Kryminalne Miasto bilet VIP
W SPRZEDAŻY II PULA BILETÓW!
To już kolejna edycja konwentu dla tych, którzy chcą wiedzieć wszystko o najgłośniejszych sprawach kryminalnych, posłuchać o pracy służb, spotkać ekspertów z dziedzin kryminologii i kryminalistyki i nie boją się zadawać trudnych pytań.
To wydarzenie poszerzy Twoją wiedzę nie tylko o psychice ludzkiej, ale też będzie miejscem gdzie dowiesz się jak zadbać o bezpieczeństwo własne oraz swoich bliskich.
Co naprawdę kryje się w naszych umysłach?
Jak być o krok przed kimś kto chce nas skrzywdzić?
Jak w poszanowaniu i zgodnie z procedurami pracować z ofiarami?
Przyjdź i wciel się w rolę technika śledczego, stwórz profil psychologiczny mordercy, samodzielnie zbadaj miejsce zbrodni, posłuchaj o najbardziej intrygujących sprawach kryminalnych w Polsce i za granicą, porozmawiaj z ekspertami i spotkaj najpopularniejszych podcasterów i twórców true crime.
Wszystkie nurtujące Cię kwestie rozwiążesz na nadchodzącej edycji Kryminalnego Miasta!
Tegoroczna edycje będzie obfitować w jeszcze większą liczbę paneli i wykładów. Większa dawka praktycznych warsztatów pozwoli zapoznać się z techniczną stroną kryminalistyki.
Zagraniczni goście przybliżą nam kulisy pracy śledczych podczas pracy przy najgłośniejszych międzynarodowych sprawach.
Wychodząc naprzeciw i wsłuchując się w Państwa głosy przygotowaliśmy również ofertę biletów VIP
Bilet VIP zawiera
- Wstęp na konwent 16 i 17.05.2026
- Dedykowane wejście na teren konwentu
- Dostęp do bezpłatnej strefy gastronomicznej (całodzienny bufet z przekąskami i napojami)
- Dostęp do wydzielonej strefy na widowni - pierwsze rzędy
- Dostęp do dedykowanych warsztatów i spotkań z prelegentami
- Drobny upominek
Harmonogram wydarzenia znajduje się na stronie pod linkiem:
Harmonogram wydarzenia Kryminalne Miasto
LOKALIZACJA:
Hala Stulecia
ul. Wystawowa 1, 51-618 Wrocław
Ograniczenia wiekowe
Osoba poniżej 12 roku życia może przebywać na wydarzeniu jedynie pod opieką osoby dorosłej (i na wyłączną odpowiedzialność osoby dorosłej, pod której pieczą pozostaje), po nabyciu biletów wstępu zarówno dla osoby małoletniej, jak i dorosłej.
Osoby niepełnoletnie, które ukończyły 12 lat, mogą uczestniczyć w koncercie pod warunkiem posiadania ważnego biletu oraz podpisanej zgody opiekunów prawnych na samodzielne uczestnictwo w imprezie - zgoda do pobrania TUTAJ.
Wszyscy uczestnicy wydarzenia muszą posiadać bilet wstępu.
Regulamin wydarzenia:
- Nazwa firmy
- MyMusic Spółka Komandytowa Łupicki, Czysz
- Adres
- ul. Wierzbowa 31, 62-081 Wysogotowo
- Numer telefonu
- +48 61 101 77 56
- Adres e-mail
- [email protected]
- Kraj pochodzenia
- Polska
Koszt dostawy jest uzależniony od formy płatności oraz łącznej wagi zamówienia.
Całe zamówienie jest wysyłane w jednej przesyłce i klient ponosi jeden koszt dostawy (w przypadku różnych dat premier) .
