Weź udział w koncercie, który sam zaprojektujesz - zagłosuj na swój ulubiony utwór, a usłyszysz go na żywo podczas wydarzenia "Tymek na życzenie"!
Koncert odbędzie się w Warszawie 23.04.2025 - Klub Progresja
Wysyłka biletów rozpocznie się w drugiej połowie stycznia
Bilet w wersji papierowej dostarczany na podany adres, wejście na koncert tylko za okazaniem biletu
I PULA - 119,99
II PULA - 129,99
III PULA - 149,99
Tymek na życzenie – wyjątkowy koncert w Progresji!
Już 23 kwietnia 2025 roku w warszawskim klubie Progresja odbędzie się unikalne wydarzenie muzyczne – Tymek na życzenie! To wieczór, podczas którego fani jednego z najbardziej charyzmatycznych artystów polskiej sceny muzycznej będą mieli wpływ na repertuar koncertu.
Tymek, znany z takich hitów jak "Język ciała", "Rainman" czy "Anioły i demony", zaprasza swoich słuchaczy na wyjątkowy wieczór pełen niespodzianek. Tym razem to publiczność zdecyduje, jakie utwory usłyszymy na żywo. Przygotujcie się na niezwykłą atmosferę, poruszające teksty, energetyczne bity i niezapomniane chwile. Progresja stanie się miejscem, gdzie sztuka, emocje i muzyka połączą się w jedną, wyjątkową całość.
Dlatego weź udział w koncercie, który sam zaprojektujesz - zagłosuj na utwór, który chcesz usłyszeć podczas wydarzenia "Tymek na życzenie" i usłysz go na żywo!
Głosowanie odbywa się na stronie www.tymeknazyczenie.pl
Bilet standardowy obejmuje:
-udział w koncercie "Tymek na życzenie".
Harmonogram wydarzenia:
15:30 - otwarcie bram dla Meet&Greet
16.00 - start spotkań Meet&Greet
18.00 - otwarcie bram dla zwykłych biletów
20.00 - koncert
22.00 - zakończenie
LOKALIZACJA
KLUB PROGRESJA, Fort Wola 22, 01-258 Warszawa
https://progresja.com/
Ograniczenia wiekowe
Osoba poniżej 12 roku życia może przebywać na wydarzeniu jedynie pod opieką osoby dorosłej (i na wyłączną odpowiedzialność osoby dorosłej, pod której pieczą pozostaje), po nabyciu biletów wstępu zarówno dla osoby małoletniej, jak i dorosłej.
Osoby niepełnoletnie, które ukończyły 12 lat, mogą uczestniczyć w koncercie pod warunkiem posiadania ważnego biletu oraz podpisanej zgody opiekunów prawnych na samodzielne uczestnictwo w imprezie - zgoda do pobrania TUTAJ.
Wszyscy uczestnicy wydarzenia muszą posiadać bilet wstępu. Dla opiekuna osoby małoletniej biorącej udział w spotkaniu Meet & Greet wystarczy bilet na sam event.
Regulamin wydarzenia:
- Produkt
- Bilet na koncert
- Wykonawca
- Tymek
- Kolor
- Czarny
- Oferta
- Przedsprzedaż
- Nazwa firmy
- MyMusic Spółka Komandytowa Łupicki, Czysz
- Adres
- ul. Wierzbowa 31, 62-081 Wysogotowo
- Numer telefonu
- +48 61 101 77 56
- Adres e-mail
- bok@baisel.pl
- Kraj pochodzenia
- Polska
Koszt dostawy jest uzależniony od formy płatności oraz łącznej wagi zamówienia.
Całe zamówienie jest wysyłane w jednej przesyłce i klient ponosi jeden koszt dostawy (w przypadku różnych dat premier) .
