*Zaoszczędź więcej wybierając produkt dostępny w pakiecie
Dj Decks powraca z kolejnym mixtapem. Tym razem przyszedł czas na vol.6, a na nim jak zawsze starannie wyselekcjonowani goście. Na krążku znajduje się mieszanka starej jak i nowej szkoły rapu. Wśród zaproszonych znajdują się: DonGuralesko, Fokus, Abradab, Solar, Białas, Quebonafide, Sitek, Sztoss, Grammatik czyli Eldo i Jotuze, Onar, Bonson, Kobik, Małach, Rufuz, Kali, Sarius, Oxon, VNM, Eripe, Otsochodzi, Guzior, Kuba Knap, Ero, Paluch, Borixon, Szpaku, Sheller oraz Kaz Bałagane.
Album ukazał się 1 czerwca 2018 r. nakładem La Bomba Studio i dystrybucją My Music.
Lista utworów:
1. Gural/Fokus/Abradab – Styl, rap, bit, pasja
2. Solar/Białas – Najstraszliwszy sen
3. Quebonafide/Sitek/Sztoss – Autentyk
4. Grammatik - Szansa
5. Kobik/Bonson/Onar – Ja to widzę tak
6. Małach/Kali/Rufuz - Zmrok
7. Sarius/Oxon – Młody gniewny
8. Vnm/Eripe – Poniedziałek
9. Otsochodzi/Guzior – Paryż
10. Kuba Knap/Ero – Prze
11. Paluch/Borixon – Nie dla dzieci
12. Szpaku/Sheller/Kaz Bałagane – Jakoś idzie..
- Produkt
- Płyta CD
- Wykonawca
- DJ DECKS
Dostawa:
Koszt dostawy jest uzależniony od formy płatności oraz łącznej wagi zamówienia.
Całe zamówienie jest wysyłane w jednej przesyłce i klient ponosi jeden koszt dostawy (w przypadku różnych dat premier) .
- Sklep pozwala na wybór następujących metod dostawy:
Sposób płatności |
Sposób dostawy |
Szacunkowy czas dostarczenia |
Koszty dostawy |
Przedpłata (przelew) |
Przesyłka krajowa Kurier Pocztex |
48h od momentu nadania przez Pocztę Polską |
12 zł |
Kurier DPD |
24h od momentu nadania przez DPD |
13,99 zł |
|
Paczkomaty 24/7 |
Od 1 do 2 dni roboczych od nadania |
13,99 zł |
|
Przy odbiorze |
Kurier DPD (pobranie) |
24h od momentu nadania przez DPD |
16,99 zł |
Przesyłka krajowa Kurier Pocztex |
48h od momentu nadania przez Pocztę Polską |
14,49 zł |
|
Paczkomaty 24/7 |
Od 1 do 2 dni roboczych od nadania |
16,99 zł |
|
Przedpłata |
Przesyłka Piorytetowa Zagraniczna Poczta Polska |
5 do 12 dni roboczych od momentu nadania |
19,50 zł |
2) W przypadku wysyłek międzynarodowych, koszt dostawy ustalany jest indywidualnie z Klientem. Przesyłki są wysyłane za pośrednictwem Poczty Polskiej.
Zamówienia prosimy składać przez stronę naszego sklepu, telefonicznie lub mailowo.
Nie przyjmujemy zamówień złożonych w siedzibie naszej firmy.
Formy płatności:
Klient ma możliwość wyboru formy płatności:
1) Przelewem na rachunek bankowy (realizacja zamówień jest dłuższa i odbywa się po zaksięgowaniu wpłaty)
numer rachunku bankowego MyMusic: ING 42 1050 1520 1000 0090 3082 6268
Kod BIC Swift: INGBPLPW (dla przelewów z kont zagranicznych);
2) Rozliczenie transakcji kartą kredytową albo e-przelewem poprzez serwis Płatności Przelewy24 oraz iMoje - obsługę płatności elektronicznych i kartą płatniczą prowadzi: Przelewy24 oraz iMoje.
3) Poprzez system PayPal (płatność na adres email [email protected]);
4) Za pobraniem (przekazanie do realizacji następuje natychmiast)
Płatności z kont zagranicznych możliwe są tylko poprzez system PayPal lub bezpośrednio na nasz numer konta (podany powyżej).
Płatności poprzez przekazy pieniężne należy wpłacać tylko i wyłącznie bezpośrednio na konto MyMusic (podane powyżej).
Zwroty:
Każdy towar zakupiony w naszym Sklepie można zwrócić (odstąpić od umowy kupna) w ciągu 14 dni od daty odbioru bez podania przyczyny. Do zachowania powyższego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy listownie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.Ważne informacje:
- Przyjmujemy towary zakupione wyłącznie w naszym sklepie (należy koniecznie dołączyć dowód zakupu np. kopię/oryginał paragonu, faktury VAT lub potwierdzenia dokonania płatności lub inny przewidziany przez prawo dowód zakupu),
- Zwrotom podlegają towary oryginalnie zapakowane, nieużytkowane/nienoszone,
- Zakupiony Towar należy zwrócić na adres:
Magazyn Centralny
My Music
ul. Wierzbowa 141a
62-081 Przeźmierowo
- Zwrot Towaru następuje na koszt Klienta
Reklamacje:
- Sklep zapewnia dostawę Towaru pozbawionego wad fizycznych i prawnych. Sklep jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).
- Reklamowany Towar należy zwrócić na adres
Magazyn Centralny
My Music
ul. Wierzbowa 141a
62-081 Przeźmierowo
- Zwrot towaru następuje na koszt Klienta
- Sklep ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania reklamacji. Odpowiedź w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres lub w inny podany przez niego sposób.