Love Me Right Vol. 2 Chinese Version
Płyta CDMyMusicShop
*Zaoszczędź więcej wybierając produkt dostępny w pakiecie
01. LOVE ME RIGHT (漫游宇宙)
02. TENDER LOVE (就是爱)
03. CALL ME BABY (叫我)
04. TRANSFORMER (变形女)
05. 两个视线, 一个视线 (What If..)
06. MY ANSWER (我的答案)
07. EXODUS (逃脱)
08. EL DORADO (黄金国)
09. PLAYBOY (坏男孩)
10. FIRST LOVE (初恋)
11. HURT (伤害)
12. 流星雨 (Lady Luck)
13. BEAUTIFUL (美)
14. 约定 (EXO 2014)
- Produkt
- Płyta CD
- Wykonawca
- Pexot
Dostawa:
Koszt dostawy jest uzależniony od formy płatności oraz łącznej wagi zamówienia.
Całe zamówienie jest wysyłane w jednej przesyłce i klient ponosi jeden koszt dostawy (w przypadku różnych dat premier) .
- Sklep pozwala na wybór następujących metod dostawy:
Sposób płatności |
Sposób dostawy |
Szacunkowy czas dostarczenia |
Koszty dostawy |
Przedpłata (przelew) |
Przesyłka krajowa Kurier Pocztex |
48h od momentu nadania przez Pocztę Polską |
12 zł |
Kurier DPD |
24h od momentu nadania przez DPD |
13,99 zł |
|
Paczkomaty 24/7 |
Od 1 do 2 dni roboczych od nadania |
13,99 zł |
|
Przy odbiorze |
Kurier DPD (pobranie) |
24h od momentu nadania przez DPD |
16,99 zł |
Przesyłka krajowa Kurier Pocztex |
48h od momentu nadania przez Pocztę Polską |
14,49 zł |
|
Paczkomaty 24/7 |
Od 1 do 2 dni roboczych od nadania |
16,99 zł |
|
Przedpłata |
Przesyłka Piorytetowa Zagraniczna Poczta Polska |
5 do 12 dni roboczych od momentu nadania |
19,50 zł |
2) W przypadku wysyłek międzynarodowych, koszt dostawy ustalany jest indywidualnie z Klientem. Przesyłki są wysyłane za pośrednictwem Poczty Polskiej.
Zamówienia prosimy składać przez stronę naszego sklepu, telefonicznie lub mailowo.
Nie przyjmujemy zamówień złożonych w siedzibie naszej firmy.
Formy płatności:
Klient ma możliwość wyboru formy płatności:
1) Przelewem na rachunek bankowy (realizacja zamówień jest dłuższa i odbywa się po zaksięgowaniu wpłaty)
numer rachunku bankowego MyMusic: ING 42 1050 1520 1000 0090 3082 6268
Kod BIC Swift: INGBPLPW (dla przelewów z kont zagranicznych);
2) Rozliczenie transakcji kartą kredytową albo e-przelewem poprzez serwis Płatności Przelewy24 oraz iMoje - obsługę płatności elektronicznych i kartą płatniczą prowadzi: Przelewy24 oraz iMoje.
3) Poprzez system PayPal (płatność na adres email [email protected]);
4) Za pobraniem (przekazanie do realizacji następuje natychmiast)
Płatności z kont zagranicznych możliwe są tylko poprzez system PayPal lub bezpośrednio na nasz numer konta (podany powyżej).
Płatności poprzez przekazy pieniężne należy wpłacać tylko i wyłącznie bezpośrednio na konto MyMusic (podane powyżej).
Zwroty:
Każdy towar zakupiony w naszym Sklepie można zwrócić (odstąpić od umowy kupna) w ciągu 14 dni od daty odbioru bez podania przyczyny. Do zachowania powyższego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy listownie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.Ważne informacje:
- Przyjmujemy towary zakupione wyłącznie w naszym sklepie (należy koniecznie dołączyć dowód zakupu np. kopię/oryginał paragonu, faktury VAT lub potwierdzenia dokonania płatności lub inny przewidziany przez prawo dowód zakupu),
- Zwrotom podlegają towary oryginalnie zapakowane, nieużytkowane/nienoszone,
- Zakupiony Towar należy zwrócić na adres:
Magazyn Centralny
My Music
ul. Wierzbowa 141a
62-081 Przeźmierowo
- Zwrot Towaru następuje na koszt Klienta
Reklamacje:
- Sklep zapewnia dostawę Towaru pozbawionego wad fizycznych i prawnych. Sklep jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).
- Reklamowany Towar należy zwrócić na adres
Magazyn Centralny
My Music
ul. Wierzbowa 141a
62-081 Przeźmierowo
- Zwrot towaru następuje na koszt Klienta
- Sklep ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania reklamacji. Odpowiedź w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres lub w inny podany przez niego sposób.