1. Sklep pozwala na wybór następujących metod dostawy:
Sposób płatności |
Sposób dostawy |
Szacunkowy czas dostarczenia |
Koszty dostawy |
|
Kurier Pocztex 48 |
48h od momentu nadania |
13,99 zł |
DPD Pickup |
24h od momentu nadania |
9,99 zł |
|
Przedpłata (przelew) |
ORLEN Paczka |
Od 1 do 2 dni roboczych od nadania |
10,99 zł |
Kurier DPD |
24h od momentu nadania |
14,99 zł |
|
Paczkomaty InPost |
Od 1 do 2 dni roboczych od nadania |
16,99 zł |
|
Przesyłka międzynarodowa |
|
45,89 zł (kraje UE) |
|
Przy odbiorze |
Kurier Pocztex 48 |
48h od momentu nadania |
16,99 zł |
Kurier DPD |
24h od momentu nadania |
17,99 zł |
|
Paczkomaty InPost |
Od 1 do 2 dni roboczych od nadania |
19,99 zł |
DARMOWA DOSTAWA PRZY ZAKUPACH POWYŻEJ 250zł!
2. W przypadku wysyłek międzynarodowych, koszt dostawy ustalany jest indywidualnie z Klientem. Przesyłki są wysyłane za pośrednictwem Poczty Polskiej.
Zamówienia prosimy składać przez stronę naszego sklepu, telefonicznie lub mailowo.
Klient ma możliwość wyboru formy płatności:
1) Rozliczenie transakcji kartą kredytową lub e-przelewem poprzez serwis Płatności Przelewy24.
2) Poprzez system PayPal (płatność na adres email kasia@my-music.pl);
3) Za pobraniem (przekazanie zamówienia do realizacji następuje natychmiast).
4) Przelewem na rachunek bankowy (realizacja zamówień jest dłuższa i odbywa się po zaksięgowaniu wpłaty).
Numer rachunku bankowego MyMusic: ING 42 1050 1520 1000 0090 3082 6268
Kod BIC Swift: INGBPLPW (dla przelewów z kont zagranicznych);
Płatności z kont zagranicznych możliwe są tylko poprzez system PayPal lub bezpośrednio na nasz numer konta (podany powyżej).
Płatności poprzez przekazy pieniężne należy wpłacać tylko i wyłącznie bezpośrednio na konto MyMusic (podane powyżej).
ZWROTY:
· Towar zakupiony w naszym Sklepie można zwrócić (odstąpić od umowy kupna) w ciągu 14 dni od daty odbioru bez podania przyczyny.
Do zachowania powyższego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy listownie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.
· Zwrotom nie podlegają towary takie jak: etui na telefon oraz produkty wirtualne - pliki cyfrowe.
· Przyjmujemy towary zakupione wyłącznie w naszym sklepie.
Należy koniecznie dołączyć do nich:
- dowód zakupu np. kopię/oryginał paragonu, faktury VAT lub potwierdzenia dokonania płatności lub inny przewidziany przez prawo dowód zakupu),
- uzupełniony formularz zwrotu, który pobierzesz TU.
· Zwrotom podlegają towary oryginalnie zapakowane, nieużytkowane/nienoszone,
· Zakupiony Towar należy zwrócić na adres:
Magazyn Centralny MyMusic
ul. Wierzbowa 141a
62-081 Wysogotowo
· Zwrot Towaru następuje na koszt Klienta
REKLAMACJE:
· Sklep zapewnia dostawę Towaru pozbawionego wad fizycznych i prawnych. Sklep jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).
· Reklamowany Towar należy zwrócić na adres:
Magazyn Centralny MyMusic
ul. Wierzbowa 141a
62-081 Wysogotowo
· Należy koniecznie dołączyć do niego:
- dowód zakupu np. kopię/oryginał paragonu, faktury VAT lub potwierdzenia dokonania płatności lub inny przewidziany przez prawo dowód zakupu),
- uzupełniony formularz reklamacyjny, który pobierzesz TU.
· Zwrot towaru następuje na koszt Klienta
· Sklep ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania reklamacji.
Odpowiedź w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres lub w inny podany przez niego sposób.
Inni klienci kupili również