1. Sklep pozwala na wybór następujących metod dostawy:
|
Sposób płatności |
Sposób dostawy |
Szacunkowy czas dostarczenia |
Koszty dostawy |
|
|
Kurier Pocztex 48 |
48h od momentu nadania |
13,99 zł |
|
DPD Pickup |
24h od momentu nadania |
9,99 zł |
|
|
Przedpłata (przelew) |
ORLEN Paczka |
Od 1 do 2 dni roboczych od nadania |
11,99 zł |
|
Kurier DPD |
24h od momentu nadania |
14,99 zł |
|
|
Paczkomaty InPost |
Od 1 do 2 dni roboczych od nadania |
17,99 zł |
|
|
Przesyłka międzynarodowa |
|
45,89 zł (kraje UE) |
|
|
Przy odbiorze |
Kurier Pocztex 48 |
48h od momentu nadania |
16,99 zł |
|
Kurier DPD |
24h od momentu nadania |
17,99 zł |
|
|
Paczkomaty InPost |
Od 1 do 2 dni roboczych od nadania |
19,99 zł |
DARMOWA DOSTAWA PRZY ZAKUPACH POWYŻEJ 250zł!
2. W przypadku wysyłek międzynarodowych, koszt dostawy ustalany jest indywidualnie z Klientem. Przesyłki są wysyłane za pośrednictwem Poczty Polskiej.
Zamówienia prosimy składać przez stronę naszego sklepu, telefonicznie lub mailowo.
Klient ma możliwość wyboru formy płatności:
1) Rozliczenie transakcji kartą kredytową lub e-przelewem poprzez serwis Płatności Przelewy24.
2) Poprzez system PayPal (płatność na adres email [email protected]);
3) Za pobraniem (przekazanie zamówienia do realizacji następuje natychmiast).
4) Przelewem na rachunek bankowy (realizacja zamówień jest dłuższa i odbywa się po zaksięgowaniu wpłaty).
Numer rachunku bankowego MyMusic: ING 42 1050 1520 1000 0090 3082 6268
Kod BIC Swift: INGBPLPW (dla przelewów z kont zagranicznych);
Płatności z kont zagranicznych możliwe są tylko poprzez system PayPal lub bezpośrednio na nasz numer konta (podany powyżej).
Płatności poprzez przekazy pieniężne należy wpłacać tylko i wyłącznie bezpośrednio na konto MyMusic (podane powyżej).
ZWROTY:
· Towar zakupiony w naszym Sklepie można zwrócić (odstąpić od umowy kupna) w ciągu 14 dni od daty odbioru bez podania przyczyny.
Do zachowania powyższego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy listownie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.
· Zwrotom nie podlegają towary takie jak: etui na telefon oraz produkty wirtualne - pliki cyfrowe.
· Przyjmujemy towary zakupione wyłącznie w naszym sklepie.
Należy koniecznie dołączyć do nich:
- dowód zakupu np. kopię/oryginał paragonu, faktury VAT lub potwierdzenia dokonania płatności lub inny przewidziany przez prawo dowód zakupu),
- uzupełniony formularz zwrotu, który pobierzesz TU.
· Zwrotom podlegają towary oryginalnie zapakowane, nieużytkowane/nienoszone,
· Zakupiony Towar należy zwrócić na adres:
Magazyn Centralny MyMusic
ul. Wierzbowa 141a
62-081 Wysogotowo
· Zwrot Towaru następuje na koszt Klienta
REKLAMACJE:
· Sklep zapewnia dostawę Towaru pozbawionego wad fizycznych i prawnych. Sklep jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).
· Reklamowany Towar należy zwrócić na adres:
Magazyn Centralny MyMusic
ul. Wierzbowa 141a
62-081 Wysogotowo
· Należy koniecznie dołączyć do niego:
- dowód zakupu np. kopię/oryginał paragonu, faktury VAT lub potwierdzenia dokonania płatności lub inny przewidziany przez prawo dowód zakupu),
- uzupełniony formularz reklamacyjny, który pobierzesz TU.
· Zwrot towaru następuje na koszt Klienta
· Sklep ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania reklamacji.
Odpowiedź w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres lub w inny podany przez niego sposób.