w to, co podpowiada serce, czy może jednak zawierzyć własnej logice. Podążać dalej drogą intuicji czy zważać na konkretne fakty. Na kanale You Tube pojawił się już promo mix, który nakreśla mocno klimat albumu.
Lista utworów:
1. Jesteś wszystkim co mam
2. Nie możemy być ze sobą
3. To trzeba przeżyć
4. Pierwsza miłość nie rdzewieje
5. Byliśmy tak szczęśliwi
6. Cel osiągnę
7. Musisz zerwać
8. Gdzie jesteście moi przyjaciele
9. Znowu mi się śnisz
10. Nie zranię Ciebie
11. Jak wymazać z pamięci
12. Mam to gdzieś
13. Jak sobie poradzić
- Produkt
- Płyta CD
- Wykonawca
- Amy Maniak
Verba - Etykieta
- Sold out!
Koszt dostawy jest uzależniony od formy płatności oraz łącznej wagi zamówienia.
Całe zamówienie jest wysyłane w jednej przesyłce i klient ponosi jeden koszt dostawy (w przypadku różnych dat premier) .
1. Sklep pozwala na wybór następujących metod dostawy:
Sposób płatności |
Sposób dostawy |
Szacunkowy czas dostarczenia |
Koszty dostawy |
|
Kurier Pocztex 48 |
48h od momentu nadania |
13,99 zł |
Przedpłata (przelew) |
ORLEN Paczka |
Od 1 do 2 dni roboczych od nadania |
10,99 zł |
Kurier DPD |
24h od momentu nadania |
14,99 zł |
|
Paczkomaty InPost |
Od 1 do 2 dni roboczych od nadania |
14,99 zł |
|
Przesyłka międzynarodowa |
|
45,89 zł (kraje UE) |
|
Przy odbiorze |
Kurier Pocztex 48 |
48h od momentu nadania |
16,99 zł |
Kurier DPD |
24h od momentu nadania |
17,99 zł |
|
Paczkomaty InPost |
Od 1 do 2 dni roboczych od nadania |
17,99 zł |
DARMOWA DOSTAWA PRZY ZAKUPACH POWYŻEJ 250zł!
2. W przypadku wysyłek międzynarodowych, koszt dostawy ustalany jest indywidualnie z Klientem. Przesyłki są wysyłane za pośrednictwem Poczty Polskiej.
Zamówienia prosimy składać przez stronę naszego sklepu, telefonicznie lub mailowo.
Klient ma możliwość wyboru formy płatności:
1) Rozliczenie transakcji kartą kredytową lub e-przelewem poprzez serwis Płatności Przelewy24.
2) Poprzez system PayPal (płatność na adres email kasia@my-music.pl);
3) Za pobraniem (przekazanie zamówienia do realizacji następuje natychmiast).
4) Przelewem na rachunek bankowy (realizacja zamówień jest dłuższa i odbywa się po zaksięgowaniu wpłaty).
Numer rachunku bankowego MyMusic: ING 42 1050 1520 1000 0090 3082 6268
Kod BIC Swift: INGBPLPW (dla przelewów z kont zagranicznych);
Płatności z kont zagranicznych możliwe są tylko poprzez system PayPal lub bezpośrednio na nasz numer konta (podany powyżej).
Płatności poprzez przekazy pieniężne należy wpłacać tylko i wyłącznie bezpośrednio na konto MyMusic (podane powyżej).
ZWROTY:
· Towar zakupiony w naszym Sklepie można zwrócić (odstąpić od umowy kupna) w ciągu 14 dni od daty odbioru bez podania przyczyny.
Do zachowania powyższego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy listownie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.
· Zwrotom nie podlegają towary takie jak: etui na telefon oraz produkty wirtualne - pliki cyfrowe.
· Przyjmujemy towary zakupione wyłącznie w naszym sklepie.
Należy koniecznie dołączyć do nich:
- dowód zakupu np. kopię/oryginał paragonu, faktury VAT lub potwierdzenia dokonania płatności lub inny przewidziany przez prawo dowód zakupu),
- uzupełniony formularz zwrotu, który pobierzesz TU.
· Zwrotom podlegają towary oryginalnie zapakowane, nieużytkowane/nienoszone,
· Zakupiony Towar należy zwrócić na adres:
Magazyn Centralny MyMusic
ul. Wierzbowa 141a
62-081 Wysogotowo
· Zwrot Towaru następuje na koszt Klienta
REKLAMACJE:
· Sklep zapewnia dostawę Towaru pozbawionego wad fizycznych i prawnych. Sklep jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).
· Reklamowany Towar należy zwrócić na adres:
Magazyn Centralny MyMusic
ul. Wierzbowa 141a
62-081 Wysogotowo
· Należy koniecznie dołączyć do niego:
- dowód zakupu np. kopię/oryginał paragonu, faktury VAT lub potwierdzenia dokonania płatności lub inny przewidziany przez prawo dowód zakupu),
- uzupełniony formularz reklamacyjny, który pobierzesz TU.
· Zwrot towaru następuje na koszt Klienta
· Sklep ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania reklamacji.
Odpowiedź w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres lub w inny podany przez niego sposób.