„NA DZIEŃ DOBRY” to pierwszy solowy album Kamila Kołodziejczyka - wokalisty, instrumentalisty i kompozytora znanego z udziału w programie telewizyjnym X Factor. Kamil wespół z Adamem Drzewieckim – kompozytorem, aranżerem i producentem muzycznym napisali materiał, do którego swoje cegiełki (kompozycje) dorzucili również: Mieczysław Jurecki („Kredka do serc”) i Robert Chojnacki („Rogata dusza”). Wszystkie utwory tekstami opatrzyli: Staszek Głowacz i Michał Zabłocki. Panowie stworzyli muzyczny świat, poruszając się w obszarze różnych gatunków muzycznych chcąc pokazać swoją muzyczną wszechstronność, co im się znakomicie udało. Zawartość krążka jest zatem różnorodna. Są tu: fankujące: „Na dzień dobry” i „Wiem, czego chcę”, rockowe: „Wczoraj ty, jutro ja”, „Chłopak i dziewczyna”, „Kredka do serc”, a nawet ludowe „Ej, gronicku, gronicku” w opracowaniu samego wokalisty. Mimo muzycznego eklektyzmu, album z całą pewnością jest ze wszech miar udany. To naprawdę „Konkretny smak” namalowany „Kredką do serc”. Mocny i znakomicie brzmiący wokal, fantastyczny przekaz wyjątkowo dobrych i mądrych tekstów malują również instrumentami na tym wydawnictwie znakomici muzycy: Adam Drzewiecki, Jacek Królik, Mieczysław Jurecki, Tomasz Banaś, Łukasz Belcyr, Krzysztof Ropicki, Artur Malik, Grzegorz Stępień, Marek Piątek, Józef Michalik, Tomasz Dominik, Wojciech Gulis oraz wokalistka Małgorzata Kotwica.
Ten, wydany przez BNB RECORS, album to coś, co powinno się znaleźć w każdej przyzwoitej płytotece.
TRACKLISTA:
KAMIL KOŁODZIEJCZYK – NA DZIEŃ DOBRY
01. NA DZIEŃ DOBRY
02. KREDKA DO SERC
03. WCZORAJ TY, JUTRO JA
04. NIGDY OBOK
05. KONKRETNY SMAK
06. ROGATA DUSZA
07. WIEM, CZEGO CHCĘ
08. CHŁOPAK I DZIEWCZYNA
09. PRAWDZIWY MĘŻCZYZNA
10. EJ, GRONICKU, GRONICKU
11. I DON’T WANNA PRAY FOR TOUR LOVE
- Produkt
- Płyta CD
- Wykonawca
- Kamil Kołodziejczyk
Koszt dostawy jest uzależniony od formy płatności oraz łącznej wagi zamówienia.
Całe zamówienie jest wysyłane w jednej przesyłce i klient ponosi jeden koszt dostawy (w przypadku różnych dat premier) .
1. Sklep pozwala na wybór następujących metod dostawy:
Sposób płatności |
Sposób dostawy |
Szacunkowy czas dostarczenia |
Koszty dostawy |
|
Kurier Pocztex 48 |
48h od momentu nadania |
13,99 zł |
Przedpłata (przelew) |
ORLEN Paczka |
Od 1 do 2 dni roboczych od nadania |
10,99 zł |
Kurier DPD |
24h od momentu nadania |
14,99 zł |
|
Paczkomaty InPost |
Od 1 do 2 dni roboczych od nadania |
14,99 zł |
|
Przesyłka międzynarodowa |
|
45,89 zł (kraje UE) |
|
Przy odbiorze |
Kurier Pocztex 48 |
48h od momentu nadania |
16,99 zł |
Kurier DPD |
24h od momentu nadania |
17,99 zł |
|
Paczkomaty InPost |
Od 1 do 2 dni roboczych od nadania |
17,99 zł |
DARMOWA DOSTAWA PRZY ZAKUPACH POWYŻEJ 250zł!
2. W przypadku wysyłek międzynarodowych, koszt dostawy ustalany jest indywidualnie z Klientem. Przesyłki są wysyłane za pośrednictwem Poczty Polskiej.
Zamówienia prosimy składać przez stronę naszego sklepu, telefonicznie lub mailowo.
Klient ma możliwość wyboru formy płatności:
1) Rozliczenie transakcji kartą kredytową lub e-przelewem poprzez serwis Płatności Przelewy24.
2) Poprzez system PayPal (płatność na adres email kasia@my-music.pl);
3) Za pobraniem (przekazanie zamówienia do realizacji następuje natychmiast).
4) Przelewem na rachunek bankowy (realizacja zamówień jest dłuższa i odbywa się po zaksięgowaniu wpłaty).
Numer rachunku bankowego MyMusic: ING 42 1050 1520 1000 0090 3082 6268
Kod BIC Swift: INGBPLPW (dla przelewów z kont zagranicznych);
Płatności z kont zagranicznych możliwe są tylko poprzez system PayPal lub bezpośrednio na nasz numer konta (podany powyżej).
Płatności poprzez przekazy pieniężne należy wpłacać tylko i wyłącznie bezpośrednio na konto MyMusic (podane powyżej).
ZWROTY:
· Towar zakupiony w naszym Sklepie można zwrócić (odstąpić od umowy kupna) w ciągu 14 dni od daty odbioru bez podania przyczyny.
Do zachowania powyższego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy listownie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.
· Zwrotom nie podlegają towary takie jak: etui na telefon oraz produkty wirtualne - pliki cyfrowe.
· Przyjmujemy towary zakupione wyłącznie w naszym sklepie.
Należy koniecznie dołączyć do nich:
- dowód zakupu np. kopię/oryginał paragonu, faktury VAT lub potwierdzenia dokonania płatności lub inny przewidziany przez prawo dowód zakupu),
- uzupełniony formularz zwrotu, który pobierzesz TU.
· Zwrotom podlegają towary oryginalnie zapakowane, nieużytkowane/nienoszone,
· Zakupiony Towar należy zwrócić na adres:
Magazyn Centralny MyMusic
ul. Wierzbowa 141a
62-081 Wysogotowo
· Zwrot Towaru następuje na koszt Klienta
REKLAMACJE:
· Sklep zapewnia dostawę Towaru pozbawionego wad fizycznych i prawnych. Sklep jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).
· Reklamowany Towar należy zwrócić na adres:
Magazyn Centralny MyMusic
ul. Wierzbowa 141a
62-081 Wysogotowo
· Należy koniecznie dołączyć do niego:
- dowód zakupu np. kopię/oryginał paragonu, faktury VAT lub potwierdzenia dokonania płatności lub inny przewidziany przez prawo dowód zakupu),
- uzupełniony formularz reklamacyjny, który pobierzesz TU.
· Zwrot towaru następuje na koszt Klienta
· Sklep ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania reklamacji.
Odpowiedź w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres lub w inny podany przez niego sposób.