1. Otwieramy bramy 4:14 - NiePerwersyjni
2. Bo nocami 4:35 - Ada Bujak
3. Kawy czarny łyk 4:27 - Tomasz Mars
4. Ruch popierania czytelnictwa 2:51 - Ada Bujak, Marta Honzatko, Basia Stępniak-Wilk
5. Dziewica Marianka 2:20 - Ada Bujak, Tomasz Mars, Marcin Wójtowicz
6. Chór Ad 3:45 - Ada Bujak, Tomasz Mars, Marcin Wójtowicz
7. W szczycie 3:30 - Marcin Wójtowicz
8. W cztery oczy 3:18 - Ada Bujak
9. Pekape 2:48 - Marta Honzatko i NiePerwersyjni
10. Niegotowa bossa nova - Basia Stępniak-Wilk
11. Piosenka wyborcza 1:30 - Ada Bujak
12. Mars, Mars, Mars 3:40 - Tomasz Mars
13. To był blondyn 2:20 - Marta Honzatko
14. Najniewierniejszy 4:30 - Tomasz Mars
15. Bombonierka 2:12 - Basia Stępniak-Wilk, Aleksander Brzeziński
16. Zdrapka 2:51 - NiePerwersyjni
17. Kumulacja 2:38 - NiePerwersyjni
18. Dobry bądź, świąteczny bądź - NiePerwersyjni
19. Przede mną wszystko 4:25 - Marcin Wójtowicz
20. Zanim 3:27- NiePerwersyjni
muzyka – Aleksander Brzeziński
słowa – Basia Stępniak-Wilk
NiePerwersyjni:
Basia Stępniak-Wilk - śpiew
Ada Bujak – śpiew
Marta Honzatko – śpiew
Tomasz Mars – śpiew
Marcin Wójtowicz – śpiew
Aleksander Brzeziński – instrumenty klawiszowe
Arek Bombel Wiech – gitara akustyczna
Michał Braszak – kontrabas, gitara basowa
Paweł Solecki – fagot, melodica, flety
Tomasz Hernik – puzon, akordeon
Gertruda Szymańska – instrumenty perkusyjne
- Produkt
- Płyta CD
- Wykonawca
- Basia Stępniak-Wilk
- Nazwa firmy
- MyMusic Spółka Komandytowa Łupicki, Czysz
- Adres
- ul. Wierzbowa 31, 62-081 Wysogotowo
- Numer telefonu
- +48 61 101 77 56
- Adres e-mail
- bok@baisel.pl
- Kraj pochodzenia
- Polska
Koszt dostawy jest uzależniony od formy płatności oraz łącznej wagi zamówienia.
Całe zamówienie jest wysyłane w jednej przesyłce i klient ponosi jeden koszt dostawy (w przypadku różnych dat premier) .
1. Sklep pozwala na wybór następujących metod dostawy:
Sposób płatności |
Sposób dostawy |
Szacunkowy czas dostarczenia |
Koszty dostawy |
|
Kurier Pocztex 48 |
48h od momentu nadania |
13,99 zł |
DPD Pickup |
24h od momentu nadania |
9,99 zł |
|
Przedpłata (przelew) |
ORLEN Paczka |
Od 1 do 2 dni roboczych od nadania |
10,99 zł |
Kurier DPD |
24h od momentu nadania |
14,99 zł |
|
Paczkomaty InPost |
Od 1 do 2 dni roboczych od nadania |
16,99 zł |
|
Przesyłka międzynarodowa |
|
45,89 zł (kraje UE) |
|
Przy odbiorze |
Kurier Pocztex 48 |
48h od momentu nadania |
16,99 zł |
Kurier DPD |
24h od momentu nadania |
17,99 zł |
|
Paczkomaty InPost |
Od 1 do 2 dni roboczych od nadania |
19,99 zł |
DARMOWA DOSTAWA PRZY ZAKUPACH POWYŻEJ 250zł!
2. W przypadku wysyłek międzynarodowych, koszt dostawy ustalany jest indywidualnie z Klientem. Przesyłki są wysyłane za pośrednictwem Poczty Polskiej.
Zamówienia prosimy składać przez stronę naszego sklepu, telefonicznie lub mailowo.
Klient ma możliwość wyboru formy płatności:
1) Rozliczenie transakcji kartą kredytową lub e-przelewem poprzez serwis Płatności Przelewy24.
2) Poprzez system PayPal (płatność na adres email kasia@my-music.pl);
3) Za pobraniem (przekazanie zamówienia do realizacji następuje natychmiast).
4) Przelewem na rachunek bankowy (realizacja zamówień jest dłuższa i odbywa się po zaksięgowaniu wpłaty).
Numer rachunku bankowego MyMusic: ING 42 1050 1520 1000 0090 3082 6268
Kod BIC Swift: INGBPLPW (dla przelewów z kont zagranicznych);
Płatności z kont zagranicznych możliwe są tylko poprzez system PayPal lub bezpośrednio na nasz numer konta (podany powyżej).
Płatności poprzez przekazy pieniężne należy wpłacać tylko i wyłącznie bezpośrednio na konto MyMusic (podane powyżej).
ZWROTY:
· Towar zakupiony w naszym Sklepie można zwrócić (odstąpić od umowy kupna) w ciągu 14 dni od daty odbioru bez podania przyczyny.
Do zachowania powyższego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy listownie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.
· Zwrotom nie podlegają towary takie jak: etui na telefon oraz produkty wirtualne - pliki cyfrowe.
· Przyjmujemy towary zakupione wyłącznie w naszym sklepie.
Należy koniecznie dołączyć do nich:
- dowód zakupu np. kopię/oryginał paragonu, faktury VAT lub potwierdzenia dokonania płatności lub inny przewidziany przez prawo dowód zakupu),
- uzupełniony formularz zwrotu, który pobierzesz TU.
· Zwrotom podlegają towary oryginalnie zapakowane, nieużytkowane/nienoszone,
· Zakupiony Towar należy zwrócić na adres:
Magazyn Centralny MyMusic
ul. Wierzbowa 141a
62-081 Wysogotowo
· Zwrot Towaru następuje na koszt Klienta
REKLAMACJE:
· Sklep zapewnia dostawę Towaru pozbawionego wad fizycznych i prawnych. Sklep jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).
· Reklamowany Towar należy zwrócić na adres:
Magazyn Centralny MyMusic
ul. Wierzbowa 141a
62-081 Wysogotowo
· Należy koniecznie dołączyć do niego:
- dowód zakupu np. kopię/oryginał paragonu, faktury VAT lub potwierdzenia dokonania płatności lub inny przewidziany przez prawo dowód zakupu),
- uzupełniony formularz reklamacyjny, który pobierzesz TU.
· Zwrot towaru następuje na koszt Klienta
· Sklep ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania reklamacji.
Odpowiedź w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres lub w inny podany przez niego sposób.