W 1994 roku Remigiusz Remo Łupicki zaczął swoją przygodę z DJ'ingiem. W wieku 16 lat po raz pierwszy stanął za konsoletą i zaprezentował swój pierwszy set w poznańskim klubie Trops. Jego poczynania obserwowali przyjaciele, którzy wprowadzili go w muzyczny świat - był to Dj Maxxx i Dj Magic. Potem już wszystko potoczyło się … jak w bajce.
W 2007 roku Remo wpadł na pomysł wypuszczenia swojego pierwszego singla, do którego potrzebował producenta. I tak z Nerosem powstała pierwsza płyta i pierwsze radiowe Hity. „My Music Song” i „You Can Dance” przy wsparciu Gosi Andrzejewicz. Dziś śmiało można powiedzieć, że są to taneczne EverGreeny - uhonorowane nagrodą Eska Music Awards 2008.
Nie można zapomnieć też o epizodzie i współpracy Remika z Robertem M i Dirty Rushem. W 2011 roku powstał projekt 3R, dzięki któremu usłyszeliśmy takie przeboje jak „Shine On” czy „Black Cherry”. Na płycie usłyszcie jeszcze Mezo i Papa D, z którym Remik również miał wspólne single.
Sam Remo mówi o swojej płycie: „Chciałem zrobić coś dla siebie, dlatego wydaję płytę podsumowującą 20 lat mojej muzycznej przygody ze sceną taneczną. Oddaje wam 2 dekady mojego życia - czyli 20 najbardziej popularnych piosenek, które towarzyszyły mi przez całe młodzieżowe życie”.
Lista utworów:
1.Happy People
2.Shine On
3.You Can Dance
4.Over, Over
5.Brighter
6.Alive
7.My Music Song
8.Dont You
9.Taste Me All Day
10.Without You (Pozdro z piekła)
11.Eo Ea
12.Lollipop
13.Po drugiej stronie snu
14.Beautiful Life
15.Everybody
16.I Know You
17.Black Cherry
18.Extra Clubbing
19.Otwórz Oczy (Remo RMX)
20.Wonderfull Love
- Produkt
- Płyta CD
- Wykonawca
- Remo
- Oferta
- Normalna
Koszt dostawy jest uzależniony od formy płatności oraz łącznej wagi zamówienia.
Całe zamówienie jest wysyłane w jednej przesyłce i klient ponosi jeden koszt dostawy (w przypadku różnych dat premier) .
1. Sklep pozwala na wybór następujących metod dostawy:
Sposób płatności |
Sposób dostawy |
Szacunkowy czas dostarczenia |
Koszty dostawy |
|
Kurier Pocztex 48 |
48h od momentu nadania |
13,99 zł |
Przedpłata (przelew) |
ORLEN Paczka |
Od 1 do 2 dni roboczych od nadania |
10,99 zł |
Kurier DPD |
24h od momentu nadania |
14,99 zł |
|
Paczkomaty InPost |
Od 1 do 2 dni roboczych od nadania |
14,99 zł |
|
Przesyłka międzynarodowa |
|
45,89 zł (kraje UE) |
|
Przy odbiorze |
Kurier Pocztex 48 |
48h od momentu nadania |
16,99 zł |
Kurier DPD |
24h od momentu nadania |
17,99 zł |
|
Paczkomaty InPost |
Od 1 do 2 dni roboczych od nadania |
17,99 zł |
DARMOWA DOSTAWA PRZY ZAKUPACH POWYŻEJ 250zł!
2. W przypadku wysyłek międzynarodowych, koszt dostawy ustalany jest indywidualnie z Klientem. Przesyłki są wysyłane za pośrednictwem Poczty Polskiej.
Zamówienia prosimy składać przez stronę naszego sklepu, telefonicznie lub mailowo.
Klient ma możliwość wyboru formy płatności:
1) Rozliczenie transakcji kartą kredytową lub e-przelewem poprzez serwis Płatności Przelewy24.
2) Poprzez system PayPal (płatność na adres email kasia@my-music.pl);
3) Za pobraniem (przekazanie zamówienia do realizacji następuje natychmiast).
4) Przelewem na rachunek bankowy (realizacja zamówień jest dłuższa i odbywa się po zaksięgowaniu wpłaty).
Numer rachunku bankowego MyMusic: ING 42 1050 1520 1000 0090 3082 6268
Kod BIC Swift: INGBPLPW (dla przelewów z kont zagranicznych);
Płatności z kont zagranicznych możliwe są tylko poprzez system PayPal lub bezpośrednio na nasz numer konta (podany powyżej).
Płatności poprzez przekazy pieniężne należy wpłacać tylko i wyłącznie bezpośrednio na konto MyMusic (podane powyżej).
ZWROTY:
· Towar zakupiony w naszym Sklepie można zwrócić (odstąpić od umowy kupna) w ciągu 14 dni od daty odbioru bez podania przyczyny.
Do zachowania powyższego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy listownie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.
· Zwrotom nie podlegają towary takie jak: etui na telefon oraz produkty wirtualne - pliki cyfrowe.
· Przyjmujemy towary zakupione wyłącznie w naszym sklepie.
Należy koniecznie dołączyć do nich:
- dowód zakupu np. kopię/oryginał paragonu, faktury VAT lub potwierdzenia dokonania płatności lub inny przewidziany przez prawo dowód zakupu),
- uzupełniony formularz zwrotu, który pobierzesz TU.
· Zwrotom podlegają towary oryginalnie zapakowane, nieużytkowane/nienoszone,
· Zakupiony Towar należy zwrócić na adres:
Magazyn Centralny MyMusic
ul. Wierzbowa 141a
62-081 Wysogotowo
· Zwrot Towaru następuje na koszt Klienta
REKLAMACJE:
· Sklep zapewnia dostawę Towaru pozbawionego wad fizycznych i prawnych. Sklep jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).
· Reklamowany Towar należy zwrócić na adres:
Magazyn Centralny MyMusic
ul. Wierzbowa 141a
62-081 Wysogotowo
· Należy koniecznie dołączyć do niego:
- dowód zakupu np. kopię/oryginał paragonu, faktury VAT lub potwierdzenia dokonania płatności lub inny przewidziany przez prawo dowód zakupu),
- uzupełniony formularz reklamacyjny, który pobierzesz TU.
· Zwrot towaru następuje na koszt Klienta
· Sklep ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania reklamacji.
Odpowiedź w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres lub w inny podany przez niego sposób.